• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Britt
    'Ook leuk jou te ontmoeten' zeg ik blij. Mijn gewoonte om tegen steentjes aan te schoppen gaat een beetje moeilijk als er tapijt ligt, dan maar tegen een pluisje. 'Ik neem aan dat hij Harry is?' Dit gaat best snel, ik kwam hier aan en al gelijk mensen ontmoeten, bovendien ben ik nog niet eens op mijn kamer geweest!


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik moet gaan. Reageer morgenochtend voor school wel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik grinnik als ik de foto's zie en knik. 'het staat jullie wel goe hior'zeg ik met een glimlach en geeff hem daarna zijn mobiel terug. 'dus dat hebbeen jullie de rest van de dag gedaan'zeg ik lachend enbkijk hem aan. 'zullen we anderd even allemaal naar binnen gaan?'stel ik voor n glimlach even. Heel warm was het niet meer buitn en om dan de hele tijd voor het hotel te gaan staan.. Dan konden we net zi goed lekker naar binnen.

    [ Euhm, de ruzie tussen Harry ,Louis en Stephanie is over.. en Zayn heeft Elena ontmoet, en Harry komt er aan ]

    { ik ga ook nu dus reageer morgen wel weer }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ik draai me om en loop naar Zayn en het meisje. 'heb je een beetje hulp nodig met versieren of zo?' vraag ik lachend en schud dan mijn hoofd. 'nee vertel wat is er?'vraag ik en richt me dan op het meisje met een glimlach. 'ik ben trouwens Harry Styles' zeg ik en kijk dan weer naar Zayn. Ik werp even een blik naar buiten waar ik Louis, Stephanie en Liam zie staan. Ik richt me weer op Zayn en het meisje en haal mijn hand even door mijn krullen.

    Louis William Tomlinson

    Een glimlach speelt rond mijn lippen. 'Dankjewel' zeg ik en pak mijn mobiel weer aan waarna ik hem in mijn zak stop. 'Uh we zijn van de Starbucks naar het hotel gegaan en toen naar het strand, de kermis, de stad, de pizzeria en de club en nu staan we weer hier' zeg ik lachend. 'Wat heb jij vandaag gedaan?.' Ik kijk hem aan en knik. 'Klinkt als een goed plan en dan kan ik Hazza weer ophalen op Hazz' antwoord ik lachend.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik als antwoord op haar vraag. 'Dat is inderdaad Harry' zeg ik glimlachend enzie Harry alweer verschijnen. 'Nee Styles daar heb ik geen hulp bij nodig' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Je eigen voorstelllen is het enioge wat je hoef te doen' zeg ik. 'Maar dat heb je ondertussen ook alweer gedaan.' Ik kijk van Harry naar buiten en dan weer naar Elena. 'Hoe kom je eigenlijk aan de kleding van Louis? Al staat het je wel, maar het is en blijft vreemd'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ow ik ben met Nialler nadat we naar starbucks waren geweest even naar het strand gegaan, daarna ook naar de pizzeria en daarna hebben nog een ijsje gehaalt en een beetje rond gelopen'zeg ik en mijk hem aan. 'efg Logisch die zin Lou'zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'ach ja iets met Hazza en die staat daar binnen dus dan gaan we daarheen'
    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en kijk Zayn aan. 'dit is gewoon mijn kleding, en wat Louis aan heeft is zijn kleding'zeg ik en kijk hem lachend aan. 'dit hebben we vanmiddag gekocht, dan wisselen we af en toe van Style, en soms dien we het ook bij concerten' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'sus jij moet je oude style maar weer gaan dragen, anders is ons plannete mislukt' zeg ik met een pruillipje en kijk hem aan. Daarna lach ik weer en kijk even om me heen.

    (Waar kan ik iets zeggen? (: Ik verveel me namelijk...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik weet nu even niet sorry xd]

    [Ik ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [yay! xd]

    Louis William Tomlinson

    'Klinkt ook heel erg gezellig, maar waar is Nialler nu eigenlijk?' vraag ik en kijk even rond, maar richt al snel mijn blik weer op Liam. 'Ik ben niet logisch en mijn zinnen dus automatisch ook niet. Dat is al eerder vandaag gebleken, maar wel iedereen snap wat ik bedoel. Dit gaat trouwens over een knuffelbeer die ik van Hazza heb gekregen en die lijkt gewoon verschrikkelijk veel op hem.' zeg ik lachend en knik dan even. ' Dan gaan we gewoon gezellig naar binnen gezien het ook al aardig afkoelt'

    Zayn Jawaad Malik

    'Het staat jullie wel alleen is het wel een beetje wennen' zeg ik lachend en knik dan. 'Heb inderdaad foto's gezien en moet zeggen dat die eerst outfit ook heel erg leuk was' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik zal mijn eigen kleding weer dragen op concerten zodat jullie dit plan gewoon kunnen doorzetten, want het is gewoon leuk om jullie een keer zo te zien en natuurlijk ook de gezichten van fans.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Leuk je te ontmoeten Harry, ik ben Elena' zeg ik vriendelijk. 'Volgens mij heb ik heel erg veel gemist, maar goed. Je kleding staat leuk Harry' zeg ik met een knipoog. Ik voel dat ik begin te wankelen op mijn hakken en haal mijn slippers uit mijn schoudertas, doe mijn hakken uit en mijn slippers aan. Waarom ben ik toch zo klein gemaakt?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    'Oké'glimlach ik en loop samen met hun naar binnen. Daar zie ik Zayn, Harry en nog een meisje wat ik niet ken. Ik kom dichterbij en glimlach even. 'Dat is aardig van je Zayn, want dat is dan wel leuker'hoor ik Hazza zeggen als ik er bij kom staan. Ik kijk even naar het meisje, volgens mij ving ik net op dat ze Elena heet. 'Ik ben Liam'stel ik mezelf aan haar voor. 'Waarom heeft toch iedereen vandaag een andere look?'vraag ik lachend als ik zie dat Zayn ook hele andere kleren aan heeft. Het staat hem wel, dat moest ik toegeven.

    { ik ga eten dus reageer later weer }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you