• DEZE RPG IS GESTOPT!!

The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?

De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)

Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies

Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

Kamer 2:

Kamer 3:

Kamer 4:

Kamer 5:

Rollentopic

Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]

16 - 09 - '17

[Mysterieuze vrouw mag naar de lerarenkamer en leraren ook (:]

16 - 09 - '17

Chloë Rose Livingstone
    Ze zegt niks terug. Na 1 minuut voor haar te staan besluit ik naar de eetzaal te gaan. We moesten er namelijk heen als we er waren. 'Euhm.. volgens mij moeten we naar de eetzaal. Je weet wel, verzamelen.' Ik haal mijn schouders op als ze weer niks zegt. 'Nouja.' Ik pak mijn tas en loop richting de eetzaal.

Do what people say you can't.

Savannah

Na een tijdje stopt de auto, en ik stap uit. Ik zet mijn zonnebril van mijn neus, en kijk grijnzend naar het gebouw. Nice! Papa heeft ondertussen al de koffers uit de auto gezet, en lachend loop ik naar hem toe. Ik omhels hem, 'ga je missen pap.' zeg ik. Na een tijdje maak ik me los, en ik glimlach naar hem. 'Zie je... Later.' lach ik. ik sluit mijn handen om de koffers en rol ze naar de ingang. Ik krijg te horen dat ik naar de eetzaal moet. Ik rol mijn koffers naar de zaal die makkelijk te vinden is. ik plof neer op een stoel, en zet de koffers neer. Vervolgens kijk ik rond..

El Diablo.

[He agentP (:, had je het tegen mij?]

[Ik post zometeen een stukje. Ben aan het oppassen.]

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:32 ]

“Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

Lynn Violet Kato
    Al sinds ik wakker ben zit er een glimlach op mijn gezicht. Vandaag begint het nieuwe jaar weer. Ik heb er zooo zin in! Ik doe mijn dagelijkse dingen en stap in mijn auto. Zover woon ik niet. Na 5 minuten ben ik er al. Ik loop het plein op, op weg naar de lerarenkamer. Als ik binnen kom zeg ik zonder na te denken 'Hoi!!!'

{Hoi Adores =), jupp. Maar geeft niks}

Mikki Robin Drain
    Terwijl ik langzame nipjes van mijn koffie drink druppelen mijn collega's een voor een binnen. 'Hoi!!!' weerklinkt het vrolijk door de al aardige drukke kamer en laat me opkijken. Bijna huppelend baan ik me een weg naar Lynn en trek haar in een warme omhelzing. 'Hoe was je vakantie?" Vraag ik nadat ik mijn haar weer gefatsoeneerd heb.

Danielle Ruby Gweneth.
    Met mijn muziek nog aardig hard loop ik achter het meisje aan wat waarschijnlijk iets duidelijk probeerde te maken. Ik zie dat zij het wel voor elkaar heeft gekregen om haar bagage hier heen te krijgen op haar killer heels. Ik kijk nogmaals naar mijn versleten all stars. Ach ik ben hier niet van wegen mijn schoenen en ik loop in een stevige pas door tot dat ik me in de eetzaal begeef en bij de grote groep meisjes aansluit.

Melanie Lia Jolie

Ik besluit de lerarenkamer is op te zoeken, ik had al van toen ik aankwam zo zin in koffie. Terwijl de leerlingen binnenstromen, geef ik hen de tijd te verzamelen in de eetzaal. Ik kan gewoon wat koffie drinken terwijl ik op Iris en An kan rekenen, de vrouwen van het secretariaat. Alle leerlingen zijn er trouwens nog niet eens. Met een zucht loop ik door de gang. Al snel kom ik bij de lerarenkamer aan. Meteen open ik de deur en het verbaasd me dat er al redelijk wat volk is. "Hallo!" roep ik vrolijk door de kamer en schenk wat koffie voor mezelf in.

16 - 09 - '17

Audrey Ivy Lowell

As de auto er eindelijk is en mijn chauffeur de deur voor me opendoet stap ik uit en kijk naar het gebouw voor me en grijns. 'James, jij brengt de koffers wel even naar binnen.' zeg ik dan grijnzend en zet mijn zonnebril op en pak mijn handtas en loop de school binnen en je hoort mijn hoge hakken klikken over de grond en kijk dan rond waar ik naartoe moet.

[In het begin is ze heel bitchy. Maar ze word nog wel liever. :Y)]

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:00 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

{ik moet eten, ben zo terug}

{ohja, ik laat Q aan}

Valeria Beau Mattews
    Na een paar keer verdwaald te zijn, kwamen we eindelijk aan bij de model academy. Ik gaf mijn vader een kus, stapte uit de auto, pakte mijn spullen en liep richting de school. Ik zag dat er al wat meiden waren, maar ik had geen zin om nog met iemand kennis te maken, dat kwam later wel.

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:23 ]

That is a perfect copy of reality.

Shay Noah Mitchell
    Ik stel me op naast een groepje leerlingen en kijk rond. Deze school is inderdaad gigantisch. Gelukkig ben ik al een keertje in de vakantie komen kijken, en weet ik wel waar ik naartoe moet. Ik heb zelfs een eigen leslokaal, waar ik trouwens nog even moet gaan kijken. Lessen voorbereiden had ik gelukkig al gedaan. Ik groet afwezig een paar meisjes, vraag hun naar welke vakken ze uitkijken, of ze nerveus zijn. Ik ben dat in elk geval wel, alleen hopen dat niemand het merkt. Het valt me op dat elk meisje er prachtig uitziet. Ze zien er allemaal uit als echte modellen.

Love is just a word until you find someone to give its definition.

[Wil iemand Audrey helpen de weg te vinden, ze staat nog bij de ingang, maar ze ka in het begin nog wat gemeen zijn. :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Naomia schreef:
    [Wil iemand Audrey helpen de weg te vinden, ze staat nog bij de ingang, maar ze ka in het begin nog wat gemeen zijn. :Y)]

[Ik zou wel willen, maar ben net in de lerarenkamer voor koffie, dus ... Misschien kan je één van de secretariaatsvrouwen je de weg laten wijzen?]

16 - 09 - '17