• ik verveelde me toen ik dit topic aanmaakte enzo, en nu zit ik helemaal vol met proefwerken en ander school zooi. heel erg sorry! ik kan dus minder op quizlet en ik moet beter mijn best doen wil ik over gaan, dus ik stop deze wedstrijd en doe niet meer mee... sorry

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:08 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Heb je toestemming?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heb je toestemming? Je mag niet zomaar wedstrijden organiseren, die moet je aanvragen. Dat kan hier.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    1e opdracht:

    -maak een korte story van maximaal 700 woorden en minimaal 500 woorden.
    -het moet grappig zijn maar ook realistisch, het hoeft niet perse waargebeurd te zijn, maar zonder magische krachten enzo.
    -er komen twee personages in voor. het zijn elkaars tegenpolen.
    -het moet zich afspelen op een duidelijke locatie.
    als laatste
    -aan het einde komt er een dramatische wending in zitten(daar mag je dus lekker overdrijven)

    succes


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Eh, hallo? :').

    Aragog schreef:
    Heb je toestemming?

    Junns schreef:
    Heb je toestemming? Je mag niet zomaar wedstrijden organiseren, die moet je aanvragen. Dat kan hier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -> Topic gesloten. Er is geen toestemming gegeven voor deze wedstrijd. Vraag in de link bij dit topic toestemming aan bij één van de wedstrijdmods.


    Just keep your head up. Stick on the ice.