• Zoals in de titel zegt,
    ik heb net een video opgenomen waar ik poker face zing & ik heb het op youtube gezet.
    Nu was mijn vraag, of jullie eens konden kijken ernaar en mij jullie mening willen zeggen. (A)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ufaj8EdWH9A

    (K)

    De muziek staat te hard waardoor je jou niet echt goed hoort. Opzich klinkt het niet verkeerd, maar misschien volgende keer een karaoke versie?

    ik vind het wel goed klinken, maar je moet niet zoveel bewegen (A)


    -

    Ubetinget schreef:
    De muziek staat te hard waardoor je jou niet echt goed hoort. Opzich klinkt het niet verkeerd, maar misschien volgende keer een karaoke versie?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Niet slecht.
    Bespeur wel aardig wat valse nootjes.
    Ik hoor like hierbeauven gezegt (ik denk dat het is) Lady Blabla beetje hard.
    Je kan het wel, maar je moet nog wel oefenen denk ik, sommige stukken vind ik echt heel shitty klinken, terwijl anderen juist weer heel mooi zijn.


    Mew <3

    Niet slecht.
    Maar je moet zoals ze hier boven als is hebben gezegt.Je moet niet zoveel bewegen.


    I need you like a heart needs a beat

    vet schattig^^
    en mooi ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Naaais, (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    best goed, maar soms was het een beetje vals..


    AAP

    Dankje voor jullei meningen en tips enzo (A)

    Ik deel de mening van de meeste hier boven me, je hebt een mooie stem alleen soms wat valse nootjes ^^
    Maar je beweegt te veel :x


    You're a star in heaven.

    Ik hoor het nooit als iets vals is, maar hierbij kon zelfs ik het soms horen [bedoel ik echt niet lullig he]. Maar voor de rest vind ik dat je een goede stem hebt. En dat je wat veel beweegt maakt mij niet uit, anders wordt het weer zo een saai filmpje die je na een halve minuut al wegklikt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Best wel mooi, alleen soms bij die 'oh oh oh oh' een beetje er naast ^^ voor de rest is het wel goed (:

    Duss over het bewegen ding:
    Ik doet dat onbewust. Maar ik kan ern atuurlijk op letten dat ik dat niet zo veel doe. Maar net zoals LALALALALA net zei zou het dan een heel saai filmpje zijn waar niemand naar gaat kijken omdat er toch bijna niets in gebeurt xD

    Je hebt een prachtige stem. Hier en daar soms een vals nootje maar dat heeft iedereen wel eens. Die bewegingen zijn niet zo erg, het is gewoon normaal ik luister toch alleen maar en als je ene optredenhebt is bewegen erbij leuker. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat je best een mooie stem hebt. (:


    A. ikmisje.