• DEZE RPG IS GESTOPT!!

The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?

De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)

Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies

Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

Kamer 2:

Kamer 3:

Kamer 4:

Kamer 5:

Rollentopic

Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]

16 - 09 - '17

[En ik snap die van Nederland niet haha. Bwa ja boekhouding is niet mijn ding, maar ik moet wel, wij mogen namelijk niet kiezen ...]

16 - 09 - '17

Erica Sophie Nicolas
    Ik glimlach naar Keira. "Goed, nog steeds geen man gevonden." Ik lach stilletjes. "Hoe is het met jou? Heb je er weer in in?" Ik heb Keira altijd al een prachtvrouw gevonden. We kunnen het wel goed met elkaar vinden. Het is nu al mijn 3de jaar op deze school. Het is altijd al mijn droom geweest om meisjes naar de top te brengen. Daar ga ik dan ook voor!

I Refuse To Sink

[Maar, ik ga maar eens, tot morgen mensen, ben er wss pas na 17 uur]

16 - 09 - '17

Keira Roze Roses

Ik glimlach. 'Mst mij gaat alles prima. De kleine groeit snel,' lach ik en kijk haar aan. Het was raar te denken dat ik nu al 3 jaar getrouwd was en al een kind van 6 had en wat voor een... Ik hield zoveel van die twee. Ik grijns even. 'Natuurlijk heb ik er zin in. Dit werk Is mijn derde liefde,' glimlach ik en kijk Erics aan. 'Ach de juiste man komt nog.' ik lach even en kijk haar aan. 'Ik heb de mijne gewoon snel gevonden, maar ik ben gelukkig. Dit is een top baan.' Ik kijk haar weer aan. 'Ik ben wel benieuwd naar de meisjes...'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Bailey Louise Hudson

Met een groter glimlach loop ik over het schoolplein, helemaal klaargestoomd voor alweer een leuk school jaar vol nieuwe gezichten, of bekenden.
    Vorig jaar was het tot me doorgedrongen dat ik eigenlijk niet zonder deze school kon, het was deel van mijn leven en dat vond ik ook fijn.
    Onderweg begroet ik nog wat mensen voordat ik het eindelijk haal tot bij de leraarskamer.
    Zonder enige aarzeling stap ik naar binnen en wandel gelijk naar het koffieapparaat en schenk mezelf een lekkere warme koffie in waar ik vervolgens wat melk en een heleboel suiker in kap.
    Ik was me er van bewust dat suiker een dikmaker was, maar iedereen wist al lang dat het me vrij weinig kon schelen.
    In al die jaren dat ik het deed, was ik nog geen grammetje bij gekomen, waar ik natuurlijk uitermate trots op was.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

{main Topics}

{JustMx1D ->>> AgentP}

Do what people say you can't.

[What did I all miss? En waar kan Audrey naartoe? :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Moustachex schreef:
    Shay Noah Mitchell Lerares
    Met mijn aktetas kom ik aan in het lerarenlokaal. Ik stel me voor aan iedereen, en ik voel me heel erg klein. Dit is mijn eerste jaar als leerkracht, en ik moet al meteen 2 vakken geven. Spannend, dat wel. Ik zag al een stroom jonge, prachtige meisjes voorbijkomen. Eentje knipoogde volgens mij zelfs naar me. Ofwel verbeelde ik me dat. Goh Shay, je moet hier echt mee stoppen. Als leerkracht is het ten strengste verboden een relatie te hebben met een studente, zelfs eraan denken zou verboden zijn. Mijn geaardigheid zal niet bepaald makkelijk worden. Ik zet mijn aktetas ergens in een hoekje en kies er dan voor om de nieuwe leerlingen te gaan bekijken.

sorry, aangepast ;d

Love is just a word until you find someone to give its definition.

xSunshineee schreef:
    [Kantoor, maar ik ben van België he ;)]

Belgium is the best -proudness- ;d

Love is just a word until you find someone to give its definition.

Chloë Rose Livingstone
    Ik verlaat mijn appartement en zucht. Ik heb wel zin in de Academie maar... Ik ga dit toch wel missen. Ik pak mijn spullen en ren naar de taxi die ik had besteld. Gooi mijn koffers in de achterbak en stap in. 'Model Academy.' mompel ik. Niet veel later kom ik aan. Ik kijk rond, er staan al wat meiden. Ik besluit naar een meisje te gaan met donkerblond haar. 'Hoi!' zeg ik.

[ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:36 ]

Naomia schreef:
    [What did I all miss? En waar kan Audrey naartoe? :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Naomia schreef:
    (...)

[Leerlingen naar de eetzaal om te verzamelen ;)]

16 - 09 - '17

Rosalie Lauren Michels

Ik bijt op mijn lip en denk even aan mijn familie. Wat ga ik hun missen... Ze waren een deel van mijn leven. Een heel belangrijk deel van mijn leven. Zonder hen... Zonder hen zou ik niet kunnen leven, echt niet. Ik bijt op mijn lip en glimlach dan. Maar ze waren nog in mijn leven, alleen voor een minder groot deel. Ze zijn nog steeds belangrijk, maar nu stond modellenwerk op nummer 1. Iets wat ook heel belangrijks is in mijn leven. Ik glimlach en loop richting de eetzaal. Daar moest ik heen komen als ik was aangekomen. Alleen waar was die zaal? Ik concentreer me op de gangen en kijk geduldig rond. Mijn hakken tikken luid. Ik glimlach even. Dat geluid vond ik altijd leuk klinken, maar als je alleen over straat liep in het donker was het ook wel weer eng. ik grinnik even en grijns opgelucht als ik de eetzaal binnenloop. Ik zet mijn koffersneer en ga erbij staan. Wat nu?

[Waar moet ik de mysterieuse vrouw heen laten gaan?]

{waar moeten de leraren heen?}