• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    ( Awww hoe is het met meneer sexy afgelopen ^^ )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nychta ---> Neolaia


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Glimlachend opent ze har ogen. "Beter dan ik in tijden gedaan heb." Ik glimlach tevreden, waarna ze tegen me aan kruipt en haar ogen voor een moment sluit. "Jij?" Met een vragende blik kijkt ze me aan.
    "Ik heb ook wel goed geslapen," Ik heb geen zin om over mijn droom te beginnen. Het is een droom en de werkelijkheid zal het toch niet worden. Daarom wil ik er ook niet aan denken.
    Nadat ik een kus op haar kruin druk, pak ik mijn rugzak en kijk ik naar wat etensresten die erin liggen. Het is niet veel en zeker niet genoeg voor ons allen. Ik weet ook niet precies hoeveel eten de anderen bij zich hebben, maar ik weet bijna zeker dat het tijd is om te gaan jagen en wat voedsel te zoeken.

    [But guys, kan er niet iets worden toegevoegd ? Mijn vorige voorstel; Snatergaaien ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Opnieuw drukt hij een kus op mijn ruin nadat hij me ervan verzekerd heeft dat hij ook goed heeft geslapen. Hij trekt de rugzak naar zich toe en opent de tas. Waarschijnlijk om te beoordelen of we nog genoeg voedsel hebben.
    'Is het weer tijd om te jagen?' Ik kijk hem vragend aan en zonder antwoord af te wachten trek ik het ding uit zijn handen en werp er een blik in. 'Dat is niet veel, inderdaad.'
    Met een soepele sprong kom ik overeind en trek de boog over mezelf heen, terwijl ik ook de tas over mijn schouder gooi. 'Eerst water. Ik verga van de dorst. Heb je nog drinken? Mijn fles is leeg namelijk.'


    [ik had btw nog wat anders bedacht wat de omstandigheden in de Arena veranderen ;P]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 19:09 ]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik voelde een hand op mijn schouder, waarna ik omhoog keek. Ik zag in Destiny's ogen dat ze het niet heel erg leuk vond dat ik hier nu had overgegeven. Zelf kon ik dat niet ontkennen, het stonk onmenselijk. 'Het komt goed.' Ik schudde mijn hoofd, waarna ik met de rug van mijn hand rondom mijn mond schoon veegde.
    'Nee, ik was dom. En daarbij je hoeft hier niet te blijven, ga maar even naar buiten.' Zelf zou ik haar snel achtervolgen, hier blijven was niet echt een optie als je het aan mij vroeg. Ik hoefde niet te slapen in een grot waar het alleen maar stonk naar mijn eigen maaginhoud.
    'Heeft het wat opgelucht?' Het enige wat ik kan doen is met mijn hoofd knikken. 'Drink zo veel je moet drinken. Ik vul het later wel bij.' Ik glimlachte waterig, waarna ik de fles aannam en hem aan mijn mond zette. Eerst spoelde ik mijn mond een aantal keer, om daarna een grote gulzige slok te nemen.
    'Kom, naar buiten.' Ik begon al voorzichtig met het pakken van een aantal spullen, bang om nog eens over mijn nek te gaan.

    [Oeehh, ik ben benieuwd...]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 14:10 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Dennis? x'D bedoel je niet Rowan? ;P]

    DENNIS?! SAV BEDRIEG JE ME NOU?!

    Ik reageer na het douchen!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Heb ik dat serieus gedaan? OH EM GEEE!!! Oké sorry!
    Ik zou je nooit bedriegen!! Ik verander het!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Is het weer tijd om te jagen?" Ze kijkt me even vragend aan. Ik wil net mijn mond opendoen om te antwoorden, als ze mijn rugzak uit mijn handen trekt. "Dat is niet veel, inderdaad." Ik knik even. "Jagen is wel slim" Mijn ogen blijven even in de hare hangen, waarna Noëmi opstaat en haar boog over zich heen trekt. "Eerst water. Ik verga van de dorst. Heb je nog drinken? Mijn fles is leeg namelijk"
    "Ik zal even voor je kijken, maar ik geloof van wel" Zeg ik, terwijl ik mijn rugzak weer terug pak en mijn veldfles eruit haar. Ik haal de dop eraf en ga met het puntje van mijn tong over mijn lippen heen. Ze voelen droog aan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vandaag nog niets heb gedronken. "Als je het niet erg vind, neem ik eerst zelf even een slok" Ik glimlach naar haar, waarna ik mijn lippen tegen de fles aanzet en zo ongeveer de helft van wat er nog over was opdrink. Ik ga met mijn hand langs mijn mond, bied de veldfles aan Noëmi aan en sta ook op. Ik rek mezelf uit en wacht tot Noëmi de fles op heeft gedronken, zodat ik hem in mijn rugzak kan doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I'm curious now ;$$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [curious about what? ;O of bedoel je de nieuwe 'gamechange'?(a)]

    Noëmi Crowe || District 12

    Met het puntje van zijn tong bevochtigde hij zijn lippen en nam een aantal grote slokken uit de veldfles. Onbewust gleden mijn heldere ogen naar zijn welgevormde mond om vervolgens weer terug te blikken naar zijn donkere, hanzelnootkleurige ogen, die een zweem van intens goud bevatte.
    Onverwachts maakte mijn hart een sprong in mijn ribbenkast en dat bracht me voor een moment, ook al was het maar heel kort voordat ik mezelf herstelde, van mijn stuk. Een subtiele glimlach sierde mijn lippen toen ik de veldfles soepel van hem overnam en het leegdronk.
    'Dus -' ik stak mijn arm naar hem uit om hem de fles weer te overhandigen. 'Op jacht dan maar?'
    Met een grijns gaf ik hem een zachte por in zijn ribben.

    Heheeh yeaah! Sorry had schoolissues ik reageer vandaag nog !!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    Hij schudde zijn hoofd, waarna hij met de rug van zijn hand rondom zijn mond schoon veegde.
    'Nee, ik was dom. En daarbij je hoeft hier niet te blijven, ga maar even naar buiten.' 'Hoe bedoel je? Zo lang jij hier over loopt te geven blijf ik bij je. Ik ga niet zo maar weg Rowan.'
    Hij glimlachte waterig, waarna hij mijn fles aannam en hem aan zijn mond zette.
    'Kom, naar buiten.' Ik pakte zijn arm en had mijn boog nog in mijn handen en mijn zwaard had ik naast me. Ik glimlachte even naar hem en trok hem mee naar buiten. 'We gaan wel opzoek naar een andere plek, wees niet bang. Het enige wat nu voor mij telt is dat jij weer beter wordt..' zei ik met een zachte stem waarna ik een kus op zijn voorhoofd plaatste. 'Zo lang dat niet is geregeld kan je van alles zeggen, ik blijf bij je.' .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik glimlachte. Ze was te lief. 'Maar je hoeft niet bij me te zitten terwijl ik zit over te geven en de neiging te krijgen zelf ook over je nek te gaan.' Geen idee of het een correcte zin was, ik was nooit echt goed geweest in taal, al helemaal niet in dit soort situaties. Ik probeerde ondertussen om door de stenen te kruipen en weer buiten te komen. Daar scheen het zonnetje licht. Genietend richtte ik mijn hoofd even op. De stralen voelde heerlijk aan op mijn gebruinde huid. Daarna richtte ik me weer op Destiny. 'Welke kant gaan we op?' Zelf keek ik even alle kanten onderzoekend uit. We kwamen de vorige keer van rechts, de buurt van het water, volgens mij was Luca ergens achter ons en links ging stijl om hoog. Stomme bergen. Ugh.

    [Waar is Esmee eigenlijk?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (DOOD. MWUAHUAHA (: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.