• DEZE RPG IS GESTOPT!!

The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?

De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)

Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies

Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

Kamer 2:

Kamer 3:

Kamer 4:

Kamer 5:

Rollentopic

Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]

16 - 09 - '17

Keira Roze Roses

Ik knik. 'Ik wil wel mee anders,' stel ik voor en kijk haar aan. 'Als dat goed is natuurlijk.' Ik drink mijn koffie op en laat even mijn blik over de andere docenten glijden die ik een warme glimlach schenk. Dan kijk ik weer naar Melanie en wacht op haar antwoord. Ik wil natuurlijk niet dwingen of haar verplicht laten voelen. Ik sta op en zet mijn lege glas op het aanrecht. 'Ik loop wel een stukje mee, want ik moet naar mijn lokaal.' Ik glimlach even en kijk haar aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Melanie Lia Jolie

Keira stelt vriendelijk voor om mee te gaan, zo zijn mijn collega's dus, allemaal zo vriendelijk en behulpzaam. Ik ben echt blij met het personeel dat hier rondloopt, allemaal zijn ze stuk voor stuk geweldig. Ik knik. "Het lukt wel en is goed dat je meeloopt." zeg ik en glimlach vriendelijk. "Lieve collega's!" roep ik door de kamer. Ik merk dat niet iedereen er is, maar die komen wel. "Jullie mogen zo naar jullie lokaal gaan, ik ga de leerlingen zo rondleiden en dan komen we is piepen in jullie lokalen en dan kunnen jullie zelf dan ook wat uitleg geven enz. Goed?"

16 - 09 - '17

Keira Roze Roses

Ik glimlach. 'Is goed.' Ik sta op en loop naar de deur. Ik houd hem voor Melanie open. Collega's en leerlingen behandelde je met respect, dat is gewoon zo. Ik loop zelf ook de gang op en kijk even op mijn horloge. Voor de meeste is het moeilijk om zolang op deze hoge hakken te lopen, maar voor mij en, waarschijnlijk iedereen hier, is dat iets normaals. Ik wacht geduldig op Melanie. Ik zou me alvast voorbereiden op de lieftallige leerlingen. Als ze verwend of bitcherig zouden gaan doen, zou ik dat gelijk uit ze slopen. Meestal werden meiden die aardig, goed luisterde en deden wat ze gevraagd werden sneller gevraagd. Bitchie doen tegen je opdrachtgever en je kon wegwezen. Hoe goed je ook bent.

Shay Noah Mitchell
    Ik trek me terug naar de leerkrachtenkamer, die blijkbaar behoorlijk vol is. Ik stel me voor aan een paar mensen. Vele onbekende gezichten kijken me aan. Ik wandel in de richting van het koffiemachine. De koffie is ondertussen al wat lauw, maar dat stoort me niet. Als ik hoor dat we direct naar onze lokalen mogen gaan, beginnen de zenuwen toch wat op te lopen. Hopelijk is het niet een al te grote klas, dan voel ik me op het begin altijd zo ongemakkelijk. Ik zou in ieder geval mijn best doen om mijn lessen zo interessant mogelijk te houden, met wat leuke momenten en oefeningen om wat te kunnen afwisselen. Het zal in ieder geval een boeiend jaar worden,.

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Lynn Violet Kato
    Stil loop ik achter Mevouw Rozes en Jolie, euhmm Keira en Melanie. Ik ben zo gewend om mevrouw tegen de leraren hier te zeggen. Oke sommige niet, maar sommige wel. Mar wat maakt het uit. 'Moesten wij nu ook naar de eetzaal?' denk ik hardop.

Do what people say you can't.

Melanie Lia Jolie

Ik bedankte Keira omdat ze de deur voor me openhield en liep met haar door de langer gang. Onze hakken klinken harder door de gang omdat we met z'n twee door de gang lopen, dat geluid is echt fijn om aan te horen vind ik, ik weet niet waarom ... Ik hoor dat een derde persoon zich achter ons bijvoegt en dan herken ik de stem van Lynn. Ik kijk een beetje achter me zodat ik haar kan zien. "Nee, de leraressen mogen naar hun klas gaan, ik kom daar langs met de leerlingen." zeg ik vriendelijk met een glimlach en loop verder.

16 - 09 - '17

Keira Roze Roses

Ik glimlach als ik mijn lokaal zie. 'Dan laat ik jullie maar alleen, mijn bestemming is hier,' glimlach ik en open mijn lokaal. 'Tot straks,' zeg ik gedag tegen mijn collega's. Ik laat de deur openstaan en kijk het lokaal los. Hier zou ik soms te vinden zijn, maar ook in de salon zou ik veel zijn. Ik loop naar het bord en schrijf mijn naam op het bord. Misschien dat ze me kende, misschien ook niet. Ik had aardig veel shoots op mijn naam staan. Ene keer voor bekendere merken, andere keer voor minder bekende, maar ze zouden mijn achternaam vooral kunnen kennen door mijn vader en moeder. Als ze bezig waren met styliste en alles. Wat me wel zo leek. Ik ga op mijn bureau zitten met mijn benen over elkaar geslagen. Ik was er klaar voor.

Lynn Violet Kato
    'Oke, dankje.' zeg ik terug. Ik denk even na. Vandaag geef ik helemaal geen les, morgen pas. Ik besluit het weer te vragen aan Melanie. 'Melanie? Ik geef vandaag geen les, maar moet ik dan nog steeds naar het lokaal of wat?' Ik stel best wel wat vragen, maar wat wil je anders? Ik was hier ooit alleen leerling!

Melanie Lia Jolie

"Tot straks!" roep ik Keira nog na en loop verder met Lynn. Ik heb het redelijk druk op deze school, ik ben directrice en ik geef ook nog eens 3 lessen aan de leerlingen, best veel, maar ik doe het graag en dat is het belangrijkste. Ik kijk Lynn aan als ze me wat vraagt. "Nee, dat moet niet, maar je mag het wel. En anders leren de leerlingen je morgen wel kennen als je hen voor het eerst in de klas hebt." zeg ik glimlachend. We zijn bijna aan de eetzaal, ik hoop echt dat alle leerlingen er zijn, anders moeten we nog langer wachten. "Ik ga naar het secretariaat voor een lijst met de namen van de leerlingen. Ik zie je straks wel, doei!" Ik loop weg van Lynn en baan me een weg naar het secretariaat aan de inkom, een paar mensen lopen de school nog binnen. "An, kan ik een lijst krijgen met de namen van de leerlingen? Dan kan ik ze afroepen om te zien wie er is en dan weet ik ook of ik nog moet wachten op andere leerlingen." De vrouw achter de balie knikt en begint wat te rommelen tussen papieren en steekt er dan één naar me uit. "Alsjeblieft Melanie." zegt ze vriendelijk. Ik neem het aan en bedank haar, meteen loop ik weg, op weg naar de eetzaal.

[ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:44 ]

16 - 09 - '17

Lynn Violet Kato
    Ik knik nog snel. Dan zien ze me morgen wel. Ik loop weer terug naar de lerarenkamer. Mijn naaldhakken klikken door de gang. Als ik de lerarenkamer in kom zet ik gelijk een kop thee. Koffie vind ik maar vies. Ik laat het zakje trekken en ga zitten. Ik kijk mijn papieren door, hoe ik morgen de lessen moet geven, de namen van alle meiden + foto. 'Eerst maar beginnen met de namen.' mompel ik.

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:03 ]

[Waar is iedereen?]

16 - 09 - '17

{hier xd}

[Ik ben net terug van een vermoeiend weekend dus heb geen flauw idee wat ik gemist heb. Is er iemand naar wie ik mijn personages kan sturen om er even weer in te komen? Ik heb het namelijk de laatste tijd erg druk gehad. D:]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Leannan goes Mohawk]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Mohawk schreef:
    [Ik ben net terug van een vermoeiend weekend dus heb geen flauw idee wat ik gemist heb. Is er iemand naar wie ik mijn personages kan sturen om er even weer in te komen? Ik heb het namelijk de laatste tijd erg druk gehad. D:]

{nee je hebt niet veel gemist, de leerlingen gaan allemaal naar de eetzaal en de leraren [als ze op maandag les geven] naar hun lokaal en anders kunnen ze er alsnog heen om zich al te laten zien en voorstellen of ze zien ze pas bij de lessen.}