• Ik word steeds saaier, ach ja...

Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

Oké, ik wordt gek. Sorry.

Reading a good book is like taking a journey.

[ Ik moet weer naar school. Reageer vanmiddag wel weer]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk van mijn eigen tekening naar die van haar en glimlach. 'Weet ik aangezien dat een probleem is waar ik soms ook meezit' zeg ik en knik dan. 'Dan had ik al lang voor de klas gestaan als teken of engels docent. Maar ben blij met wat ik nu doe en met de mensen die ik hierbij allemaal heb ontmoet' zeg ik lachend en kijk weer naar haar tekening. 'Niet zo
    onzeker, want hij echt mooi'

Louis William Tomlinson

'Dan doen we dat allebei, want dat bespaart ons dan echt een hoop tijd. Want dat kiezen is toch nog steeds lastig' zeg ik lachend en knik. 'Ja is goed' zeg ik als ik doorheb dat hij dat niet meer ziet en trek snel een sprint zodat ik weer naast hem loop. 'Dan van de strand naar de stad en kan kunnen we daar ook opzoek naar een leuke club' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Wat staat ons eigenlijk te wachten als dit allemaal voorbij is??' vraag ik twijfelend. Het was eigenlijk niet echt iets wat ik al wilde weten, maar aan de andere kant toch ook wel nieuwsgierig naar was.

Stephanie Rosanna Swift.

Ik beet even op mijn lip. 'Echt?' vraag ik voor de zekerheid, waarna ik eventjes glimlach.
    'En Engels? Tja, je komt uit Engeland, dus dat lijkt me heel simpel.' zeg ik grijnzend, waarna ik mijn tekening wegleg en het potlood teruggeef.
    'En ik ben trouwens ook blij dat je geen docent bent geworden, anders had ik jullie nooit ontmoet. Wie weet waar ik nu dan zat.' zeg ik grinnikend.

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk haar aan en knik. 'Echt waar' zeg ik glimlachend. 'Ja dat heb ik eigenlijk altijd al geroepen. Engels of teken docent als het zingen niets word. Maar wat je zegt is inderdaad waar, want engels is ook makkelijk als je uit Engeland komt' zeg ik lachend en pak het potlood aan. 'Ben ik inderdaad ook blij om, want dit allemaal had ik echt nooit willen missen. Wie zal het zeggen waar we we dan hadden gezeten'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik knik even. 'Je raadt nooit wat ik wilde worden.' zeg ik, waarna ik eventjes naar de lucht kijk en glimlach. Ja, dat waren nou leuke tijden. Ik kijk terug vooruit en ik lach zachtjes.
    'Misschien was jij wel schrijver geworden, Harry was kapper geworden, Louis werkte in de groentewinkel, Niall werkte in een bakkerij en Liam die euh... werd politieman?' raad ik maar wat.

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk even naar mijn tekening en leg hem dan naast me neer. 'Vertel wat wilde je worden?' vraag ik nieuwsgierig en een glimlach speelt rond mijn lippen. Iets zeg me ook dat die niet snel meer verdwijnt. 'Mhm bijna. Ik denk dat ik het bij het hou wat ik net zei, Harry weet ik eigenlijk niet maar misschien inderdaad kapper, Louis als dramadocent, Niall had een eigen Nandoswinkel en Liam iets van gymdocent of brandweerman' raad ik deze keer ook maar wat. Eigenlijk had ik ook geen idee.

Stephanie Rosanna Swift.

Ik grinnik. 'Louis als dramadocent zou eigenlijk beter zijn.' zeg ik, waarna ik Zayn met een twinkeling in mijn ogen aankijk.
    'Zeker weten? Nou goed dan... Toen ik heel klein was vond ik prinses worden geweldig. Maar later kwam ik erachter dat dat dus niet kon.' leg ik uit, waarna ik eventjes lach.
    'Toen ik elf werd wilde ik heel graag styliste worden, maar ik ben niet creatief. Dus dat viel ook af. En sinds mijn vijftiende wilde ik model worden. Wat me een beetje is gelukt.' zeg ik, waarna ik eventjes grijns.
    'Op mijn zestiende heb ik een photoshoot gedaan, maar ik kan niet stilzitten. Dus dat is niks geworden. En één jaar later, dus nu, zit ik hier zonder werk en zonder school. Oftewel niks.'

Zayn Jawaad Malik

'Ja dat is echt is voor Louis. Alleen vraag ik me af of mensen dan nog wat leren gezien hij zo druk is' zeg ik lachend en kijk haar aan om vervolgens te knikken. 'Dat wil volgens mij ieder meisje op zo'n leeftijd en styliste klinkt ook goed. Jammer dat je niet creatief bent zodat dat ook weer afviel' zeg ik en knik dan. 'Fijn dat dat ook wel een beetje gelukt is' zeg ik en knik dan weer. 'Dat je niet kan stilzitten had ik door, maar dat heeft ook wel weer voordelen. Maar geloof me als ik zeg dat je niet lang meer zonder baan zit'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik grijns eventjes. 'Dat is juist leuk, een drukke dramadocent.' zeg ik, waarna ik Zayn even verbaasd aankijk.
    'Heb jij dan een vacature voor bij de supermarkt als vakkenvuller zien hangen?' vraag ik plagend, waarna ik voorzichtig achterover leun en op de rotsen ga liggen. Oncomfortabel, maar ik wilde liggen.
    'Hoe weet je dat eigenlijk?' vraag ik nieuwsgierig.

Zayn Jawaad Malik

'Is het ook en als ik bij hem in de les had gezeten was ik er met plezier naartoe gegaan. Net als Liam gymdovent zou worden' zeg ik lachend. 'Nee niet gezien, maar wel genoeg andere dingen' antwoord ik en richt mijn blik weer op de zee. 'Ik weet genoeg dingen en jij zult ook alles heel snel te weten komen'

Stephanie Rosanna Swift.

'Wat heb je dan gezien?' vraag ik grijnzend, waarna ik met het uiteinde van mijn topje begin te spelen. Er hing gewoon een leuke plooi aan!
    'Dat roep je nu al de hele tijd, maar ik weet nog niks.' protesteer ik, waarna ik een verdrietig gezicht trek.

Zayn Jawaad Malik

'Ik heb heel veel gezien en heel veel gehoord' antwoord ik met zo'n zelfde grijns op mijn gezicht en begin te lachen. Dat had meerdere reden, maar daar hadden we het nu niet over. 'Ik heb zwijgplicht en weet niet alles. Daar moet je echt voor bij Louis zijn, maar die is er nu niet'

Stephanie Rosanna Swift.

'Dan verbreek je die zwijgplicht en vertel je me gewoon wat de bedoeling is. Ik haat het als mensen geheimen voor me hebben, vooral als het ook nog eens over mij gaat.' zeg ik mokkend, waarna ik Zayn een beetje gefrustreerd aankijk. Niet eerlijk, hij wist alles en ik wist niks.
    'En waarom lachte je?' vraag ik daarna, nog steeds op dezelfde mokkende toon.

Zayn Jawaad Malik

'Nee, dat ga ik niet doen en heb er al genoeg over los gelaten alleen op momenten dat je het niet verwachtte of doorhad' zeg ik glimlachend. 'Dus verder moet je maar wachten op Louis en het hem vragen.' Ik kijk haar met een onschuldige glimlach aan. 'Sorry en niet zo mokken, want je weet het snel genoeg.' zeg ik en haal mijn schouders aan. 'Geen idee en misschien gewoon door de manier waarop je reageert'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik vlieg meteen overeind. 'Huh?! Wat zei je dan allemaal?!' roep ik verbaasd uit, waarna ik die nadenk maar er maar niet opkom.
    'En ik blijf mokken totdat ik het weet!' protesteer ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrek en een beetje arrogant kijk.
    'En ik reageer zoals ik normaal ook zou doen, want het is niet eerlijk.'