• DEZE RPG IS GESTOPT!!


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

    Kamer 2:


    Kamer 3:


    Kamer 4:


    Kamer 5:

    Rollentopic


    Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    Savannah Rose Montez

    Ik geef snel mijn broers nog een knuffel en geef een kus op de wang van mijn moeder. 'Later!' roep ik, en stap dan in de Ferrari van mijn vader. Mijn Louis Vuitton tas zet ik op mijn schoot, en snel klik ik de gordel vast. 'Let's go.' grijns ik, en zet mijn Rayban zonnebril op mijn neus..


    El Diablo.

    Audrey Ivy Lowell

    Ik zeg mijn ouders en broertjes uitbundig gedag en loop de grote villa uit en ga naar de auto met chauffeur die op me te wachten staat, helaas kunnen mijn ouders me niet afzetten door hun drukke beroep en ze zitten nu midden in een grote film, waar ze dus 24/7 mee bezig zijn en op de set staan. Al mijn koffers zitten al in de auto en ik kan je zeggen, ik heb veel meegenomen. De chauffeur doet de autodeur voor me open en ik grijns en stap in en de auto vertrekt naar de school. Eindelijk kan ik mjn droom gaan waar maken!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (SUMMERx > Moustachex)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mikki Robin Drain
    Met mijn beige aktetas in mijn linkerhand geklemd wandel ik de vertrouwde route naar mijn lokaal. De gangen die nu nog wat muffig ruiken zullen snel genoeg gevuld zijn met een walmende parfum wolk van de meisjes die hier hun droom na gaan jagen. Na mijn wandeling op ik met een zwaai de deur. Eerst settelen daarna melden, denk ik bij mezelf.

    Danielle Ruby Gweneth
    Mijn moeder omhelst me stevig en heeft moeite haar tranen binnen te houden. Ik glimlach vrolijk om maar te verbergen dat ik het net zo zwaar heb. 'Pap, ik moet nu echt gaan!' mopper ik als ook hij me in een omhelzing trekt. Uiteindelijk wurm ik mezelf in de auto. Op weg naar mijn nieuwe leven!

    [Ik zit op mijn telefoon dus de berichtjes zullen wat kort zijn. Excuses daarvoor.]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:51 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Mikki Robin Drain
    Met mijn beige aktetas in mijn linkerhand geklemd wandel ik de vertrouwde route naar mijn lokaal. De gangen die nu nog wat muffig ruiken zullen snel genoeg gevuld zijn met een walmende parfum wolk van de meisjes die hier hun droom na gaan jagen. Na mijn wandeling op ik met een zwaai de deur. Eerst settelen daarna melden, denk ik bij mezelf.

    Danielle Ruby Gweneth
    Mijn moeder omhelst me stevig en heeft moeite haar tranen binnen te houden. Ik glimlach vrolijk om maar te verbergen dat ik het net zo zwaar heb. 'Pap, ik moet nu echt gaan!' mopper ik als ook hij me in een omhelzing trekt. Uiteindelijk wurm ik mezelf in de auto. Op weg naar mijn nieuwe leven!

    [Ik zit op mijn telefoon dus de berichtjes zullen wat kort zijn. Excuses daarvoor.]


    [Geen probleem, ik snap het wel (:]


    16 - 09 - '17

    Valeria Beau Jones
    Ik geef mijn moeder en zusje een dikke knuffel en stap dan de auto van mijn vader in. Normaal zou ik weggebracht worden door een chauffeur, maar omdat ik mijn vader heel vaak niet zie, wou hij me brengen. Ik pak mijn ipod uit mijn zak en doe mijn oortjes in. Ik kijk door het raam naar buiten, en zie dat mijn zusje en mijn moeder me uitzwaaien, ik zwaai terug en dan rijden we de straat uit. Ik kijk er naar uit om eindelijk naar die school te mogen, eindelijk gebeurt het ding dat ik al jaren wil. Ik kijk nog altijd door het raam en zie de bomen voorbij razen. 'Pap, je weet toch wel waar we moeten zijn?' vraag ik. 'Eh, zo ongeveer' antwoord mijn vader. Ik vlieg overiend. Als mijn vader zo'n antwoord gaf, wist hij het nooit. Dit kon niet, dit mocht niet! Mijn droom mog niet verpest worden!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Wow wow wow ik gaa ook reageren zo:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zit ook op mijn mobiel, dus ja hetzelfde als Adores]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Ik zit ook op mijn mobiel, dus ja hetzelfde als Adores]


    [No problemo!]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Haalt niks uit, iedereen komt van zelf, ik weet anders niet meer wie ik al mailde en wie hier ineens reageert]


    [Je kan ook gewoon in rollentopic zetten, werkt ook, maar dat had ik al even gedaan omdat een tijdje niemand reageerde, hoop dat je dat niet erg vond:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [Je kan ook gewoon in rollentopic zetten, werkt ook, maar dat had ik al even gedaan omdat een tijdje niemand reageerde, hoop dat je dat niet erg vond:)]


    [Nee natuurlijk niet, bedankt daarvoor en het staat nu bovenaan in het topic ook.]


    16 - 09 - '17

    Erica Sophie Nicolas

    Als ik mijn tas in mijn vast lokaal heb neergezet ga ik op zoek naar Mevrouw Jolie. Ik zal eerst proberen in haar kantoor. Ik ken Melanie nu al een aantal jaar en ik heb haar altijd een hele lieve vrouw gevonden. Dus daarom ga ik eens op bezoek om haar een goed jaar toe te wensen. Door haar ben ik op deze school beginnen lesgeven en daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor. Ik loop weer de gang op en mijn hakken klinken door de gang. Als ik een collega tegenkom begroet ik die met een fijne glimlach en een woordje zoals: "Hallo." of "Fijn om u weer te zien."


    I Refuse To Sink

    Keira Roze Roses

    Ik glimlach en kus mijn man gedag. Ik aai mijn dochtertje van 6 over haar hoofd. Ze geeft me een kus op mijn wang. ik pak de autosleutels en mijn tas. Vlug stap ik in de auto en rijd richting de school. Zelfverzekerd stap ik de school in. Mijn hakken tikken door de gang. Hier en daar hoor ik wat stemmen. Ik moest eerst mevrouw Jolie zien te vinden. Ik kijk om me heen en glimlach. Eerlijk gezegd zie ik mijn dochter ook wel op deze school komen. Als zij wilt natuurlijk. Die keuze laat ik aan haar, maar ze is wel zo'n typetje. Veel mensen zeggen dat ze op mij lijkt. ik glimlach en loop naar het kantoor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Melanie Lia Jolie

    Ik bekijk mijn vertrouwde kantoor eens goed, het is lang geleden, maar hier ben ik weer. Ik ruik dat het hier muffig ruikt dus zet ik meteen de ramen open. Zouden de mensen van het personeel er al zijn? Ik haal mijn schouders op en doe de grote ramen in mijn kantoor open. Voorlopig laat ik alles zoals het is en gooi mijn tas neer op mijn grote bureaustoel achter mijn dikke eiken bureau. Ik loop de deur weer uit en zie Erica in de verte al aankomen. "Hallo! Wat goed je weer te zien! Hoe gaat het ermee? Weer zin in het nieuwe schooljaar?" Ik geef haar terwijl drie kussen.


    16 - 09 - '17

    Rosalie Lauren Michels

    Ik kus mijn moeder op haar wang en geef mijn vader een knuffel. Dan kijk ik naar mijn broer en grijns. Hij grinnikt en tilt me op. Ik lach. 'Zet me neer,' grijns ik. 'Eindelijk. Eindelijk ga je er iets mee doen,' grijnst hij. Ik lach en geef hem een kus op zijn wang. Hij laat me los. Ik loop naar mijn zusje en til haar op. Ze zegt allemaal dingetjes en kijkt me niet begrijpend aan. 'Ga je weg?' 'Ja, soort van.' Ze kijkt me verdrietig aan. 'Maar ik kom terug,' glimlach ik en druk een kus op haar wangetje. Dan kijk ik mijn broertje aan. We staan even zwijgend stil. Ik kijk hem aan. 'Houd het wel netjes op school he,' grijns ik en kijk hem aan. Hij lacht. 'Jij ook dan he.' Ik grinnik en knik. Ik geef hem een knuffel en voel zijn armen stevig om me heen. Ik zucht even en laat hem weer los. 'Ik ga jullie missen. Allemaal.' Ik geef mijn broer nog een kus en loop dan het gebouw in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne