• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ah... Beterschap!(H) En de gouden tip van Cath voor vandaag: Als je ziek bent, drink thee met honing. En leg wat lavendel onder je kussen, dan slaap je beter. Lavendelolie of parfum werkt ook.(A)

    Leuke teksten:
    Vas Happenin'?
    I <3 British boys.
    Harry's kitty.
    Niall's nandos.
    Zayn's mirror.
    Liam's chocolate.
    Louis' carrot.
    xD)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Beterschap en bedankt voor de teksten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga die schoenen morgen echt aandoen naar school xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik haal een hand door mijn haar en schud mijn hoofd. 'Geen alcohol voor ons' zeg ik glimlachend en kijk even hoe ze met mijn shirt speelt. 'In dat geval blijven we gewoon nog even hier zitten aangezien dat mij de gelegenheid geef om even na te denken over wat we gaan doen' zeg ik lachend.

    Louis William Tomlinson

    'Ik ook niet en wil het eerlijk gezegd ook niet weten, maar aan de andere kant wel gezien..nou ja je snapt me wel' zeg ik en glimlach even. Ik zet de beer neer en trek mijn schoenen uit waarna ik naar Harry loop. 'Zorg jij er maar voor dat je niet veel je krullen moet missen' zeg ik grijnzend en spetter wat water terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'nee hoor, dit keer blijft mijn haar droog' zeg ik grijnzend en schud even met mijn krullen. Ik speel even met mijn voeten door het water en kijk dan naar Louis. 'Maar, wat was er allemmal met dat bellen net?'vraag ik en kijk hem even nieuwsgierig aan. Daarna glimlach ik weer en loop wat dichter naar hem toe. Ik kijk even naar de beer die daar ligt en grinnik.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik, een beetje afgeleid, en speel verder.
    'Ja... Denk goed na.' mompel ik, terwijl ik even de neiging heb om de stof te gaan scheuren. Maar ik denk dat Zayn er niet heel blij mee zal zijn, dus dat doe ik maar niet. Opeens valt me iets te binnen.
    'Of ik ga je leren zwemmen! Aangezien je bang voor water bent kun je dat denk ik niet.' zeg ik, waarna ik Zayn eventjes met een lichte twinkeling in mijn ogen aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Roep dat maar niet te hard Styles anders zorg ik er persoonlijk voor dat je straks languit in het later ligt en je haar dus ook weer nat is' zeg ik grijnzend en haal een hand door zijn krullen. 'En dat zou jammer zijn.' Ik kijk hem aan en grijns. 'Ik heb een verrassing voor Stephanie, maar ze is te nieuwsgierig en wilt weten wat het is. Zayn wil het niet zeggen tegen haar vanwege zijn zwijgplicht en toen belde ze mij weer op' antwoord ik. 'Maar ik zeg het ook niet gezien ik het nu te gezellig heb met jou.' Ik schud mijn hoofd. 'Lach die beer niet uit'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik denk na, maar kan niet denken zonder muziek en aangezien we dat niet hebben kan het nog een even duren' zeg ik grijnzend. Ik was zo gewend aan drukte dat ik in stilte eigenlijk niet meer kan nadenken. Ik schud mijn hoofd zodra ze het over zwemmen heeft. 'Weet je hoeveel moeite mensen hebben gedaan om mij in het water te krijgen voor de clip van What Makes You Beautiful? Heel veel dus dat ga in niet nog eens doen en zwemmen kan ik inderdaad niet' zeg ik vastberaden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik trek mezelf een beetje losser en kijk Zayn aan.
    'Dus je hebt al eens in het water gestaan! Kom op, zo eng kan het niet zijn. Je verdrinkt niet en ik ben erbij! Desnoods hou ik je vast.' zeg ik op een smekend toontje. 'Alsjeblieft? Ik vind zwemles geven leuk!'
    Eventjes lach ik. 'Dan zing je toch iets, dan kun je beter nadenken.'

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, dat heb ik inderdaad en dat zeg jij. Ik viond het behoorlijk eng' zeg ik en een zucht verlaat mijn mond gezien ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen. 'Oke ik doen het wel, maar als het me niet bevalt ga ik weer hier zitten. Trouwens je weet dat ik niet tegen smeken kan.' Ik knik en denk even na. Al snel begin ik More Than This te zingen en waarom was voor mijn eigenlijk een raadsel. Waarschijnlijk omdat het een van mijn lievelingsliedjes was en met dit lied goed kan nadenken.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga ervandoor gezien ik mijn geschiendenis nog even moet doorlezen. Reageer morgen voor school nog wel even]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach en luister dan rustig naar Zayn's stem. Ik had echt geen idee welk liedje het was, maar het was wel heel mooi. Langzaam bevrijd ik me helemaal uit Zayn's omhelzing en ik doe mijn vest en slippers uit, zodat ik alleen nog maar een topje en een paar shorts aanheb. Hiermee ging ik wel het water in. Ik leg de spullen aan de kant en kijk Zayn aan.
    'Oké, maar ik weet zeker dat je het minder eng gaat vinden. En dat weet ik inderdaad, maar zo zou je wel luisteren.' zeg ik plagend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'nee!, niet mijn krullen Lou!' roep ik en kijk Louis waarschuwend aan. Ik kijk Louis daarna weer met een glimlach aan en knik. Nu wou ik eigenlijk ook wel weten wat voor verassing voor haar maar ja. Daar zou ik nu niet naar vragen, ik hoorde het wel een keertje. 'oke,ik zal niet meer om die beer lachen!' zeg ik met en pokerface en lach dan even. Ik kijk even naar het water waar ik met mijn voeten mee speel en kijk daarna weer naar Louis.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, misschien niet en misschien wel. Wie zal het zeggen' zeg ik en kijk hem met een onschuldige glimlach aan. 'Je wilt ween wat ik als verrassing heb hé?' vraag ik lachend als ik hem aankijk. 'Als je die beer namelijk uitlach, lach je jezelf ook uit aangezien hij wel wat van jou weg heeft.' Ik kijk van hem naar de beer en dan weer terug. 'Precies wat ik net als zei'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nee Lou, gewoon niet'zeg ik en kijk hem lief aan. 'Dat doe je toch niet bij mij hé?'vraag ik terwijl ik nog steeds lief kijk en grijns daarna even. 'Eigenlijk wil ik dat wel weten ja'zeg ik met een lachje en kijk hem aan. 'Lijk ik op die beer?'vraag ik lachend en kijk even naar de beer en dan naar Louis. Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Ik lijk op een beer!"