• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "I want you to draw me like one of your French girls" vzei Jack toen. En grinnikte en schudde toen zijn hoofd. "Nee het is omgekeerd. Ik ben Jack en jij bent Rose. Of Nora deze keer." Jack lachte en toen Noralie hakkelde over de vraag of hij haar in verlegenheid bracht lachte Jack nog harder. "Erg overtuigend Rose. Vanaf nu noem ik je Rose." Hij zweeg even. "Misschien wordt het tijd dat ik ga," zei Noralie. Jack zuchtte,"As you wish, Rose."


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    {Met Damon kun je altijd drama vinden.. Maybe Marie can find out he's a vampire :3}

    Damon Salvatore
    Ik parkeerde mijn moter weer bij school om vervolgens naar mijn kamer te lopen, nu al weer vergeten dat ik een kamergenoot had. Mompelde ik 'Hoi' tegen marie om mijn helm op bed neer te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Hoi", zegt plots een stem. Marie schrikt en klemt haar handen op elkaar, wat haar een gloeiende verbrandende pijn oplevert. Ze bijt op haar lip en probeert niet te vloeken. "Hallo," zegt ze moeilijk. "Hoe gaat het? Ik ga even naar de wc," zegt ze dan. Ze loopt naar de wc en steekt haar handen onder het water, waarna ze teruggaat naar de kamer.


    help

    |Het is een compliment. (: |
    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle glimlachte,"Ik ben gewoon geïnteresseerd." Tyra beet even op haar lip en dacht waarschijnlijk na. "Ik luister ook graag naar pianomuziek," zei ze -nog steeds lip bijtend- "Pianomuziek is prachtig," antwoordde Kyle knikkend. Zelf speelde hij ook piano, en gitaar, en viool, en dwarsfluit etc. "Weet je, je lippen gaan kapot van al dat lip bijten." zei Kyle met een klein lachje. Hij schudde even met zijn hoofd om zijn haar terug in model te brengen.
    |Iemand voor Anna?|

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:01 ]


    kindness is never a burden.

    Dashed schreef:
    (Uhuh ^^)
    Charlie L'aler
    'Nou meneertje ego,' Grinnikend druk ik een zacht kusje op zijn mondhoek en por hem dan speels in zijn borst om hem daarna weer aan te kijken. 'Fijn om dat te weten.'


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    'Wat was er aan de hand?' Vraagt hij als ze terug in de kamer was, 'Nog iets leuks gedaan?' Vraagt hij vervolgens nog een ander onderwerp beginnend.


    Don't be like the rest of them, darling

    |Mag ik Anna naar Wyn sturen? :Y) Of naar Charlie?|


    kindness is never a burden.

    (Jaaaa! ;D)


    On wednesdays we wear black

    [Titanic? :Y)]

    Noralie Key
    Ik glimlach naar Jack en grinnik als hij zegt hoe ik hem moet tekenen. Hij zegt dat het omgekeerd is en dat ik Rose ben. En dan noemt hij me ook Nora. Net zoals Javier gisteren. Meestal word ik, zoals Tyra deed, Noa genoemd, geen idee waarom. Maar dat ben ik gewend. Of Nootje. Hij lacht hard als ik hakkel. Hij zegt dat hij me vanaf nu Rose gaat noemen. Ik kijk terug naar hem als hij zucht en zegt, 'As you wish, Rose.' en eigenlijk vind ik dat wel lief. 'De naam Rose is mooi,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem. De blos is nog wel op mijn wangen. Maar ik hoop gewoon dat Jack dat niet doorheeft. Ik strijk mijn rode lok achter mijn oor. Rose, rood haar. Noralie, rood haar. Toeval.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Charlie en Wyn zitten samen te flikflooien, dus dat is hetzelfde. XD]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter

    "Nou meneertje ego," zegt Charlie grinnikend. Ze drukt een kusje op Wyns mondhoek en port hem speels in zijn borst, om hem daarna aan te kijken. "Fijn om dat te weten," zegt ze dan.
    "Heel fijn, denk ik zo," zegt hij streng, terwijl hij haar terugport in haar buik.


    help

    {Ben eten :3 Tot later}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ben eten :3 Tot later}


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wat was er aan de hand?" vraagt Damon als Marie terug is. "Nog iets leuks gedaan?"
    "Niet echt," zegt Marie, die eerste vraag negerend. "Gewoon naar een film gekeken en geslapen. En gedouched. En mijn spullen opgeborgen. Grotendeels dan toch," zegt ze met een blik op haar gitaar en haar viool die in het midden van de kamer op de grond liggen.


    help

    |SHHTT Jaimes! Titanic is cool. :Y) |
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack knikt beaamend. "Rose is een mooie naam, voor een mooie meid zoals jij," hij knipoogde. "Of breng ik je weer in verlegenheid." Jack negeert de blos op Noralie's wangen en gaat verder. "Maar Noralie is óók een mooie naam."


    kindness is never a burden.

    |Waarh zijn Wyn en Charlie? :Y) |


    kindness is never a burden.