• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar verbaasd aan al ze het niett ziet. 'Hoe goed ken je ons nu eigenlijk?' vraag ik lachend en wijs naar de gekleurde broek en het streepjesshirt dat Harry aanheeft. 'Dat is mijn kleding en ik heb zijn kleding aan. Denk je nu echt dat iemand hier zomaar streepjes mag dragen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Oh ja!' roep ik, waarna ik grijnzend aan het shirt dat Harry aanheeft trek.
    'Ja, dat is duidelijk van Louis. En ik ken jullie pas twee dagen, dus geen commentaar.' zeg ik grinnikend.
    'En je weet dat ik ook streepjes droeg gisteren.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is inderdaad mijn style, maar niet mijn shirt. Het is het shirt van Harry gezien hij dat vanmiddag heeft gekocht met mijn hulp. Net als ik dit' zeg ik grijnzend en wijs naar mijn kleding. 'Twee dagen om te weten dat ik alleen streepjes draag.' Ik kijk haar aan. 'Jij en Hazza zijn dan een uitzondering bij deze'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Britt

    Heel raar er schiet ineens iemand het hotel in, helemaal door het dolle heen! Maar die gozert stond toch ook bij dat groepje van net? Maarja, hij was wel heel leuk. Ik duw de deuren van de ingang open en betreed het grote gebouw van het hotel, en loop naar de balie om in te checken.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk achterom om te kijken wat Louis van plan is, want meestal is het niet veel goeds als hij mijn hele naam zeg en daarbij klonk het niet heel vrolijk ook. Een grijns verschijnt rond mijn lippen,maar door het feit dat ik achterom kijk bots ik tegen iemand op. 'Het spijt me' zeg ik en richt mijn blik op degene waar ik tegenop botste.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoe kan ik weer reageren:P?
    Moet trouwens ook weer een keer met Liam :o, die was met Niall maar tja die reageert nooit meer:P]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:50 ]

    [ Zayn heeft een andere style en Louis vond dat niet leuk en had het erover dat hij dat zou verbieden., Misschien kan je daar wat mee :P
    Uh anders kom je toch ook met Liam naar het hotel en dat is vervelend ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk even van Stephanie naar Louis. Dan zie ik achter Louis iemand aankomen en herken het als Liam. 'Leeyum!'roep ik vrolijk en loop op hem af om een knuffel te geven. Hij grinnik even en woelt door mijn haar waarna die me weer loslaat. Ik glimlach even en draai me weer naar Louis en Stephanie. Ik speel even verveeld met mijn handen en kijk een beetje naar de mensen om me heen. Liam kijkt me even aan en kijkt dan naar Louis. 'Niet echt slim hé van die foto's op twitter' mompelt hij en ik haal mijn schouders op. 'Daar komt toch niks over en anders plaat ik gewoon een tweet met dat ik en Lou dat niet zijn. en dat ze daarvoor maar naar de kleding moeten kijken'zeg ik met een klein glimlachje en kijk dan Louis aan. 'Ik ga vast naar binnen'mompel ik terwijl ik mijn handen in mijn zakken stop en rustig richting de ingang van het hotel loop. Daar zie ik Zayn tegen een meisje lopen en grinnik even. 'Jaja Zayn, doe maar alsof het een ongelukje was hé, stiekem is het gewoon je nieuwe flirt techniek'roep ik lachend en kijk hem aan. 'Nou succes hoor bradforst bad boi'lach ik en geef hem een klapje op zijn schouder waarna ik weer wat veder loop.

    [ sorry peeps ik was sporten ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena Britt

    'Euhm, geeft niet hoor, kan gebeuren' zeg ik als een of andere zombie die in een kamer vol met hersenen is beland. 'Waarom rende je als een waanzinnige het hotel binnen, als ik zo vrij mag zijn?' zeg ik verlegen. Ik wend mijn blik even af en kijk Zayn dan weer diep in zijn bruine ogen aan.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    Ik draai me om als ik Harry hoor. 'Hazza bemoei je alsjeblieft even met je eigen zaken en laat mij met rust' zeg ik grijnzend en knik dan twijfelend. 'Dankjewel denk ik.' Mijn aandacht richt ik weer op het meisje. 'Ik heb iets verkeerd gezegd tegen een vriend en toen heb ik het maar even op vluchten gezet' antwoord ik lachend. 'Mijn naam is trouwens Zayn Malik'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Britt

    'Aha, dat verklaard een hoop' grinnik ik. 'Aangenaam Zayn, ik ben Elena, horen al die mensen bij jou daar?' vraag ik hoopvol. Misschien wil hij me even voorstellen, gelijk wat nieuwe vrienden erbij, maar laat ik er maar niet teveel van verwachten. Waarschijnlijk doet hij alleen maar aardig omdat hij tegen me op botste. Mijn schoudertas begint een beetje zwaar te worden dus zet ik hem op mijn koffer.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    'Heey Lou, waarom heb je Harry's kleren aan?'vraag ik terwijl ik mijn wenkbrauw optrek. Daarna kijk ik even kort naar Stephanie en dan weer naar Louis. 'En sinds wanneer mag Harry van jou streepjes dragen?'vraag ik terwijl ik hem raar aankijk. Dat mocht nooit naar Lou, als iemand dat deed was Louis gelijk boos.

    Louis William Tomlinson

    'Leeyum' roep ik vrolijk en geef hem een knuffel. 'Uh..ja..nou we vonden het wel eens een keer tijd voor wat anders en daarom dit eigenlijk' antwoord ik grijnzend. Ik haal mijn schouders op en haal mijn telefoon tevoorschijn. Ik zoek de foto's van vanmiddag op en duw mijn telefoon dan in Liam zijn handen. 'Sinds vanmiddag eigenlijk en Harry is gewoon een uitzondering op dit moment' antwoord ik lachend.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ben blij dat dit een hoop verklaard' zeg ik lachend. 'Leuk om je te ontmoeten Elena en al die mensen horen inderdaad allemaal bij mij' antwoord ik. 'Ik wil ze zo wel aan je voorstellen als je dan wilt en ze weer een beetje gekalmeerd zijn.' Ik kijk even naar de richting waar Harry zojuist naar toe liep. 'Harry kan je heel even komen?' roep ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sorry, heb ik veel gemist?:$ Waar kan ik inspringen?)


    Reading a good book is like taking a journey.