• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaaaa ik ^.^ en Lene, die vraag is echt heel offtopic :')]

    Noralie Key
    'Technish gezien zou die vraag inderdaad geen nut hebben,' zeg ik met een glimlach. Ik word gek van mijn lok die de hele tijd weer achter mijn oor vandaan gaat. Ik laat het maar zo, geen zin meer om die achter mijn oor te steken. 'Maar om aardig te zijn, geef ik antwoord.' jk kijk hem aan. 'Ja, dan zou ik er wel heen willen. Maar ik weet dan nog steeds niet waar de plek heen leidt... Ik weet namelijk niet waar ik het liefste wil zijn.' het zou in iedergeval niet echt een specifiek land zijn. Meer een wereld.. Mijn gedachtenwereld.


    [En mijn tumblr staat met een link op mijn Q-profiel ^.^]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gallymogger schreef:


    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wat was er aan de hand?" vraagt Damon als Marie terug is. "Nog iets leuks gedaan?"
    "Niet echt," zegt Marie, die eerste vraag negerend. "Gewoon naar een film gekeken en geslapen. En gedouched. En mijn spullen opgeborgen. Grotendeels dan toch," zegt ze met een blik op haar gitaar en haar viool die in het midden van de kamer op de grond liggen.


    Damon Salvatore
    Blijkbaar had ze geen zin om op zijn eerste vraag te andwoorden, aangezien ze dat ook niet leek te doen. 'Niet echt.' Andwoorde ze op zijn tweede vraag, 'Gewoon naar een film gekeken en geslapen. En gedouched. En mijn spullen opgeboregen. Grotendeels dan toch' andwoorde ze vervolgens. En hij wierp zelf een blik op zijn tas die half onder het bed was geschoven, tsja.. Hij wist toch al dat hij hier weinig tijd zou doorbrengen. 'Welke film?' Vroeg hij vervolgens zonder intresse.


    Don't be like the rest of them, darling

    |I know, Jaimes, maar mag ik je tumblr? ^^|
    Annalia Raven Josef | Slayer
    "Sorry," zei Annalia zoet en knikte toen Charlie zei dat Wyn zo komt. Ze deed de deur met een klap achter haar dicht en liep fluitend weg.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack zag hoe geïrriteerd Noralie werd door haar lok en stak die glimlachend achter haar oor. Hij nam een spelde die hij ergens had gevonden en stak het in haar haar. "Beter zo?" vroeg hij. Het viel Jack plots op hoe dicht hij wel bij Noralie was en draaide zijn gezicht -knalrood- de andere kant op. Naar het raam toe. "Geen enkele plek waar je je hele leven al naartoe wilde gaan?"


    kindness is never a burden.

    url=http://jaimy14.tumblr.com/]klik, verwacht er maar niets van :')[/url

    Noralie Key
    Dan steekt Jack mijn lok achter mijn oor, glimlachend. Hij neemt een speldje en maakt mijn lok zo vast. Ik kijk hem aan, hij is dichtbij. En ik word rood en heb zelf niet door dat Jack ook rood wordt omdat hij naar buiten kijkt. 'Er zijn misschien wel plekken,' zeg ik dan. 'Maar die zijn niet altijd met een vliegtuig bereikbaar.' en dat klinkt heel vaag. 'En bedankt voor het speldje.' ik kijk voor me uit naar een muur, weg van Jack. Niet dat hij naar mij kijkt, maar alsnog. De blos wil niet verdwijnen. Vervloekt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    Kyle Stark | Sorcerer.
    "Wit," zei Kyle zonder na te denken. "Wit is neutraal en hoort nergens bij. Het is zowat het Zwitserland van de kleuren. Oranje volgt dan weer rood. En geel op z'n beurt oranje. Begrijp je? Wit is onzijdig." Kyle glimlachte en keek naar Tyra's gezicht om te peilen of ze er nu een woord van begrepen had of niet.


    Tyra Clarks
    Ik had dus alleen het Oostenrijk gedeelte van zijn verhaal begrepen en de rest was zo ongeveer dus, abracadabra.
    'Ooostenrijk dus he? Ik grinnikte. 'Dat brengt ons bij vraag numero 2' Als versterking van mijn woorden liet ik 2 vingers voor zijn gezicht zweven. 'Wat is je favoriete vakantieland?'


    On wednesdays we wear black

    (Annalia mag Charlie denk ik niet echt zo te merken, of wel? xd)


    On wednesdays we wear black

    |Jawel, ze is enkel wat onbeleefd. (: En ook jaloers. (X|


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "Plekken in je hoofd?" vraagt Jack. Dit gesprek word te serieus voor Jack. Hij staat op en zet zijn muziek af. "Zullen we eens naar beneden gaan of moet je naar je kamergenoot toe? Ik vraag me af waar de mijne is? Even een berichtje sturen," murmelde Jack veel te snel na elkaar. Hij haalde zijn gsm uit en stuurde een bericht naar Melany. 'Where R U? (: x' stuurde hij.


    kindness is never a burden.

    Kyle Stark | Sorcerer
    "Zwitserland," verbeterde Kyle Tyra. Niet dat het erg belangrijk was. "Dat brengt ons bij vraag numero 2." Kyle lachte zachtjes. "Favoriet vakantieland." mijmerde Kyle luidop. "Ik moet toch wel Griekenland zeggen." Hij trok zijn been over zijn andere en wiebelde met zijn voet. "Prachtige cultuur." zei hij. "Fantastische mythologie."


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Ik kijk op naar Jack. Hij heeft de muziek af gezet. 'Ik zit zo lekker,' zeg ik dan grinnikend. 'Je bed zit heerlijk, hier zou ik wel kunnen slapen.' ik glimlach naar hem maar die betrekt dan als ik merk hoe die opmerking kan overkomen. 'N-n-nee zo bedoelde ik het niet,' struikel ik dan over mijn woorden. 'Is Rose niet veel slimmer? En heeft die niet veel meer... Ehm.. Veel meer karakter? Pit?' ik zucht en kan mezelf wel voor me kop slaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack grinnikte en reageerde niet op Noralie opmerking over het bed. "Jij hebt ook pit. Nu, kom op luilak." Hij trok Noralie met een vloeiende beweging overeind. "Laten we wat rondlopen. Of is mevrouw mij nu al beu?"


    kindness is never a burden.

    [ANNALIA IS GENIAAL. XDDD]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Wyn schrikt zich te pletter wanneer Annalia de kamer komt binnenstormen. "Ik wil training," commandeert ze kordaat. Charlie gaat van Wyns schoot en kruipt voorzichtig naast hem, om nergens met haar hand tegen te zitten. "Annalia, ten eerste. Zou je eerst willen kloppen? En ten tweede. Omdat ik niet bepaald nu in mijn toestand uberhaupt een staak kan vasthouden komt Wyn zo wel, oke?" zegt Charlie, waarna Annalia knikte en naar buiten loopt en de deur met een klap toesmijt.
    "Wel dat was... Nogal onbeleefd. Ik denk dat de eerste training die zij nodig heeft etiquette is," mompelt Wyn.

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Damon kijkt even naar zijn eigen tas, die half onder zijn bed is geschoven. "Welke film?" vraagt hij dan, zonder veel interesse.
    "Inception. Er kwam plots een of andere Willow de kamer binnenstormen en ze wilde meekijken," zegt Marie droog. "Wat heb jij gedaan in de tijd dat je weg was? Geen slaap nodig?"


    help

    |Friendly, Wyn. As always. :/ |


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    |Friendly, Wyn. As always. :/ |


    =D


    help

    Damon Salvatore
    'Niet moe' Andwoorde hij schouderophalend, hij was bijna nooit moe, al had hij wel soms slaap nodig lag hij meestal wakker. 'En verder heb ik verschrillende dingen gedaan'

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling