• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Britt

    Hmmm, denk ik bij mezelf, even tot rust komen, na mijn lange studie van 7 jaar. Als de chauffeur mijn koffer uit de taxi heeft gehaalt, overhandigt hij hem aan mij. Ik loop op mijn stiletto hakken, met mijn schoudertas en koffer naar de ingang van het hotel. Een groepje mensen heeft of heel veel lol, of erge ruzie. Er uitkomen wat het is doe ik niet en wandel verder. Hopelijk wordt dit een geweldige vakantie!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:49 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik even en kijk beide jongens even moeilijk aan. 'Dus... Je wilt zeggen dat het nu mijn schuld is?' vraag ik kalm, waarna ik even nadenk hoe ik dit het beste kan zeggen. En wel zonder heel kwaad te worden of beginnen te huilen.
    'Ik... Jullie... Laat maar.' stamel ik, waarna ik mijn mobiel pak en terugzoek naar de foto's. Ik overhandig mijn mobiel aan Louis en frons.
    'Dit dus.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even glimlachend naar Harry als hij zich ook in het gesprek mengt. 'Dankje' zeg ik en haal een keer diep adem om me vervolgens ook weer om te draaien. Ik kijk Stephanie aan en haal mijn schouders op. 'Wij weten niet waar je het over heb dus antwoord op die vraag geef ik niet' zeg ik en niet veel later pak ik haar telefoon aan. Ik bekijk de foto's en begin te grijnzen. 'Ah dit is dus waar je boos om bent' zeg ik en laat de foto's ook even aan Harry zien. 'Je weet nu toch wel dat dat niets betekent en hazz en ik gewoon vrienden zijn?' vraag ik. 'Trouwens ik ben verliefd op een heel leuk meisje dat nu heel toevallig ook voor me staat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ben even eten en wat hw maken..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis ongelovig aan. 'Dus het is normaal dat 'vrienden' elkaar eventjes kusjes op elkaars mond gaan geven?' vraag ik sarcastisch, waarna ik bij zijn laatste zin toch even bloos.
    'Het is niet grappig!' zeg ik, waarna ik eventjes gefrustreerd zucht.
    'Als je elkaar op de wang kust kan ik het nog begrijpen, dat doet iedereen. Maar op de mond is toch heel iets anders! Of heb ik een nieuwe trend gemist of zo?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Wel als je ons twee bent en dan ook alleen ons twee en verder ook bij niemand anders' antwoord ik en lach als ze toch begint te blozen bij mijn laaste zin. 'Sorry, maar dat ik het dus wel.' Ik kijk haar aan en knik dan. 'Mee eens, maar dit lag dus aan het feit dat we van een stalker af wilde en dit de enige manier was. En nog geloofde ze het niet en wilde niet weg'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Stalker?' vraag ik, terwijl ik gesprek steeds verwarrender begin te vinden.
    'Als het zo is, dan is die stalker nogal getikt. Als ik het al geloof...' mompel ik beschaamd, waarna ik Louis eventjes aankijk.
    'Sorry...' zeg ik, kijkend naar de grond. 'En ook tegenover jou Harry. Ik had niet moeten flippen.'
    Ik kijk Zayn even aan en glimlach flauwtjes. 'En jij had weer gelijk.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'We waren in een club en werden lastig gevallen en diegene wilde maar niet weg gaan. Dit was dus een soort van oplossing alleen werkte het niet' antwoord ik. 'Dus beter gezegd een getikte stalker en het maak niet uit. Ik zou ook zo denken' zeg ik glimlachend en geef haar een kus. 'Kom de volgende gewoon naar ons toe en vraag het alsjeblieft.' Ik kijk naar Zayn die staat te grijnzen en iets roept van 'standaard regel'. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Gestoord is het woord dat ik tegen jou zeg malik'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even en beantwoord Louis zijn kus door hem een kusje op zijn neus terug te geven.
    'Ja... Sorry.' zeg ik nog een keer, dit keer glimlachend.
    Ik kijk Zayn even plagend aan. 'Jaja... Ik zal vanaf nu de standaard regel opvolgen.' mompel ik voordat ik weer naar Louis kijk.
    'Trouwens, jij gaat mij die verrassing nog uitleggen, en anders doet Zayn het nu. Want de tijd is om.' zeg ik triomfantelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    De glimlach op mijn gezicht word groter als ze een kusje op mijn neus terg geeft. 'Het maak echt niet uit en daarbij is nu alles weer goed, tenmisnste dat neem ik aan' zeg ik lachend. Ik kijk heel even naar Zayn die het helemaal met haar antwoord eens is. Ik kijk verbaasd van Zayn naar Stephanie en terug. 'Zayn Jawaad Malik jij heb wat gezegd en gedaan?' roep ik en kijk hem met een dodelijke blik aan. 'Het was leuk vandaag en moeten we zeker weer doen' zegt hij grijnzend tegen Stepanie en rent dan in de richting van het hotel. Een zucht verlaat mijn mond en schud mijn hoofd. 'Kan niet want moet alles nog even regelen en voorbereiden en dat was ik net van plan samen met Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis even aan. 'Dan doe je dat, maar ik wil het vandaag nog weten!' zeg ik koppig, waarna ik Zayn even nakijk.
    'Of je regelt het en ik zit ernaast. En anders ren ik nu achter Zayn aan en dreig ik dat hij het moet vertellen, want anders knip ik zijn haren af.' zeg ik. 'Al moet ik het hele hotel voor hem gaan afzoeken.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Als ik vandaag alles kan regelen hoor je het vandaag en anders morgenochtend' zeg lachend en schud mijn hoofd. 'Gaat niet gebeuren gezien het dan geen verassing meer is. Laat Zayn maar even met rust en je moet niet dreigen of iets over zijn haar vertellen/doen' zeg ik. 'Sinds wanneer heeft hij een andere style.' Mijn blik gaat naar Harry en trek een pruillip. 'Nu zijn we niet meer te enige en ga het hem verbieden om het met een concert aan te trekken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik steek mijn tong plagend uit. 'Sinds ik met Zayn ben gaan winkelen en ik plezier kreeg met Zayn stylen. En ik heb hem wel zwemles gegeve hoor.' zeg ik grinnikend.
    'Nee, vandaag! Morgenochtend is te laat! En als je het Zayn verbiedt om die outfit aan te trekken met een concert, verbied ik het jou om streepjes te dragen.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en knik. 'Oke wonderen zijn de wereld dus nog niet uit en dat is vanmiddag gebleken' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Zie wel hoeveel tijd ik nodig heb en als het te laat is heb je pech, want jij wilt die verassing en dan moet je me ook de tijd geven om het te regelen. En kijk is naar mijn kleding en naar dat van Harry, want volgens mij is daar iets anders aan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik stap even achteruit en bekijk Louis en Harry van top tot teen, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
    'Huh? Wat hebben jullie gedaan?!' vraag ik verbaasd, waarna ik een paar cirkeltjes om Louis heen loop, en daarna ook om Harry.
    'Nee, ik weet het niet.' zeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.