• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik loop naar de bar toe en vraag om Louis beer die ik even later in mijn handen heb. Ik hou hem dicht tegen me aan en kijk Louis aan. 'Kijk ik heb je beer al'zeg ik en beweeg even met zijn beer. Waarom moest die meid nou opeens weer verschijnen?

    Louis William Tomlinson

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en kijk van Harry naar de beer en weer terug. 'Je bent echt de beste' zeg ik vrolijk en loop naar hem toe om hem een knuffel te geven. 'Weet je zeker dat je weg wilt en ik het niet mag oplossen?' vraag ik voor de zekerheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja want anders loopt het weer uit de hand'zeg ik en trek hem mee naar buiten. Daar geef ik hem een kus op zijn wang, 'Bedankt dat je me wou helpen Lou'zeg ik en kijk hem aan. 'Naar het hotel?'vraag ik en duw daarna de beer in zijn handen. Ik glimlach even en kijk hem aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt even op mijn lip. 'Stond jij erbij toen ze dat deden? Nee. Dus je kan ook niet weten of het niet waar is.' zeg ik, waarna ik Zayn eventjes aankijk en mijn hoofd schud.
    'Wat wil je dan? Dat ik hier blijf zitten?! Dat blijft hetzelfde, alleen ben ik thuis alleen.' zeg ik, waarna ik mijn ogen sluit en probeer te kalmeren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Waarom zou het uit de hand lopen?' vraag ik verbaasd en loop met hem mee naar buiten toe. Een glimlach verschijnt weer op mijn gezicht. 'Het is graag gedaan Hazz, maar blijkbaar had het niet heel veel nut.' Ik kijk hem aan en dan even naar de beer die ik weer in mijn handen geduwd krijg. 'Misschien is dat wel een goed idee. Het was echt gezellig, maar het is wel jammer dat het zo moest eindigen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Nee ik stond er niet bij, maar kan het wel weten. Ik ken die jongens al lang genoeg en dit hebben ze al een keer eerder gedaan' zeg ik en kijk haar aan. 'Toen was er een goede uitleg voor gezien ik erbij was dus dat zal er nu ook wel zijn.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat is geen optie en alleen thuis zitten ook niet. Zie hoe je je gedraagt wat ook begrijpelijk is, maar snap ook dat ik je zo niet laat gaan' zeg ik. 'Ga anders met mij mee naar het hotel en dan kan je straks altijd nog naar huis als je je beter voelt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders op en denk even na. 'Ja, ik snap wat je bedoelt... Maar ik... Ik wil gewoon...'
    Ik probeer een protest te verzinnen wat me dus niet lukt en stem dan uiteindlijk toe.
    'Oké... Ik ga wel mee.' mompel ik, waarna ik nog een paar tranen wegveeg en alvast begin te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kijk Louis aan, 'Nou omdat jij je echt niet had kunnen in houden, ik wist het gewoon'zeg ik en kijk hem aan. Ik glimlach even en knik. 'Ach ja, hebben we ook weer is wat meegemaakt'mompel ik en stop daarna mijn handen in mijn zakken. Ik loop rustig richting het hotel en kijk even naar Louis.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik snap wat je bedoelt, maar ik hoop dat je mij ook snap. Trouwens je komt er morgen vanzelf wel achter dat hij verliefd is op jou en niet op Hazza' zeg ik en kijk haar aan. 'Ben blij dat je zonder protest meegaat' zeg ik en loop dan met haar mee. ''Het komt echt wel goed en weet dat ik altijd gelijk heb


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik open mijn mond om te protesteren, maar sluit hem al snel weer en knik. 'Je kent me te goed en je heb weer een keer gelijk' zeg ik en kijk hem aan. 'Ja dat hebben we inderdaad, maar had het liever niet meegemaakt' zeg ik en loop dan rustig met hem mee in de richting van het hotel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoor wel wat Zayn allemaal zegt, maar het dringt gewoon niet door. Alsof ik het blokkeerde, zeg maar.
    'Altijd gelijk? Niet dus.' zeg ik zacht, waarna ik gewoon verder loop en op mijn lip bijt.
    'Al hoop ik dat je dit keer wel gelijk hebt...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ik ook niet'mompel ik en loop daarna veder. 'Het was een geweldige dag en dan moet het zo eindigen'mompel ik en kijk Louis aan. 'Ach, het was alsnog een geweldige dag, moeten we vaker doen maar dan zonder het laatste gedeelte'zeg ik met een lachje en zie dan in de verte ons hotel al verschijnen.

    Louis William Tomlinson

    'Het is volgens mij moeilijk om gewoon een dag een keer niet zo iets mee te maken' mompel ik en kijk Harry aan. 'Dat ben ik met je eens, maar ben al blij dat de rest van de dag wel gezellig was' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Daar ben ik het helemaal mee eens en dat zal ook nog wel vaker gebeuren.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Waarom zou het niet zo zijn als het een standaard regel is?' vraag ik zacht en loop rustig verder. 'Vertrouw me maar en dan zie je straks of morgen dat er niets is en Zayn deze keer ook weer een keer gelijk heeft.' Ik kijk haar even aan en knik. 'Luister maar naar wat ik net zei'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ja, maar Lou nu we toch eerder terug zijn, kan je me wel gelijk vertellen over je verassing, dan hoeft het niet allemaal meer morgenochtend' zeg ik en kijk hem aan. Ondertussen stop ik mijn handen wat dieper in mijn zak en kijk Louis even aan. Ik wist dat het wat voor Stephanie was, maar wat precies wist ik niet.