• Hello,

    De titel zegt het al zo'n beetje: Ik zoek Onbekende Personen verhalen. Heb jij er één, of ken jij een hele goed? Laat het dan gerust maar hieronder weten.

    Ik heb wel een paar eisen:
    # Regelmatig aan geschreven worden, 2 keer in de week is te weinig. Als het niet lukt om te schrijven, heb ik het liefste dat je iets laat weten, gewoon dat ik weet dat het verhaal niet plots stopt.
    # AN geschreven, juiste interpunctie en liefst niet één doorlopende tekst zonder enters.
    # Goede verhaallijn, niet voorspelbaar.
    # Voorlopig maximum 30 hoofdstukken, zo moet ik niet al te veel bij lezen - dat schrikt me soms af. Zijn er meer dan 30 hoofdstukken, mag je het toch ook nog zeggen maar alleen als het echt een heel goed verhaal is!
    # Post hier een link die aanklikbaar is.

    Ik weet dat het veel eisen zijn, maar dat vind ik gewoon allemaal het fijnste om te lezen. Als het hier niet aan voldoet, mag je toch nog het verhaal hier posten maar zeg het dan wel even.

    Ik hoop dat jullie mij willen helpen!

    Groetjes! xx

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:21 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    De man met het verenmasker is misschien wel iets voor jou.

    EDIT: never mind, ik update veel minder dan twee keer per week. Daaraan voldoet hij dus niet. :')

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    15 hoofdstukken.



    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.

    In another life

    Ze zouden wel opgroeien, uit elkaar groeien, minder close worden. Dat geloofde iedereen, hun ouders, hun geërgerde vriendin, zelfs zijzelf.
    En even leek het ook echt zo te zijn, tot alles opeens brak.
    En nu, 5 jaar later, was er nog geen fuck veranderd...
    Maar zou dat ook zo blijven?


    Voldoet aan je 'eisen', alleen posten we om de 2 dagen, zo'n 3 keer per week dus!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oké, al heel wat meer hoofdstukken, maar wel afgelopen. Gewoon een prachtig verhaal!

    A lost princess
    De vijftienjarige Florine-Rosalie de Boulagnoise-l'angerie, kortweg Florine, is de prinses van Alemandië, een land in West-Europa. Ze leeft in het jaar 1805 en leidt een echt prinsessenleven. Maar dan breekt er een oorlog uit tussen Alemandië en buurland Jomanië. Florine's familie wordt via een list opgepakt en in de gevangenis tussen de gevaarlijke criminelen vastgehouden. Florine ontsnapt Veronce, de hoofdstad van het land uit.
    Onder de naam Rosalie Darren besluit ze een nieuw leven op te bouwen, en haar prinsessenleven achter zich te laten na het nieuws van de dood van haar familie. Maar dit gaat niet zo gemakkelijk als gedacht...


    En een paar kortverhalen, ook afgelopen

    Het verhaal van Diideric Greunestein
    Als graaf Didderic Greunestein op een avond thuis komt meldt een bediende dat zijn vrouw zich verdacht gedraagt. Didderic gaat op onderzoek uit en merkt al snel dat zijn vrouw een groot geheim heeft dat heel wat problemen meebrengt. Wat moet hij nu doen?

    De Groene Mantel
    In een gezellig, Middeleeuws dorpje, verdwijnt Rudolf, een sterke kerel. Al snel is er een verdachte gevonden. Maar wat als er nog meer mensen verdwijnen? En wat als blijkt dat er boven natuurlijke krachten me gemoeid zijn?

    De Pieterplunderaars
    In het land Anogtonia hebben mensen het erg zwaar. Drie jaar geleden was alles nog normaal maar sinds de graaf en zijn zoon vermoord zijn is er veel veranderd. Er is niemand die twijfelt aan de daders van deze gruwelijke misdaad: de Pieterplunderaars. Helaas is nog steeds niemand er in geslaagd hen te vatten. Ze terroriseren de streek. De leiding over het land is nu in handen van de tweede zoon van de oude graaf, maar Koenraad is daar nog te jong voor... Anna woont in Anogtonia, haar ouders en verloofde zijn gestorven, ze staat er nu alleen voor om voor haar broertje Bert van zes te zorgen. Maar Bert loopt weg als Anna hem verteld over de dood van hun vader. Anna gaat hem zoeken, een gevaarlijke tocht voor een meisje alleen, in het bos van Pieter en zijn bende...

    Schurk
    Gadeck zit gevangen in de kerker van de koning. Hij heeft heel wat problemen veroorzaakt als lid van een groep die zichzelf vredestrijders noemen. Het is wel duidelijk dat hij niet koningsgezind is. Over het vonnis bestaat dan ook geen twijfel. Gadeck weet echter te ontsnappen. En dit op een manier waardoor de koning hem ten alle prijzen weer wil zien te vinden. Gadeck is echter niet de eerste de beste en weet te ontkomen, maar hij kan niet aan zichzelf ontsnappen en ook zijn oude leider, Arnulf, zit tijdens zijn afwezigheid niet stil.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    The Mask


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm a phoenix in the water

    Drama & Onbekende personen.

    Ik zal alleen niet regelmatig posten omdat ik erg perfectionistisch ben en daarom lang doe over één hoofdstuk. Ik zal mijn best doen zo vaak mogelijk te activeren.

    Bedankt al voor alle verhalen. Ik zal zeker bij allemaal eens een kijkje nemen. :) Als er nog zijn, mogen ze altijd nog gegeven worden. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.



    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    Ik activeer elke dag en het verhaal heeft wel al 60 hoofdstukken, maar ik heb gehoord dat je snel door mijn verhalen leest.
    En ik zie dat er voor een ander verhaal van mij reclame is gemaakt, aahw haha (:


    Take risks and conquer your fears.

    Kangaroos & Loneliness
    Voorlopig 12 hoofdstukken.
    Ik heb het de laatste tijd een beetje te druk maar zodra ik weer tijd heb probeer ik minimaal om de dag een stukje te posten.
    Verder voldoet hij aan de rest van je eisen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Het zou super zijn als je mijn storie leest, over onbekende personen.
    Klikkerdeklikklik


    xMe.

    Allemaal bedankt voor de verschillende verhalen. Ik ben bij ze allemaal één voor één een kijkje aan het nemen. Als er nog mensen zijn met goede verhalen, laat het gerust achter. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik heb niet zo vaak tijd om te schrijven, dus ik post sowieso minder dan twee keer per week. Toch wil ik je vragen om m'n story een kans te geven.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?


    My Life in Hell

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:54 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    Link in plaatje. Ik post wel elke week en als er iets tussen komt, probeer ik dat altijd van te voren aan te geven.


    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Seablue ,mijn pas begonnen verhaal. Momenteel heeft het twee hoofdstukken. Het zou echt leuk zijn als je mijn verhaal een kans geeft!
    Ik denk dat hij wel voldoet aan je eisen. Soms kan het zijn dat ik we iets minder activeer.

    Als aan haar moeder wordt gevraagd om mee te werken aan een internationaal kunstproject, is de 17-jarige Allison verplicht om te verhuizen naar de andere kant van Amerika en naar haar grootste angst, de zee. Daar aangekomen probeert ze zich zo goed mogelijk aan te passen aan haar nieuwe woonplaats. Daarbij wordt ze geholpen door de prettig gestoorde Samantha en de charmante Alex. Maar als Allison kennismaakt met de bijzondere Adam, wordt heel haar wereld op zijn kop gezet. Geheimen uit het verleden worden weer opgerakeld en Allison maakt kennis met een wereld die zelfs haar stoutste dromen overtreffen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:16 ]


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day

    Ik vrees helaas dat meer dan twee keer in de week posten er bij mij niet inzit, maar ik ben gelukkig al aardig ver, dus dan heb je in ieder geval eerst nog iets te lezen :Y)

    Parallel
    Pip is een Nederlands meisje dat op een Engelse kostschool terechtkomt. Op haar oude school heeft ze er een rommeltje van gemaakt, en ze is vastbesloten dat niet nog een keer te laten gebeuren. Helaas is alle begin moeilijk en zijn de mensen op haar nieuwe woonplaats van een heel ander soort. Is een ezel wel de enige die zich twee keer aan dezelfde steen stoot? En wat als thuis ineens alles veranderd blijkt te zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!