• DEZE RPG IS GESTOPT!!


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

    Kamer 2:


    Kamer 3:


    Kamer 4:


    Kamer 5:

    Rollentopic


    Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    [Zoals AgentP al zegt, je hebt niet veel gemist en wat zij zo verteld is er zowat gebeurd, voor de rest niet echt iets wat je nog zou moeten weten [Ik ga straks btw nog eens schrijven denk ik]]


    16 - 09 - '17

    (ik schrijf me uit, ik heb het veel te druk met school enzo ;s)


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Moustachex schreef:
    (ik schrijf me uit, ik heb het veel te druk met school enzo ;s)


    [Ai .. ;s]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Als ik naar de eetzaal loop zie ik een heleboel leerlingen daar naar binnen gaan. Ik wring me door een hoop leerlingen door. "Excuseer." "Oeps sorry." "Sorry, kan ik er door? Dankje!" die dingen zei ik steeds als ik weer eens tegen een leerling botste of er niet door kon. Uiteindelijk kom ik op een lege plaats te staan en krijg ik die ene micro weer in mijn handen geduwd. Ik bedank de man die me die gaf. Ik neem iets waar ik kan gaan opstaan zodat ik boven de leerlingen uitkom. Ik zie hoe een paar leerlingen mij al aankijken omdat ik hoger sta. "Excuseer?! Ja hallo! Kunnen jullie even luisteren!" zeg ik door de micro en het word langzaam stil. "Goedemorgen nieuwe leerlingen! Ik ben Melanie Lia Jolie, voor jullie mevrouw Jolie. Ik ben de directrice van deze school en ik geef 3 lessen aan jullie, namelijk Introductie modellenwerk, poseren en fashion." begin ik. Ik kijk naar de lijst die ik vast heb met de leerlingen hun naam. "Ik hoop dat iedereen er is dus ik ga even iedereen zijn naam afroepen." zeg ik daarna en kijk op de lijst. "Als ik je naam zeg, laat dan iets weten door wat te zeggen of je hand op te steken." Ik kuch eens naast de micro en houd hem dan weer voor mijn mond. Dit gaat een hele klus worden ...

    [Sorry dat ik nu pas weer schrijf, ik ben druk met school en stage enz ;s
    Ohja, ik ga nu wel oneliners doen omdat ik de namen moet opnoemen, dus mogen jullie ook antwoorden met één woord of zin fzo xp]


    16 - 09 - '17

    Chloë Rose Livingstone
    Ik sta een beetje tussen alle meiden in. Er was ondertussen een vrouw, volgens mij moesten we haar mevrouw Jolie noemen, de directrice. Als ze mijn naam noemt steek in mijn hand in de lucht en roep: 'Hier!' Snel laat ik mijn arm weer zakken.


    Do what people say you can't.

    [Aangezien deze RPG niet zo goed loopt kunnen we er misschien beter mee stoppen?]


    16 - 09 - '17

    {als jij dat wil vind ik het goed}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {als jij dat wil vind ik het goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    AgentP schreef:
    {als jij dat wil vind ik het goed}


    [Nja, ik weet het eigenlijk niet, maar deze RPG loopt dood ...
    Mss kan ik best eens iedereen eerst mailen en dan beslissen?]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:22 ]


    16 - 09 - '17

    [Ja dat is wel het beste om te doen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, wat heb ik gemist? Heb een heel weekend bij iemand gelogeerd en had dus niet de tijd om deftig te volgen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    [Sorry, wat heb ik gemist? Heb een heel weekend bij iemand gelogeerd en had dus niet de tijd om deftig te volgen.]


    [Oh, geen probleem. Je hebt niet veel gemist.]


    16 - 09 - '17

    {kan je me anders weer mailen of je het topic gaat sluiten of niet? Want anders moet ik de hele tijd kijken $:}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {kan je me anders weer mailen of je het topic gaat sluiten of niet? Want anders moet ik de hele tijd kijken $:}


    [Ja natuurlijk, ik was ook van plan iedereen weer te mailen als ik het weet (:]


    16 - 09 - '17

    [In vind het spijtig om te zeggen, maar ik meld me af uit deze RPG. Ik zit tijdelijk in een dipje en heb niet genoeg tijd om me te concentreren op het verhaal. School gaat natuurlijk voor en mijn hoofd staat er jammer genoeg even niet naar. Mijn excuses.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.