• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Woeoeeo, goed zooo! Weetje, ik mis trouwens nog die spam. (wbw)

    AHAHAHA x'D Sowieso, in het algemeen mis ik.. :'D

    Zal ik maar gaan picspammen dan? Jetro speelde helemaal niet goed trouwens gister. (cat)


    ars moriendi


    Omgg <3



    ars moriendi

    Ontzettend lang geleden dat ik hier nog geweest ben (:

    Wat heeft Nederland gisteren gedaan? België won met 2-0 van Wales, da's toch al één goed stapje in de richting van het WK (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Ontzettend lang geleden dat ik hier nog geweest ben (:

    Wat heeft Nederland gisteren gedaan? België won met 2-0 van Wales, da's toch al één goed stapje in de richting van het WK (:

    Wij hebben ook gewonnen met 2-0 (:
    Vind het ook wel leuk dat België won, ondanks dat ze zo respectloos waren tegenover ons :')

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wij hebben ook gewonnen met 2-0 (:
    Vind het ook wel leuk dat België won, ondanks dat ze zo respectloos waren tegenover ons :')


    Hoezo respectloos? Wanneer bedoel je?


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Hoezo respectloos? Wanneer bedoel je?

    Met die oefeninterland vorige maand
    Toen het Nederlandse volkslied kwam, begonnen al die Belgische supporters te fluiten, vond ik nogal respectloos
    Zoiets doen wij toch ook niet

    Good evening.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ello Deem (:

    Hëey (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    AHAHAHA x'D Sowieso, in het algemeen mis ik.. :'D

    Zal ik maar gaan picspammen dan? Jetro speelde helemaal niet goed trouwens gister. (cat)

    Ja echt huilen hè. Hij was zo slecht. Echt traantjes in mijn ogen. Ik moet hem trainen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Zie die cameraman daarachter, vieze perv. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weet iemand trouwens waar ik wedstrijden in herhaling kan kijken (De Spaanse?) Ik heb het begin namelijk gemist en wil dat even zien ivm Fernando being captain.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Met die oefeninterland vorige maand
    Toen het Nederlandse volkslied kwam, begonnen al die Belgische supporters te fluiten, vond ik nogal respectloos
    Zoiets doen wij toch ook niet


    Ik erger me ook regelmatig aan de Belgische supporters hoor. Niet aan allemaal natuurlijk, ik ga ook niet veralgemenen, maar sommigen zijn inderdaad best respectloos. Ik heb de oefeninterland ook helemaal gemist, want ik was in Italië. Ik weet alleen dat België gewonnen had en dat ik daar best blij mee was :')


    The truth may be orange!

    Whittemore schreef:
    Weet iemand trouwens waar ik wedstrijden in herhaling kan kijken (De Spaanse?) Ik heb het begin namelijk gemist en wil dat even zien ivm Fernando being captain.


    No idea. Volgens mij zijn er geen officiële herhalingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik erger me ook regelmatig aan de Belgische supporters hoor. Niet aan allemaal natuurlijk, ik ga ook niet veralgemenen, maar sommigen zijn inderdaad best respectloos. Ik heb de oefeninterland ook helemaal gemist, want ik was in Italië. Ik weet alleen dat België gewonnen had en dat ik daar best blij mee was :')

    België had idd gewonnen
    Het feit dat wij van hen verloren vond ik nog geen eens zo erg, maar dat die supporters totaal geen respect hadden, dat vond ik erg
    Maar niks gemeens naar jou bedoeld hoor (: