• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Lol Willow was bij Marie een film aan het kijken maar het is ok xd]

Damon Salvatore
    'Dat valt best mee' Zeg ik schouderophalend, 'Ieder zijn geloven en gedachten' Mompel ik. 'Zoals?' Zeg ik doelend op de dingen die ze had meegemaakt. Ze had tot nu toe volgens mij gelijk gehad.

Don't be like the rest of them, darling

Melany Morgan
    Ik denk even na. Iets wat ik kan zeggen dat niet bij het Slayer zijn hoort. Ik zucht en denk dan aan de periode voordat ze me vonden. Ik doe mijn haar opzij en toon hem het litteken op de achterkant van mijn hals. 'Toen ik klein was, 13 of zo, liep ik terug naar huis maar het was al donker. Plots stond er een man naast me, rond de 30 en duwde me een laantje in. Het laatste wat ik nog weet ervan is dat ik zijn tanden door mijn huid voelde boren en de pijn ervan.' Er zitten gaten in mijn geheugen over die avond maar ik weet dat ik die gaten ooit zal kunnen opvullen.

|Boem! Watte ditte Iye mistte?|

kindness is never a burden.

Tyra Clarks
    Als ik het bliepje van een sms hoor ga ikk op een bankje zitten en neem zwijgend de omgeving in me op. Van wat ik nu van deze school had gezien was het zoveel beter als de school waarop ik een jaar geleden nog op had gezeten, met alleen maar van die irritante kinderen die het leuk vonden om elkaar onderhuid te halen. Alsjeblieft zeg, dan heb je ook geen leven als je het van een andere gaat verzieken. 'Dus wat is jou levensdoel?' Een beetje verward kijk ik weer naar hem op. 'Mijn levensdoel? Nou op dit moment is het voornamelijk het goede leven leiden en later ze ik wel.' Glimlachend kijk ik naar mijn nagels. 'Young, wild and free.'

(Tadaaaa! ;D)

On wednesdays we wear black

(en voorderest niet echt veel geloof ik.....^^)

On wednesdays we wear black

Damon Salvatore
    Ik keek naar het litteken in haar nek om vervolgens naar haar verhaal te luisteren, meestal had ik totaal geen medeleiden met de mensen die ik aanviel -ik zorgde er ook meestal voor dat het zwerfers waren, of anders mensen die toch niet gemist zouden worden- maar met haar op een of andere reden wel. 'Klinkt heftig' Zei ik, 'En ik denk dat ik maar weer eens moet gaan' Voegde ik er aan toe.

[yay lene! Ik ga quoten ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    [Ellie, jouw personage's hebben altijd iets standaards :Y) ze zijn een tweeling. Eten appels. En zijn verschrikkelijk knap :Y) en Oja, ze komen uit Italië :')]

Noralie Key
    Hij begint met lachen en ik kijk zuchtend weg van hem. Great, nu lacht hij me ook zowat uit. Hij zegt dat hij me niet gaat opeten omdat ik geen nummer wil zingen. Ik grinnik, 'En wel omdat ik heeeeerlijk bloed heb?' grap ik grinnikend. Kom op, bloed. Jakkes. Dat is gewoon iets engs. En kom op, Jack zal me niet bijten. Zoiets doe je niet. Hij vraagt wat mijn hobbie's dan zijn. 'Tekenen,' antwoord ik als eerst, 'Een grijze spat zijn, en uitgaan.' ik haal simpel mijn schouders op. Dan knipper ik een paar keer met mijn ogen, mijn lenzen doen een beetje pijn, ik moet onthouden dat ik weer nieuwe nodig heb. Ik kan in het weekend wel even langs de winkel gaan. 'En wat zijn jouw hobbie's behalve meisjes zoals ik in verlegenheid brengen?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Melany Morgan
    Ik kijk naar mijn horloge en schrik. 'Ja sorry ik moest al lang terug thuis zijn .' zeg ik en glimlach. Ik pak mijn boek op en glimlach 'Bye Damon.' zeg ik en begin te rennen richting huis.

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:35 ]

Damon Salvatore
    Ik kijk haar na om vervolgens richting mijn moter te lopen, als ze wist wat ik was zou ze zeker wete minder blij zijn. Nog een reden waarom ik niet veel omging met mensen.. In iedergeval niet erg veel, vaak kon ik het net laten.

|Jij bent echt altijd zo lekker positief. XD I like that. (: |
    Kyle Stark | Sorcerer.
    Kyle ging met zijn rug tegen de muur staan en kruiste zijn handen achter zijn rug. "Young, wild and free." beaamde Kyle en grinnikte. "I like that." Hij keek naar een paar vogels die wegvlogen toen een groepje leerlingen luidruchtig naar buiten gingen. Kyle keek vervolgens naar Tyra die op haar beurt naar haar nagels keek en glimlachte zwijgend. "Welke muziek hoor je graag?" vroeg hij toen geïnteresseerd.

[ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:36 ]

kindness is never a burden.

[LEEEEEEEEN!

Ik kwam net dit tegen: Birthdays are good for your health.

Studies showed us that people who had more birthdays, live longer.]

help

Melany Morgan
    'Ben thuis!' roep ik door het hele huis. Een kwade Javier staat me op te wachten. 'Waar zat je?' vraagt hij me. 'Eerst op de campus, dan ben ik gaan lezen in het park, ik zat zo in het boek dat ik de tijd uit het oog verloor.' lieg ik een beetje en hij observeert me voor hij me naar de keuken laat lopen. 'Wat eten we?' vraag ik en hij antwoord 'Pizza, ik had geen tijd om te koken.' Ik haal mijn schouders op en laat me op een stoel vallen. Verveelt tik ik mijn mijn mes tegen mijn glas en wacht tot hij terug komt met de pizza.

LostMagic schreef:
    [Lol Willow was bij Marie een film aan het kijken maar het is ok xd]

Ja, maar toen was het avond bij mij. XD Dus sorry. xd

help