• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Nou ik ben ook wel druk zonder jou, maar wel een stuk minder'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik drink mijn bier op en zet hem op de bar neer. 'Gelukkig maar want die beer moet je wel houden'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou kom op dan'zeg ik vrolijk en trek hem mee de dansvloer op en begin te dansen. Ik kijk even om me heen en er komt een meisje mijn kant op die ineens voor me gaat dansen. Normaal had ik dit niet heel erg gevonden, maar ze zag er gewoon echt eng uit. Ik trek Louis gauw aan zijn arm naar me toe. 'Beetje hulp nodig'mompel ik en trek hem dicht tegen me aan terwijl ik veder dans. Het meisje geeft echter nog niet op en probeert een beetje tussen ons te komen. Ik grom zachtjes en druk dan een kus op Louis wang, misschien dat ze dan denkt dat ik homo ben en ze me met rust laat of zo.

    Zayn Jawaad Malik

    'Oh daar heb ik geen antwoord op gezien ik weet dat je dat echt gaat doen' zeg ik glimlachend en kijk haar aan als ze weer naar me zwemt. 'Ik ben benieuwd naar je plannen' zeg ik en kijk heel even snel achterom bij haar laatste vraag. 'Mhm nou ja het is wat je zwemmen noemt, maar ja eigenlijk had ik het niet door tot je het zei'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach eventjes. 'Zie je schat? Ik zei toch dat ik je ging helpen. En nu zit je toch al alleen in het water en je bent nog redelijk diep ook.' zeg ik, waarna ik een cirkel om mijn eigen as draai.
    'Als je nu omdraait, kunnen we terug en een beetje opdrogen. Het koelt erg af nu.' zeg ik, waarna ik op snelheid naar de kant zwem. Als ik uit het water stap kijk ik lachend naar Zayn.
    'Lukt het?' vraag ik grinnikend, maar ik blijf toch in de buurt staan. Als er iets gebeurd ben ik er tenminste op tijd bij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is dus precies het gene wat ik bedoel en soms vraag ik me toch wel is af of ik echt wel de oudste ben' zeg ik en neem nog een slok van mijn cola. 'Dat was ik inderdaad ook van plan' zeg ik lachend en zet het glas op de bar neer voor hij me meetrekt. 'Kom al' zeg ik en begin al snel te dansen als we op de dansvloer staan. Mijn blik valt op het meisje dat voor dat ineens voor Harry gaat dansen en al snel word ik door Harry aan mijn arm naar hem toegetrokken. 'Hulp is gearriveerd' zeg ik zacht en dans weer verder als hij me dichter tegen hem aantrekt. Ik bijt even op mijn lip om niets verkeerds te zeggen als het meisje probeert om tussen ons te komen. 'Sommige mensen zijn soms echt onbeschrijfelijk aangezien niet slim niet het goede woord is' fluiter ik zacht in zijn oor en druk nog een kus op zijn wang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja ik zie het en ik geloofde je toch ook toen je dat zei. Nu zit ik hier inderdaad alleen en dat is het inderdaad' zeg ik en knik als antwoord op haar vraag. 'Komt goed en het is echt vreemd hoe snel het kan afkoelen' zeg ik en draai om waarna ik voorzichtig naar de kant zwem. 'Lach me niet uit, want dan krijg ik je wel weer zodra ik op het strand ben. En ja het gaat eigenlijk best wel goed volgens mij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik knik even en kijk hem aan. Inmiddels is ze gewoon tussen ons gekomen en ik grom even zachtjes. Ik stap weg en pak Louis vast die ik zo dicht mogelijk tegen me aantrek. Ondertussen trek ik hem rustig wat veder weg. Maar ze blijft bij ons dansen. 'Oke, ik ga je wel even kussen, misschien snapt ze het dan'mompel ik in zijn oor en sla mijn armen daarna om zijn nek, Ik werp nog even en blik op het meisje en druk dan mijn lippen op die van Lou. Na een tijdje haal ik ze er weer af en kijk Louis even aan. Nu maar hopen dat ze weg is, ze leek wel een stalker joh

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik probeer op te houden met lachen, maar door Zayn's opmerking faal ik daar behoorlijk in.
    'Ik lach niet!' roep ik als ik eventjes adem heb gehaald en nog wat nagrinnik.
    'Het gaat inderdaad goed, wacht, ik help je het laatste stukje wel.' zeg ik, waarna ik het water terug in loop en Zayn even later het water uittrek.
    'Je zwemt goed, wist je dat?' vraag ik grijnzend, waarna ik met mijn hoofd schud zodat het meeste water uit mijn haren druppelt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [even eten]

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Nee je lacht me zeker toe inplaats van uit' zeg ik. 'Bedankt dat je dat zeg maar faal behoorlijk volgens mij' zeg ik en grinnik als ze me uit het water trekt. 'Nogmaals bedankt' zeg ik lachend en ga staan. 'Nee kijk maar naar ik net al zei' antwoord ik en haal een hand door mijn haar. Mijn ogen worden groot. 'Mijn haar' piep ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Klopt.' zeg ik plagend. 'En geen dank, ik vond het wel leuk.'
    Daarna kijk ik naar Zayn, wiens ogen groter worden en met zijn hand door zijn haren gaat, waarna ik hem eventjes met een pruillip aankijk.
    'Ah...' zeg ik zachtjes. 'Dat is het nadeel van zwemmen. Your hair is a mess.' zeg ik, waarna ik een pluk van mijn eigen haar in mijn handen pak en grijns.
    'Laat het eerst drogen, dan komt het wel goed.' sus ik hem, waarna ik in het zand ga zitten en voor me uit kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach als ik Harry weer aankijk, maar die verdwijnt al snel als het meisje weer tussen ons in is gekomen. Ik knik even als ik hoor wat hij zegt. 'Anders is ze echt niet heel erg slim' fluister ik en niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en als hij ze na een tijdje van de mijne haalt kijk ik Harry weer aan. Ik zie het vanuit mijn ooghoeken het meisje heel even verbaasd kijken, maar als snel hersteld ze zich weer en begint weer te dansen alsof er niets is gebeurd. 'Blijkbaar heb je echt een nieuwe fan/stalker erbij en moeten we wat anders verzinnen' zeg ik zacht en druk snel nog een mijn lippen op de zijne. 'Zeg het maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat ik faal? Ja dat klopt inderdaad' zeg ik grijnzend. 'Okeey daar kan ik eigenlijk niet op reageren dan.'
    Ik kijk haar aan en knik dan heel eventjes al ben ik het er nog niet mee eens dat mijn kapsel eruitziet. 'Ja inderdaad ahh' zeg ik. 'Hier nog een reden dat ik nooit zwem' zeg ik en kijk dan even naar haar haar. 'Daar vertrouw en hoop ik dan maar op' zeg ik en ga naast haar zitten. 'Maar wel heel erg bedankt en natuurlijk ook voor de hele dag'

    [Ik ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Waarom gaat ze niet gewoon weg?!'zeg ik boos in Louis oor en leg mijn hoofd dan op zijn schouder. 'Ik heb geen idee, iedereen hier denkt dat we gay zijn behalve zij volgens mij'mompel ik daarna weer en haal mijn hoofd van zijn schouder. Ik kijk hem een tijdje diep in zijn ogen aan en breng mijn hoofd wat dichterbij. 'Verzin iets'mompel ik als ik zo blijf en ondertussen wel een beetje veder dans. Het meisje danst gewoon naast me en opgeef moment voel ik haar hand langs mijn zij gaan. Ik stap gelijk wat naar achter en zucht. Waarom dit nou nu? Ik wist echt niet wat ik moest doen, ze geloofde het niet eens als ik Louis een simpel kusje gaf, moesten we dan echt veder gaan voor ze het geloofde.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns eventjes. 'Dat heb ik zovaak. Maar ik zwem wel zeker twee keer per week.' zeg ik, waarna ik met mijn hoofd op Zayn's schoot ga liggen en hem aankijk.
    'Het was niks, joh! En jij bedankt om mij bezig te houden.' zeg ik glimlachend. Ik sluit mijn ogen eventjes en denk even na.
    'Zijn die drie uur al om?' vraag ik, met mijn ogen nog steeds dicht. 'Trouwens, zie ik er dood uit als ik zo lig en praat tegelijk?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik heb echt geen idee Hazza' zeg ik zacht tegen hem en glimlach even al hij zijn hoofd tegen mijn schouder legt. 'Volgens mij ook ja en ik heb echt geen idee waarom ze het niet doorheeft. Is ze nu echt zo dom?' Ik kijk hem aan terwijl ik wat probeer te denken. 'Geef me heel even en dan lossen we dit wel op' mompel ik en dans dan ook weer verder. 'Dit is niet het moeilijkste dus moeten we ook kunne oplossen' zeg ik en hou mijn mond weer dicht als ze naast hem staat. Snel kijk ik de club even door en dan weer naar Harry.

    Zayn Jawaad Malik

    'Dan ben ik niet de enige en dat is nog best wel veel' zeg ik en lach even waarna ik haar weer aankijk. 'Het is niets zoals je net al zei en het was nog gezellig ook' zeg ik glimlachend en schud mijn hoofd tot ik doorheb dat ze dat niet ziet. 'Nee nog niet' antwoord ik en grinnik even. 'Een heel klein beetje, maar gelukkig is het niet zo'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer