• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ik wilde net zeggen. Nah, hij zat er in ieder geval wel gezelliger bij dan Ibi en Robin vorige keer, haha.

    Hij keek wel chaggo toen Robin net had gescoord haha. Maar aan het eind van de match zat hij alweer te geinen met Dirk en Maarten, dus het komt wel goed met le schatje mihihi <3 (:


    ars moriendi

    Wat denken jullie trouwens wat we dinsdag gaan doen tegen die Hongaren ??

    VanDerVaart schreef:
    Wat denken jullie trouwens wat we dinsdag gaan doen tegen die Hongaren ??

    Eh, aangezien ik de vorige wedstrijd in eerste instantie ook 2-1 zei en ik daar niet ver van naast zat, ga ik deze keer voor een leuke 1-0 (Misschien dat ik me nog bedenk) deze gescoord door Robben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Misschien geen perfectie, maar het heeft de nep-supporters weer even stil gekregen. Oranje leeuwtjes till the end. (:


    ars moriendi

    Goede morgen, ik heb echt vreselijk geslapen, net alsof iemand me in elkaar heeft geslagen. Overal pijn, haha :') Gefeliciteerd met jullie Leeuwtjes, bij Portugal ging het iets minder goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Goede morgen, ik heb echt vreselijk geslapen, net alsof iemand me in elkaar heeft geslagen. Overal pijn, haha :') Gefeliciteerd met jullie Leeuwtjes, bij Portugal ging het iets minder goed.

    Ah, tegen wie moesten ze? Portugal komt er wel hoor. Sowieso dat zij ook op het WK staan in 2014. Honderd procent sure 'bout it.
    Spanje had trouwens gewonnen van Saudie Arabië met 5-0! Helaas dat het een friendly was, maarja. Ik heb het volle vertrouwen in ze, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ah, tegen wie moesten ze? Portugal komt er wel hoor. Sowieso dat zij ook op het WK staan in 2014. Honderd procent sure 'bout it.
    Spanje had trouwens gewonnen van Saudie Arabië met 5-0! Helaas dat het een friendly was, maarja. Ik heb het volle vertrouwen in ze, hihi.


    Tegen Luxemburg, Portugal heeft net aan gewonnen. Van Spanje had ik gezien inderdaad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Tegen Luxemburg, Portugal heeft net aan gewonnen. Van Spanje had ik gezien inderdaad.

    Nouja, winnen is altijd beter dan gelijkspel of verliezen, hihi. De wedstrijd van Spanje vond ik echt vreselijk saai, maar dat vind ik meestal wel, aangezien het gewoon lijkt alsof ze zich maar net voor 20% inzetten. De wedstrijd van Nederland daarintegen, die was echt spanning tot de laatste minuut, hiih.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Nouja, winnen is altijd beter dan gelijkspel of verliezen, hihi. De wedstrijd van Spanje vond ik echt vreselijk saai, maar dat vind ik meestal wel, aangezien het gewoon lijkt alsof ze zich maar net voor 20% inzetten. De wedstrijd van Nederland daarintegen, die was echt spanning tot de laatste minuut, hiih.

    Maar het was ook een oefenwedstrijd, dat heeft er ook mee te maken
    Want je wint er eigenlijk niks mee

    Whittemore schreef:
    (...)
    Nouja, winnen is altijd beter dan gelijkspel of verliezen, hihi. De wedstrijd van Spanje vond ik echt vreselijk saai, maar dat vind ik meestal wel, aangezien het gewoon lijkt alsof ze zich maar net voor 20% inzetten. De wedstrijd van Nederland daarintegen, die was echt spanning tot de laatste minuut, hiih.


    Dat vind ik bij Spanje eigenlijk altijd. Een beetje jammer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga echt dood dit jaar bij aardrijkskunde, het is net natuurkunde '-- Met zijn proxy-indicatoren, dendrochronologie etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pfff gewerkt van 07:30 tot 15:30 en binnen twee minuten alweer rijlessen.. en dat terwijl ik gisteren nog veel te laat op was. :') Als ik niet meer terug kom, heb ik een fataal ongeluk gemaakt in mijn les-auto. x)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Pfff gewerkt van 07:30 tot 15:30 en binnen twee minuten alweer rijlessen.. en dat terwijl ik gisteren nog veel te laat op was. :') Als ik niet meer terug kom, heb ik een fataal ongeluk gemaakt in mijn les-auto. x)

    Aangezien je online bent, heb je het dus denk ik overleefd? Gewerkt van 1 tot 5 - echt leuke bezigheid joh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Aangezien je online bent, heb je het dus denk ik overleefd? Gewerkt van 1 tot 5 - echt leuke bezigheid joh.

    I survived. En ondanks dat ik zo gaar ben als maar kan, ging het best goed ook.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    I survived. En ondanks dat ik zo gaar ben als maar kan, ging het best goed ook.

    Woeoeeo, goed zooo! Weetje, ik mis trouwens nog die spam. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.