• DEZE RPG IS GESTOPT!!


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

    Kamer 2:


    Kamer 3:


    Kamer 4:


    Kamer 5:

    Rollentopic


    Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    [Ik zal om te beginnen Phoenix laten aankomen, dan kan iemand misschien Bailey aanspreken?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Is goed [Ik heet Sylvie, staat op profiel ook xp]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:58 ]


    16 - 09 - '17

    [oke Keira komt naar leraren kamer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Keira Roze Roses

    Ik glimlach naar Erica. 'Ik ben alvast naar de Leraren kamer. Ik zie je zo wel.' Ik schenk haar nog even een warme glimlach en loop dan naar de lerarenkamer. Ik heb zin in het nieuwe schooljaar, maar de vakantie heeft mij goed gedaan. Vakantie is de perfecte tijd om van je gezin te genieten. Ik zie de lerarenkamer en loop het kamertje binnen. 'Hallo,' begroet ik iedereen glimlachend. Ik loop gelijk naar het koffie apparaat. Terwijl de koffie wordt gezet kijk ik naar buiten. Dan kijk ik naar mijn collega's. 'Nog iemand koffie?' ik kijk ze vriendelijk aan en pak mijn koffie en neem een slok. De lekkere koffie van de school. Welkom terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Phoenix King

    Met een grote, roze kauwgom wandel ik over het schoolplein terwijl mijn butler de loodzware koffers achter zich meesleurt.
    Mijn dure handtas bungelt aan mijn armen terwijl ik door de donkere glazen van mijn zonnebril het plein afspeur opzoek naar bekenden.
    "Austin, stapje sneller." Zeg ik verveeld tegen mijn butler zonder om te kijken en versnel automatisch mijn pas.
    "Ja, miss." Klinkt het buiten adem achter me, waardoor ik redelijk arrogant glimlach.
    Mijn bruine krullen dansen wild achter me aan terwijl ik heupwiegend het gebouw in loop en ondertussen mijn zonnebril afneem.
    "Zorg dat ik de beste kamer heb, je kan mijn koffers dan al brengen en zorg dat Pouki de kamer veilig haalt." Zeg ik nonchalant in de wetenschap dat Austin alles zou doen wat ik hem vroeg.
    "Ja, miss. Zal ik zeker doen." Onder een lichte buiging verdwijnt Austin uit mijn gezichtsveld waardoor ik nu helemaal alleen overblijf.
    Waar was iedereen toch als je hen nodig had?


    [Ik moet nu gaan, maar als je het ok vindt, schrijf ik morgenvroeg ook nog wel wat.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melanie Lia Jolie

    Ik zie Keira vrolijk de kamer binnenkomen, ze is net zoals de rest een lieve vrouw en natuurlijk een uitstekende lerares! Ik glimlach en schud mijn hoofd als ze vraagt wie nog koffie wil. "Nee dankje, ik heb al." Ik neem een slok en wijs naar een lege stoel naast me. "En? Hoe gaat het? Fijne vakantie gehad?" vraag ik terwijl ik haar blijf aankijken. Ik ben benieuwd naar de vakantie van de collega's of mag dat niet?


    16 - 09 - '17

    [Ik ga slapen. Doei! xx]


    16 - 09 - '17

    Keira Roze Roses

    Ik glimlach en ga naast Melanie zitten. Ik schenk haar een warme glimlach. 'Alles gaat uitstekend. Ik ben totaal gelukkig,' glimlach ik. 'Een dochter can 6 een geweldige man, een geweldige baan. Ik kan me niks beters wensen,' glimlach ik en kijk Melanie aan. 'We ziij met zijn drietjes naar Ibiza geweest. Was erg leuk. Met Taira kunnen we nu ook steeds meer, dus dat is geweldig.' Ik kijk haar aan. 'En hoe gaat het met jouw? En je vakantie? Hoe was je vakantie?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben deze vakantie ook naar Ibiza geweest zo cool. Party Hard! Oke moest even.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {hoii}


    Do what people say you can't.

    Melanie Lia Jolie

    Ik kijk haar glimlachend aan, het is altijd leuk dingen te horen over de familie en vrienden van de collega's en natuurlijk hoe alles gaat en wat ze gedaan hebben, altijd een leuk onderwerp om eens over te praten. "Met mij gaat alles goed, ik heb enorm genoten van mijn vakantie, maar toch ben ik blij om terug te zijn. Samen met Mike en Rosalie zijn we naar Hawaii geweest voor 2 weekjes, lekker warm. Daar hebben we ook Rosalie haar 8ste verjaardag gevierd, dat vond ze echt super leuk en speciaal."


    16 - 09 - '17

    Lynn Violet Kato
    Ik zit wat in mijn tas te rommelen en let niet op de andere. Ik heb vroeger op deze school gezeten, maar nu ben ik zelf lerares. Ik zucht. Mevrouw Hudson en mevrouw Nicolas ken ik nog wel. Best raar, eerst was ik hun leerling maar nu zelf docent. Dromerig staar ik naar de muur.


    Do what people say you can't.

    Keira Roze Roses

    Glimlachend kijk ik haar aan. 'Hawai...' ik knik even. 'Dat klinkt goed.' Ik glimlach even. Ik kende haar gezin niet heel goed. Natuurlijk had ik ze af en toe gezien, maar verder niet heel iets bijzonders. 'Ja, verjaardagen vinden ze geweldig,' grinnik ik en kijk even de tafel rond. Ik neem nog een slokje van mijn drinken en leun achterover. Ik tik even met mijn hak op de grond en stop gauw als ik merk dat dat een te hard geluid oplevert. 'Moeten we zo de leerlingen welkom heten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Melanie Lia Jolie

    Ik glimlach nog steeds terwijl ik naar Keira kijk. Ik neem nog een slokje van mijn koffie die uiteindelijk op is. Ik sta op en zet mijn lege kom weg en neem weer plaats naar Keira. "Ja, ik ga zo wel even, ik hoop dat alle leerlingen ondertussen al aangekomen zijn." Ik zucht en kijk even rond naar de rest die in de kamer zit.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 17:45 ]


    16 - 09 - '17