• Ik word steeds saaier, ach ja...

Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

Oké, ik wordt gek. Sorry.

Reading a good book is like taking a journey.

Zayn Jawaad Malik

'Ik heb heel veel gezegd en je ook heel veel gevraagd' zeg ik lachend en kijk haar aan. Dit was gewoon geniaal om te zien en ik zou toch niets zeggen gezien ik dat Louis had belooft. 'Dan bel je Louis en vraag je het hem, want ik zeg lekker niets meer erover.' Ik kijk haar aan en begin nog harder te lachen als ik haar gezicht zie. 'Is het wel'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Stephanie Rosanna Swift.

'Maar Louis zegt toch dat hij het me pas morgen vertelt!' roep ik uit, waarna ik toch mijn mobiel pak en Louis zijn nummer intik.
    'Hij vertelt het maar, en anders doe ik hem echt iets aan hoor...' mompel ik, waarna ik Zayn nog eventjes aankijk.
    'Haha, heel grappig.' zeg ik sarcastisch, waarna ik eventjes met mijn ogen rol. 'En nee, dat is het niet. Waarom weet iemand die er niks mee te maken heeft alles en de persoon waar het om draait weet er niks van!' roep ik uit, waarna ik merk dat de telefoon overgaat.

Louis William Tomlinson

Ik kijk lachend naar Harry en haal dan met moeite mijn telefoon uit mijn zak. 'Louis William Tomlinson ook wel bekend als SuperBunny' zeg ik vrolijk en hoor als snel het gesprek tussen Stephanie en Zayn. Dat maakt ook gelijk duidelijk wie ik aan de lijn. 'Ach ik hoor dat Zayn het over onze grote verrassing heeft en nu niets meer wilt zeggen?' zeg ik lachend. 'Dan houd hij zich toch aan zijn zwijgplicht en het is inderdaad de bedoeling dat je niet weet' zeg ik lachend.

Zayn Jawaad Malik

Net op het moment dat ik wat wil zeggen hoor ik Louis wat door de telefoon. Iets wat voor mij een reden is om niet meer te antwoorden en nog harder te gaan lachen. 'Dankje Lou' roep ik lachend en kijk even naar Stephanie. 'Heel veel geluk' waren mijn woorden voor ik mijn tekenblok er weer even bij pak.

Stephanie Rosanna Swift.

'Kom op Lou! Dat is niet eerlijk!' roep ik verontwaardigt, waarna ik eventjes zucht.
    'Vertel gewoon wat er is en anders bel je die persoon maar op zodat hij het maar vertelt, en dan bel je maar terug.' zeg ik, waarna ik Zayn weer even aankijk en zijn laatste woorden opvang.
    'Zayn, mond dicht.' bijt ik hem toe, waarna ik een paar haren uit mijn gezicht blaas.
    'Iedereen weet het en ik niet, daar kan ik niet tegen.'

Louis William Tomlinson

'Nope gaat niet gebeuren. Eerst ga ik met Hazza mee naar het strand, de stad en dan een club en erna zie ik wel weer' zeg ik vrolijk. 'Dus je moet gewoon even geduld hebben en ga wat leuks doen met Zayn en vergeet verder alles.' Ik schiet in de lach als ik Zayn wat hoor roepen over. 'Dacht het niet en je lijkt op Lou.' Ik schud mijn hoofd en begin nog harder te lachen. 'Dankje Zayn dat vat ik op als een compliment en lieve Stephanie je komt er wel achter'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik slaak een gefrustreerde kreet en verbreek zonder verder iets te zeggen de verbinding.
    'Niet. Eerlijk.' blijf ik herhalen, terwijl ik Zayn strak aankijk.
    'Omdat Louis zo gemeen is, moet jij me maar zien te vermaken.' zeg ik kwaad.
    Het bleef oneerlijk dat ik niks mocht weten terwijl het duidelijk over mij ging. Ik had nog zo tegen Zayn gezegd dat ik geheimen achter mijn rug om haat... Maar nee, weer luistert er niemand naar me.
    'Ik verveel me. Ik wil iets doen en ik heb ineens erg veel zin in alcohol.' zeg ik zacht.

Zayn Jawaad Malik

'Het spijt me en ergen swas het ook te verwachten. Louis is met Hazza en dan is het geen goed moment om te storen. Hij klonkt trouwens wel weer vrolijk' zeg ik en stop even met tekenen om Stephanie weer aan te kijken. 'Oeh daar kan ik wel voor zorgen en als hij het straks niet vertel, vertel ik het wel' zeg ik en een zucht verlaat mijn mond. Louis wees gewoon lief en laat mijn wens uitkomen. 'Wat wil je doen en weet je zeker dat dat een goed plan is? Alhoewel het eigenlijk niet verkeerd klink'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik glimlach eventjes waterig. 'Lief dat jij het anders vertelt.' zeg ik, waarna ik Zayn een knuffel geef en mijn hoofd even in zijn shirt begraaf. Dat vond ik altijd zo fijn, even knus tegen iemand aanliggen.
    'En ik denk niet dat het een goed plan is, want ik ben pas zeventien. Dus sterke drank krijg ik niet.' zeg ik grinnikend.

Zayn Jawaad Malik

''Tuurlijk vertel ik het dan. Als ik jou was zou ik het ook willen weten en chagrijnig worden. Maar je moet ook snappen dat Louis het zelf wilt vertellen en het niet leuk is als ik het vertel' zeg ik zacht en sla mijn armen weer om haar heen. 'Ik geef hem drie uut om het je te vertellen.' Ik kijk haaar even aan en knik. 'Denk het inderdaad ook niet. Je kan overal aan komen en trouwens ik ben begentien en kan er wel aankomen voor je. Maar dat ga ik niet doen gezien dat zorgt voor problemen'

Stephanie Rosanna Swift.

Ik knik langzaam en kruip iets dichter tegen Zayn aan, wat voor kippenvel op mijn armen zorgt. Ik had iets met knuffels, het voelde gewoon vertrouwd en het hield me kalm.
    'Oké...' mompel ik zacht. 'En het hoeft ook niet, want anders kan ik je toch al voorspellen dat ik mezelf in coma drink. Ik kan dus niet tegen alcohol, weet je.' zeg ik grijnzend, waarna ik lichtjes bloos. Gelukkig kon Zayn dat niet zien zolang ik zo bleef zitten.
    'Dus... Ik heb net al de hele tijd gezegd waar we heengaan, nu is het jouw beurt.'

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk haar aan en streel even daar haar haar. 'Of jou je het niet zolang meer voel?' vraag ik zacht. Als snel richt ik mijn blik op de zee en denk na. 'Dat was ik toch ook niet van plan en dat is iets wat we er niet bij kunnen hebben. Mhm, dan doen we het niet en iedereen iets waar die niet tegen kan. Trouwens ik ga echt heel raar doen ervan dus voor mij ook niet' zeg ik grijnzend. 'Laat me even iets verzinnen'

[ Ik ben nog even opzoek naar een leuke one direction tekst voor op mijn schoenen xD Ja ik weet dat ik raar ben]

(ik ga reageren, maar niet lang dnk ik, ben ziek dus ga zo slape.)

Stephanie Rosanna Swift.

Ik glimlach, maar negeer Zayn zijn vraag maar. Anders hadden we binnen twee minuten weer een discussie en daar had ik geen zin in. Ik lag nu net goed.
    'Geen alcohol dus.' zeg ik, waarna ik eventjes met Zayn's shirt speel. 'Ik wacht wel, ik zit wel lekker zo.' geef ik toe.
    Als ik Zayn's handen door mijn haar voel gaan huiver ik eventjes.

Harry Edward Styles
    'eigenlijk heb ik geen idee' mompel ik en kijk hem aan. 'maar dat wil ik voor nu nog niet weten' zeg ik grijnzend en daarna komen we op het strand. Ikk loop naar het water toe waar ik mijn schoenen uitrek en er rustig doorheen loop en met een glimlach naar Louis kijk. 'ik heb echt zin om uit te gaan' zeg ik met een grijns. Ik spetter wat water over Louis benen heen en grinnik even.
    (ik ga harry dronken maken denk ik:P)