• DEZE RPG IS GESTOPT!!


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

    Kamer 2:


    Kamer 3:


    Kamer 4:


    Kamer 5:

    Rollentopic


    Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    [Er zouden vrouwen van het secretariaat een naam moeten krijgen om het makkelijk te maken. Laat we het houden bij simpele namen zoals euhm ... An en Iris fzo?]


    16 - 09 - '17

    Shay Noah Mitchell Lerares
    Met mijn aktetas kom ik aan in het lerarenlokaal. Ik stel me voor aan iedereen, en ik voel me heel erg klein. Dit is mijn eerste jaar als leerkracht, en ik moet al meteen 2 vakken geven. Spannend, dat wel. Ik zag al een stroom jonge, prachtige meisjes voorbijkomen. Eentje knipoogde volgens mij zelfs naar me. Ofwel verbeelde ik me dat. Goh Shay, je moet hier echt mee stoppen. Als leerkracht is het ten strengste verboden een relatie te hebben met een studente, zelfs eraan denken zou verboden zijn. Mijn geaardigheid zal niet bepaald makkelijk worden. Ik zet mijn aktetas ergens in een hoekje en kies er dan voor om de nieuwe leerlingen te gaan bekijken.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 16:07 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [ik reageer met de mysterieuze vrouw later]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Erica Sophie Nicolas

    "Melanie! Oh ik heb je gemist." Ik bekijk haar even. "Oh en wat zie je er weer mooi uit!" Ik glimlach. Ik heb Melanie altijd al een enorm lieve vrouw gevonden. Ze is zo liefhebbend voor haar man. Ik ken haar man niet zo goed maar ik heb hem wel ontmoet. Een hele aardige man als je het mij vraagt. En hij past zo goed bij Melanie.


    I Refuse To Sink

    Moustachex schreef:
    Shay Noah Mitchell Lerares
    Met mijn aktetas en reiskoffer kom ik aan in het lerarenlokaal. Ik stel me voor aan iedereen, en ik voel me heel erg klein. Dit is mijn eerste jaar als leerkracht, en ik moet al meteen 2 vakken geven. Spannend, dat wel. Ik zag al een stroom jonge, prachtige meisjes voorbijkomen. Eentje knipoogde volgens mij zelfs naar me. Ofwel verbeelde ik me dat. Goh Shay, je moet hier echt mee stoppen. Als leerkracht is het ten strengste verboden een relatie te hebben met een studente, zelfs eraan denken zou verboden zijn. Mijn geaardigheid zal niet bepaald makkelijk worden. Ik zet mijn aktetas ergens in een hoekje en ga dan mijn reiskoffer wegzetten in de kamer die me toegewezen wordt.


    [Leraressen hebben geen kamer? ;s]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    "Ik heb jou ook gemist Erica en dankjewel, jij ziet er ook goed uit. Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad, we bespreken straks alles rond de tafel. Ik moet nu even snel naar de inkomhal, de leerlingen komen eraan, anders gaan ze misschien overal rondlopen, dat is de bedoeling niet." Ik grinnik en loop haar voorbij. Ik kom Keira tegen die richting mij komt. "Oh hey Keira! Ik kom er zo aan, ik ga even naar de leerlingen die toekomen." Ik loop verder en zie de vrouwen van het secretariaat al in volle gang aan het werk gaan achter hun vertrouwde balie aan de inkom. "Goede start An en Iris! Ik spreek jullie straks." Ik loop snel door om een microfoon te halen zodat ik de school kan toespreken. De man die de installaties doet had voor alles gezorgd dus moest ik niet heen en weer lopen. Ik loop met de micro naar buiten. "De leerlingen mogen verzamelen in de eetzaal, mevrouw Iris van het secretariaat verteld jullie waar het is!" zeg ik door de microfoon en loop weer naar binnen.


    16 - 09 - '17

    Keira Roze Roses

    Ik loop langs mijn lokaal en open die. Even kijk ik blij om me heen. Ik hield van mijn werk. Evenveel als van mijn dochtertje Taira en mijn Tim. Ik zet mijn tas op het bureau en zet de ramen open. Gelijk stroomt de frisse lucht naar binnen. Ik zet mijn handen in mijn zij en kijk even om me heen. Ik moest mijn rooster nog even goed bekijken, maar volgens mij had ik nu de hele ochtend om mijn les verder voor te bereiden. Nou ja. Na de introductie. Ik moest maar op zoek naar gaan Mecrouw Jolie. Ik stap het lokaal weer uit en sluit die achter me. Mijn hakken tikken luid, doordat het best stil is. Ik loop rechstreeks naar het kantoor. Daar zie ik mevrouw Jolie al met Erica.'Hooi,' begroet ik mevrouw Jolie in het voorbij gaan. 'o is goed.' ik loop door naar Erica. 'Hoe is het met je?'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikki Robin Drain
    Ik lach om mezelf als ik de grote puinhoop zie die ik in minder dan een kwartiertje heb veroorzaakt. Met mijn telefoon in mijn hand baan ik me een weg naar de leraren kamer waar ons team elkaar zou ontmoetten. Ik verstuur net een smsje naar het thuisfront als ik verse koffie reuk. 'Nu de koffie klaar is, is het jaar officieel begonnen!' Tier ik. Het is algemeen bekend dat ik een zwak voor koffie heb. Ik glimlach de nog bijna lege kamer door en schenk een mok vol koffie.

    [Iemand interesse in een gezellig gesprekje?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Waarover wil je een gezellig gesprekje hebben? xp]


    16 - 09 - '17

    [Van alles, ik verveel me mijn telefoon doet over dat soort 'gigantische' berichten bijna 7 minuten om ze te versturen. Maar mijn laptop is bijna opgeladen dus dan is het probleem opgelost. Nu voel ik me echt zo nutteloos.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Ow, niet leuk ... ik ga binnen een halfuurtje wel slapen, moet morgen op stage, dus moet er vroeg uit bleih]


    16 - 09 - '17

    [Stage? Wat voor opleiding doe je dan?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Kantoor, maar ik ben van België he ;)]


    16 - 09 - '17

    [Oke. Persoonlijk snap ik het onderwijsstelsel van België niet echt. Maar is je stage verder wel leuk. Behalve het vroege opstaan?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Danielle Ruby Gweneth
    Een van mijn beste vrienden zet me af bij het prachtige gebouw wat ik vanaf nu 'thuis' mag noemen. Er verschijnt een half glimlachje rond mijn mond. Ik merk dat ik voor het eerst echt zenuwachtig ben. Ik schuifel richting de onmiskenbare ingang van het gigantische gebouw met mijn trolley achter me aan. Voor de gelegenheid heb ik mijn afgetrapte all stars aangedaan. Mijn vader was het daar niet echt mee eens maar hij hoeft geen loodzware koffer achter zich aan te trekken. Tot mijn verbazing ben ik de eerste die zich bij de ingang meld. 'Geweldig.' fluister ik tegen mezelf. Wat ongemakkelijk ga ik op mijn koffer zitten.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor