• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Oeps...sorry dat was niet mijn bedoeling' zeg ik als ze me dreigend aankijk. 'Ik heb een hekel als mensen mij met zo'n kapsel op twitter of in het openbaar zien' zeg ik en wijs even naar mijn kapsel. Ik kom overeind en steun op mijn ellebogen. 'Niet eerlijk en plaats dan maar die foto's. Louis heeft het recht om het zelf te laten zien en te vragen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn eventjes aan, maar doe toch maar niks. 'Nee, laat maar. Anders krijg ik te veel medelijden met je.' mompel ik. 'Maar de foto hou ik toch, want ik vind je schattig zo.'
    Ik frons eventjes. 'Laten zien en vragen? Die snap ik niet.'
    Ik begin uiteindelijk maar wat te twitteren en kom ineens op een paar foto's uit die me mijn mond laten doen openvallen.
    'What the...' mompel ik, waarna ik mijn mobiel in het zand laat vallen en mijn vest van de grond pak en aantrek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat gaat zo moeilijk met dat daar' zeg ik en haal een keer diep adem om weer wat rustiger te worden. 'Ik zou daar zo geen antwoord op kunnen geven' zeg ik en grinnik even door de licjte blos op zijn wangen. 'Je bent lief Hazz' zeg ik en druk een kus op zijn wang. Ik kijk naar het meisje en dan weer naar Harry. Ondertussen begin ik echt mijn geduld te verliezen. 'Daar ben ik helemaal mee eens'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Douchen]

    Zayn Jawaad Malik

    'Je hoef met mij geen medelijden te hebben, maar wel bedankt dat je zet niet op twitter plaats' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Ik vind het best, maar ben dus echt niet schattig.' Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Wat hij wilt laten zien en vragen en daar kom je nog wel achter.' Ik ga overeind zitten en kijk haar aan. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik en pak haar telefoon uit het zand.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn aan en moet moeite doen om niet te gaan schreeuwen. Ik probeer de brok uit mijn keel weg te slikken, maar zonder resultaat.
    'Louis... Harry... Kus...' stamel ik, waarna ik op mijn lip bijt en snel mijn vingers door mijn haren haal om het een beetje normaal uit te laten zien. Ik kijk Zayn even hulpeloos aan en voel tranen in mijn ogen prikken, maar ik weiger om er ook maar één over mijn wang te laten rollen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik bekijk de foto's en schud mijn hoofd. 'Lekker slim jongens' mompel ik zacht en sta op om Stephanie vervolgens in een knuffel te trekken. 'Het is vast niet wat het lijkt. Louis is verliefd op jou en daarbij zijn hij en Harry beste vrienden' zeg ik zacht. 'Vraag hem gewoon om uitleg, want hier moet een goede reden voor zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud mijn hoofd en laat me maar door Zayn omhelzen, maar ik blijf als een marionette staan en reageer er niet op.
    'Beste vrienden?! Dit zegt toch genoeg!' roep ik, waarna ik mijn tranen niet kan bedwingen en toch begin te snikken.
    'Hoe kun je hier nou een goede reden voor hebben?!' vraag ik, waarna ik me lostrek en mijn mobiel uit Zayn's handen gris.
    'Ik ga.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, Harry en Louis zijn beste vrienden en niet meer. Dit is vast weer een of andere grap net als ze vanmidaag uithaalde. Waarom zou Louis je andere zoenen en een verassing regelen? Hij is echt tot over zijn oren verliefd op je' zeg ik. 'Vraag alsjeblieft uitleg aan die twee en dan mag je erna boos zijn.' Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Ga alsjeblieft niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Weet je laat ook maar dat wei houdt toch niet op'zeg ik geïrriteerd en kijk Louis aan. 'Ik ben het zat'mompel ik en sla mijn bacardi cola achterover. 'Gaan we weg of wil je blijven?'vraag ik hem en haal daarna mijn handen even door mijn krullen. Ik kijk naar het meisje wat nog steeds bij ons is en ik grom binnemonds. Kon ze nou niet gewoon weggaan?! Ik was het echt helemaal zat. Als ze me nu nog een keer aanraakte ging het echt fout, ze verpeste gewoon mijn hele avond.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik het... Omdat Louis Harry jaloers wilde maken?' zeg ik, waarna ik Zayn even aankijk.
    'Ik wil geen uitleg. Ik had dit wel kunnen verwachten als je hoort wat er allemaal gaande is in die bromance van die twee...' zeg ik zacht, waarna ik mijn vest met een ruwe beweging dichtrits.
    'Waarom niet? Ik wil naar huis.'
    Ik veeg een paar tranen weg, maar ze bleven toch stromen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Er moet gewoon een manier zijn om van haar af te komen en begrijp heel goed dat je het zat bent' zeg ik en kijk hem aan. 'Wij blijven en zij gaat maar lekker weg. Mijn geduld is op en dat laat ze merken ook. Onze avond gaat er niet aan door een iemand' zeg ik en drink snel mijn glas leeg voor ik ga staan en mijn aandacht op het meisje richt. 'Hoe dom kan je zijn en wat probeer je hiermee te bereiken behalve dat je ons allebei chagrijnig maakt met je gedrag?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Doe nou niet'is ik in Louis oor. Ik wist gewoon dat het dan fout ging met Louis maar dat meisje was echt niet normaal irritant. Ik zucht even en kijk naar het meisje wat bitchy naar Louis kijkt. 'We gaan gewoon weg oké Lou?'vraag ik en trek hem zachtjes aan zijn schouder.

    Zayn Jawaad Malik

    'Louis wil Harry niet jaloers maken, want hij is echt verliefd op je' antwoord ik en kijk haar aan. 'Doe bromance is niet echt, maar verzonnen door fans die doordraaien. Harry en Louis zijn beste vrienden en niet meer en niet minder' zeg ik. 'Geloof me alsjeblieft aangezien ik die twee maar al te goed ken.' Ik kijk haar aan en veeg een paar tranen weg. 'Ik laat je niet zo verdrietig naar huis toe gaan en wil dat je gewoon weet dat het niet echt is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik draai me om om vervolgens Harry aan te kunnen kijken. 'Waarom niet en ik wil niet dat deze dag zo eindigd' zeg ik en kijk even om. 'Die blik maakt dus echt geen indruk voor het geval je het nog niet wist' zeg ik en richt me weer op Harry. 'Waarom en ik ga toch niet weg zonder mijn beer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer