• Vanmiddag overkwam het me zo ineens, ik Juneau de loner, kreeg ineens het wonderbaarlijke gevoel. Ik móest even aan Progeny kwijt dat ik haar superlief vind. Het moest er gewoon even uit. Gek toch, ik háát het als mensen dat tegen mij zeggen, en ik haat het zelfs om toe te geven aan iemand. Maar ik moest kwijt dat ze belangrijk voor me is.

    Hebben jullie ook wel eens zo'n gevoel, van dat gewoon iets liefs kwijt moet van jezelf? (krul)

    Joa.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk niet echt, want ik vind dat zo raar om te zeggen, omdat je het zo gemakkelijk zegt, savvy? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kijk nu hoe lieeeeeeef!:3
    En ja, daar heb ik soms ook last van. Echt, dan zit ik midden in een zin en dan ineens.. Juneau ik vind jou lief!<3


    everything, in time

    Nee, eigenlijk niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pirates, ik zeg het juist helemaal níet makkelijk. (:

    Soms kan ik wel lief zijn! Good me! (hoera)

    Juneau schreef:
    Pirates, ik zeg het juist helemaal níet makkelijk. (:

    Soms kan ik wel lief zijn! Good me! (hoera)


    Dan vind ik het heel lief van je, omdat diegene dan heel veel voor je betekent. Marleen is sowieso een snoepje, she's awesome. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heel zelden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pirates schreef:
    (...)

    Dan vind ik het heel lief van je, omdat diegene dan heel veel voor je betekent. Marleen is sowieso een snoepje, she's awesome. :9~



    Nouhouhou, nu bloos ik!(cat)


    everything, in time

    Ik kan dat op een of andere manier nooit tegen iemand zeggen x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Progeny schreef:
    (...)


    Nouhouhou, nu bloos ik!(cat)


    en terecht! Ghehee! (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nazgul schreef:
    Joa.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pirates schreef:
    (...)

    Dan vind ik het heel lief van je, omdat diegene dan heel veel voor je betekent. Marleen is sowieso een snoepje, she's awesome. :9~
    Oei! Nu bloos ik ook al. En Marleen is super awesome. <3

    Nazgul schreef:
    Joa.


    dan heb je ineens zo van: WHAAAAM k moet het gewoon even zeggen ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ja! Inderdaad! Het moet er even uit. D:

    Ik zeg zovaak wat ik van iemand vind, positief of negatief;x
    Maar dan meen ik het ook(;


    Me so good.