• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Verschrillende dingen... Is dat een mengeling tussen verschrikkelijk en verschillend? xd]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Niet moe," antwoordt Damon schouderophalend. "En verder heb ik verschillende dingen gedaan."
    "Zoals...?" zegt Marie bemoedigend. Ze ploft neer op haar bed en staart naar het plafond.


    help

    Noralie Key
    Hij zegt dat ik ook pit heb maar ik verdenk hem ervan dat hij dat uit beleefdheid zegt. Dan trekt hij met een vloeiende beweging overeind. Ik sta voor hem en kijk naar hem op. 'Stel dat ik zou zeggen dat ik je nu al zat was, meneer Jack, wat zou je dan doen?' vraag ik met een scheve lach. Dan zet ik een paar stappen in de richting van de deur. Anders sta ik zo dicht bij Jack. 'Kom je nog?' vraag ik glimlachend aan hem. En dan loop ik naar de deur en open die en stap naar buiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    'Zwitserland.' Verbeterd hij me waardoor ik rood word, wat beschaamd kijk ik weg. 'Ik moet toch wel Griekenland zeggen.' Verrast kijk ik weer naar hem op. 'Prachtige cultuur en fantastische mythologie.' Bedenkelijk kijk ik hem aan en strijk even een pluk haar uit mijn gezicht. 'Favoriete griekse eten?'

    Charlie L'aler
    'Wel dat was... Nogal onbeleefd. Ik denk dat de eerste training die zij nodig heeft etiquette is' Met mijn hoofd knikkend stem ik er mee in en druk dan zachtjes een kusje op zijn wang. 'Ik ga zo nog maar eens proberen te slapen dan denk ik. ' Natuurlijk zou ik niet gaan slapen, als hij weg was ging ik eruit. Misschien dat dit niet helemaal eerlijk was maar ik ging gewoon dood als ik nog langer in dit bed zou blijven.


    On wednesdays we wear black

    {Ja. XD}

    Damon Salvatore
    'Mijn broertje uit de problemen helpen' Andwoorde hij waarna hij zelf ook op zijn bed ging zitten om vervolgens zijn tas naast hem op het bed neer te zetten. Na een tijdje haalde hij een blauw gekeurde ring uit een van de zijvakjes om die vervolgens om te doen, hij had hem een tijdje geleden af gedaan en hem toen vergeten.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Ik ga zo nog maar eens proberen te slapen dan, denk ik," zegt Charlie.
    "Je liegt," zegt Wyn doodleuk. "Maar ik beloof je dat als je je kamer uit gaat, ik je voor de rest van de week ga opsluiten in je kamer," voegt hij toe met een knipoog, waarna hij de sleutel voor de zekerheid uit het slot haalt. "Als je iets nodig hebt, geef dan een gil of bel desnoods", zegt hij bezorgd, maar ook een beetje dringend. Daarna wandelt hij de deur uit en gaat naar de trainingszaal waar Annalia normaal gezien zou moeten zijn.

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Mijn broertje uit de problemen helpen," antwoordt Damon. Marie hoort dat hij zelf ook op zijn bed gaat zetten en iets zwaars- waarschijnlijk zijn tas- naast hem zet. Marie kijkt op. "Wat is dat voor ring?" vraagt ze nieuwsgierig.


    help

    |Marthje heb jij tumblr?|
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "In huilen uitbarsten en smeken totdat je blijft," zei Jack hevig knikkend. Jack volgt Noralie snel naar buiten en sluit de deur achter zich dicht. "Dus miss Dawson, waarheen?" vroeg Jack met een lang gezicht en een extra bekakt Brits accent. Zelf heeft hij sowieso een Brits accent. Jack hield Noralie zijn arm voor.

    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle lachte nerveus. "Dit ga je niet geloven maar ik heb een hekel aan Grieks eten." Hij glimlachte verontschuldigend,"Maar mijn favoriete eten is Pizza."


    kindness is never a burden.

    (Ik snap niet waarom iedereen Wyn zo aardig vind xd)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (Ik snap niet waarom iedereen Wyn zo aardig vind xd)


    Ik ook niet. XD


    help

    Damon Salvatore
    'Een ouwde' Andwoorde hij simpelweg, het was waar dus hij loog in iedergeval niet.. Al was de ring al meer dan 100 jaar oud. Hij trok zijn knieën ook op om vervolgens Marie aan te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Penumbra schreef:
    |Marthje heb jij tumblr?|
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    "In huilen uitbarsten en smeken totdat je blijft," zei Jack hevig knikkend. Jack volgt Noralie snel naar buiten en sluit de deur achter zich dicht. "Dus miss Dawson, waarheen?" vroeg Jack met een lang gezicht en een extra bekakt Brits accent. Zelf heeft hij sowieso een Brits accent. Jack hield Noralie zijn arm voor.

    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle lachte nerveus. "Dit ga je niet geloven maar ik heb een hekel aan Grieks eten." Hij glimlachte verontschuldigend,"Maar mijn favoriete eten is Pizza."


    Neje, maar wel FB.

    I need an Anna here.

    En pizza is zonder hoofdletter, Leensel.


    help

    Annalia Raven Josef
    Annalia was in de trainingszaal met staken tegen de muur aan het gooien. Ze concentreerde zich op een punt en probeerde dat dan ook te raken. Meestal was het wel in de roos. Een aantal keer ernaast. Toen Wyn binnenkwam stopte Annalia meteen met werpen en zette een mooie glimlach op. "Wat doen we vandaag, chef?" vroeg ze.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    'Een ouwde' Andwoorde hij simpelweg, het was waar dus hij loog in iedergeval niet.. Al was de ring al meer dan 100 jaar oud. Hij trok zijn knieën ook op om vervolgens Marie aan te kijken.



    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Marie rolt met haar ogen. "Wat betekend hij voor je, idioot," zegt ze grinnikend. Ze gaat tegen de muur zitten en pakt haar trui, die ze aan doet. Ze hoest weer even en neemt een slok van haar glas water.


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Neje, maar wel FB.

    I need an Anna here.

    En pizza is zonder hoofdletter, Leensel.


    |Don't have FB. En Pizza is lekker dus Pizza moet met een hoofdletter. Pizza. (puh)|

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:57 ]


    kindness is never a burden.

    [GODVERRR. Alle vier mijn lampen zijn gesprongen. Ik ben zo terug, even mijn vader aanklampen.]


    help

    |Gotta go. Bye-a. (doeg)|


    kindness is never a burden.