• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Je snapt hem dus" Zeg ik. Daarna maak ik de volgende deur open en loop het hokje in, waarna ik snel de volgende deur open en er doorheen loop. "En tegenwerken is niet alleen tegen mij of een van mijn collega's" Herinner ik haar. We lopen nu een heel bekend stuk in en eigenlijk voor ik het weet staan we voor de slaapzaal. "Ik ga aan het werk" Zeg ik als een 'doei,; waarna ik wegloop.

    [Trusten! X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Dat bedoelde ik dus. Ze was laaiend op me nu omdat ze het anders niet kon zijn.
    "het Nemo ding is iets van vroeger dat was een automatisme. Ik wil oprotten, maar ik ga eerst nadenken hoe. Ik wil daarbij niet dood voor mezelf, enkel voor anderen. AAn mezelf heb ik toch niets. Je mag gerust je woede op mij afreageren, zolang je maar zorgt dat je mij niet woedend maakt. Het koppig zijn wil zeggen dat ik bij mijn standpunt blijf; ik moet en zal ontsnappen. Hhet is trouwens jou keus om Mij advies te geven. Je hebt alle recht om kwaad op me te zijn. En dat doe je dan maar ook. Als je nog iets wil zeggen doe het dan nu want ik ga pitten en dromen over ontsnappen." zei ik nuchter en ze keek me woedend en verdwaasd tegelijk aan, zou ik dan toch iets teweeg gebracht hebben. Of heeft ze echt niet door dat ik haar weg zou sturen zodat ik gepakt werd en niet zij?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Eindelijk, we komen aan bij de slaapzaal. Bob zegt dat hij weer aan het werk gaat, 'Ik dacht dat je dat al deed,' mompelde ik hem na. As ik tegenwerk is het niet alleen tegen hem of zijn collega's... Ik vraag me af wat hij daarmee bedoelt. Misschien wel dat ik mezelf dan ook tegenwerk. Het moeilijker maak voor mezelf. Maar dat boeit me geen ruk. Ik loop met ietwat trillende benen de slaapzaal in en laat me dan op mijn bed vallen waarna ik mezelf tot een bolletje rol. Ik voel me slecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy michels

    Ik kijk hem aan. Langzaam Zakt mijn woedde weg. Ik kijk hem nog steeds aan. 'Ik wil hier ook weg. Maar je onderschat de situatie.' Ik zwijg en kijk hem aan. 'Luke.' Ik ga naast hem zitten en draai zij hoofd zodat hij me recht aan kan kijken. 'Pas op. Alsjeblieft. Ze kunnen je breken. Ze kunnen je aftakelen. Je moet hier vechten op een andere manier. Niet met vuisten, maar met hersens.' Ik kijk Luke aan en glimlach kleintjes. 'ik reageer nu al anders op jouw. Deze plek verandert me en ik kan er niks tegen doen. Maar...' ik kijk hem aan. 'Ik weet wel dat ik uit de problemen wil blijven en dat ik wil dat jij dat ook blijft.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Heb ik gezegd dat ik ga vechten dan? Een vechter zijn betekent niet altijd dit" zei ik en balde mijn handen tot vuisten en hield ze voor me.
    "Balans, denkwerk en zachtheid brengt balans in alles wat je doet. Denk jij nu maar niet dat ik dit helemaal ondoordacht ga doen. ik ben Jack Sparrow niet. Dan ontsnapte ik altijd en overal met iedereen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Tja. Je hebt ze anders wel al wat klappen gegeven.' Ik kijk hem aan en grinnik.. 'Dus houd je voortaan in. Die klappen hebben toch niet geholpen.' Ik grijns ecen en laat hem los. Ik buig iets naar achter, maar blijf hem aankijken. 'Zolanf jij rustig blijft en buiten beeld heeft je plan meer kans van slagen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Weet je ik ben toch blij dat ik die twee heb neergeslagen. Weet je wat ik dacht toen jij kwam op dagen? Doe nou niet. Ik denk snel. Omdat alles snel moet gaan en snel is. Snap je?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik zucht. 'Nee, ik had het biet moeten doen. Ik had mezelf er alleen maar mee. Maar weetje wat moest ik dan? Aanzien hoe de zoveelste toegetakeld zou worden? Nee dank je. Ze konden je toch niet zomaar straffen?' Ik kijk hem aan. 'Je kan niet alles alleen aan. We hebben elkaar hier nodig. Dat moet je accepteren. Je bent geen Superman.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "I know, i know. Weet je ik benn blij dat al je woede eruit is. We zouden moeten weten waar hun wapenvoorraad ligt. Wacht eens even." zei ik en nam Tom Junior van mijn hoofd. Ik schoof een deel van de klep aan de kant en liet hem aan amy zien. Het mes duidelijk zichtbaar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [reageer morgen. Ik ga slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [reageer morgen. Ik ga slapen x]
    [owkay maar ik ben er morgen niet nog 1 reactie please?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [@Jaimyhoi misschien kan Les nu wakker worden en komen kijken ? :Y)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk naar de pet en begrijp eerst niet waar ik naar moet kijken. Dan zie ik het mes en kijk van het mes naar Luke en weer terug. 'Als ze dit vinden ben je zo dood,' fluister ik en kijk hem aan. 'Geef je mes.' Ik steek mijn hand uit en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik wrijf zachtjes met mijn hand over haar rug. Mijn armen zijn om haar heen geslagen. Ik doe dit voor Nala en voor Ian. Ik heb hwat goed te maken met hem, maar ik doe het meer voor Nala omdat ze zich zo rot voelt en mij geholpen heeft. 'Niet echt,' geef ik eerlijk toe. 'maar dat komt heus wel zo.'

    Nala
    "Ik hoop het." net als ik hoopte dat we hier ooit uit zouden geraken. Zelfs al moest ik dan terug naar mijn vader. Het is beter dan dit. Dan steeds mijn vrienden te moeten zien lijden, vaak ten koste van mij.
    Nee, ik leed nog liever in mijn eentje thuis, terwijl ik wist dat mijn vrienden veilig waren, dan dit hier.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach en blijf over haar rug wrijven. 'Dat moet je ook houden, hoop,' zeg ik met een ietwat schorre stem door het hoesten. Ik heb ooit de zin gelezen, het laatste wat op de wereld zal sterven is hoop. En ik ben het ermee eens. Want iedereen hoopt ergens op. Wanneer iemand bijna dood gaat. Misschien hoopt diegene wel dat hij snel dood gaat, of juist blijft leven. Daarom is er als laatste op de wereld hoop. Zo zie ik het tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.