• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb van MirrorMalik te horen gekregen dat jullie nog rollen hebben en als dat waar is zou ik graag nog meewillen doen


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Ik wil iets regelen voor als de vakantie voorbij is, maar zit nog te wachten op een vervloekt telefoontje en jullie toestemming. Kan moeilijk zelf over dingen beslissen' zeg ik en glimlach even. 'Mijn plan zie je zo als we in het hotel zijn gezien alles daar ligt.' Ik kijk hem aan. 'Je moet nu toch wel weten dat het bij mijn doen en dan pas denken is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Standaard regel?' vraag ik, waarna ik een flauwe glimlach niet meer kan bedwingen en door mijn tranen heen glimlach.
    'Ik luister al, maar gelijk geef ik je niet. Serieus, ik wou dat ik je gelijk kon geven. Voor deze keer...' mompel ik, waarna ik mijn armen over elkaar heen sla en we het hotel naderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja een standaard regel, zelfs als ik ongelijk heb heb ik gelijk' zeg ik en glimlach even waarna ik even rondkijk. Mijn blik valt op twee mensen iets verderop. 'Als je wilt dat ik gelijk heb zo ik het maar eens gaan uitzoeken, want daar lopen ze allebei' zeg ik en wijs in de richting van de twee gedaantes. Die krullen herken ik gewoon uit duizende en dat gelach ook.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja, nee dus.' zeg ik, waarna ik Zayn's blik volg en meteen stilsta. Als het ware verstijf ik en ik schud mijn hoofd.
    'Nee. Ik hoef het niet eens te weten.' zeg ik zacht, bijtend op mijn lip. Ik draai me twijfelend om en heb de neiging om weg te lopen, maar ik kan Zayn zo niet laten staan.
    'Ik euhm... Denk dat ik toch maar naar huis ga.' mompel ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja wel dus' zeg ik en zodra ze mijn blik volgt verstijfd ze als het ware en schud haar hoofd. 'Ja je wilt het wel weten, maar te te eigenwijs om dat in te zien' zeg ik zacht en kijk haar aan. 'Kom ga het alsjeblieft vragen en desnoods ga ik met je mee en vraag ik het voor je. Maar ga alsjeblieft niet naar huis om dit alles en voor je het weet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ik ben niet eigenwijs! Mijn mobiel zegt toch genoeg?' zeg ik, waarna ik Zayn's blik vermijd.
    'Ik ga niet als een hondje daar bedelen. En als ik naar huis wil, ga ik naar huis.' werp ik tegen, maar ik durf niet weg te lopen.
    Ik had geen zin om dat hele stuk terug te lopen en ik wilde niet alleen thuis zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Je bent eigenwijs en die telefoon heeft geen gelijk, maar ik wel' zeg ik en kijk haar aan. 'Je hoeft ook niet als een hondje te bedelen. Maar ondertussen willen we allebei weten wat nu waar is dus we gaan er gewoon naartoe, want je wilt niet alleen thuis zitten' zeg ik waarna ik haar mee in de richting van Louis en Harry trek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ik ben niet eigenwijs!' herhaal ik, dit keer iets luider. Zayn begint me mee te sleuren en ik probeer mezelf los te trekken, maar sterker als Zayn ben ik toch niet.
    'Hou op!' protesteer ik, terwijl ik het liefst wil gaan zitten zodat Zayn nog meer moeite krijgt om me vooruit te krijgen.
    'Laat me nou met rust, Zayn!'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik hoor Stephanie wat roepen en niet veel later hoor ik Zayn hard lachend en iets zeggen wat lijkt op 'Niet voor dit is uitgepraat.'
    Ik kijk ze verbaasd aan. 'Hebben we heel toevallig iets gemist behalve jullie twee?' vraag ik. Mijn vrolijke humeur was ver te zoeken na het gene uit de club, maar door alles kon ik nog wel lachend en druk doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik frons eventjes en bijt op mijn lip, waarna ik Louis negeer. Daar was ik nou wel goed in, negeren en niet luisteren. Oké, misschien was ik toch eigenwijs...
    'Er valt niks uit te praten.' reageer ik, waarna ik weer naar de grond kijk en weer op mijn lip begin te bijten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van Stephanie naar Zayn en weer terug. 'Volgens mij is er wel iets wat uitgepraat moet worden anders reageren jullie beide niet zo. Dus vertel het nu maar' zeg ik en duw de beer bij Hazza in zijn handen. 'Let even op je naamgenoot. Ja hij heeft ondertussen ook dezelfde naam omdat hij op je lijkt' zeg ik lachend voor hij wat kan vragen. Erna richt ik mijn blik weer op de andere twee. 'Nou wie van de twee gaat het vertellen? En zeg niet weer dat het niets is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Mijn knokkels worden wit als ik mijn handen tot vuisten bal, maar al snel laat ik het weer gaan. Ik trek mijn arm terug en kijk Zayn even aan.
    'Nee, ik ga niks zeggen en ja, ik ben er klaar mee.' zeg ik, waarna ik een paar haren uit mijn gezichtsveld veeg en weer op mijn lip begin te bijten totdat ik de smaak van bloed proef en er snel mee ophoudt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Mijn blik blijft van Zayn naar Stephanie gaan en uiteindelijk blijft hij toch hangen bij Stephanie. 'Wat is dit allemaal en waarom zo..zo.' Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip voor ik verkeerde dingen ga zeggen. Ondertussen ben ik echt tot alles in staat. Ik haal diep adem in de hoop mijn gedachten gewoon een beetje te verzetten. Als dat niet lukt kijk ik naar Harry. 'Help' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Oké is goed'mompel ik als Louis me een beetje heeft verteld wat zijn plan is. Als hij zich omdraait draai ik me ook om en zie Stephanie en Zayn. Ik frons even omdat ik totaal niet snap wat er aan de hand is. De beer die ik net van Louis in mijn handen heb gedrukt, die ook nog is mijn naam heeft, hou ik dicht tegen me aan terwijl ik het een beetje probeer te volgen. Ik kijk naar Louis die zacht help zegt en bijt op mijn lip. 'Wat is er aan de hand?'vraag ik dan na een tijdje en kijk naar Zayn en Stephanie. 'Want Stephanie, je doet nu wel zo, maar we weten niet eens wat er is'zeg ik en kijk even naar Louis. Daarna kijk ik weer naar Stephanie