• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mij mag je manipuleren wat je wil, maar Marcell trapt er niet meer zo snel in :Y)
    Maak ik het joouuu dan nooit moeilijk?]

    Marcell/Man
    Vanaf dat moment zwijg ik. Ik loop richting de deur en zorg dat Les niet mee kan kijken als ik hem ontgrendel. Er komt nu eerst een heel stuk gang voor we bij die twee deuren komen. "Dus.. Ben ik nog steeds net zo erg als mijn Collega's tot zwakker?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Eigenlijk niet nee :Y) mij maak je het niet zo snel moeilijk :P]

    Leslie Day
    Ik probeer de code te zien, maar hij schermt het echt te goed af. Ik kan hoogstens luisteren naar hoeveel handelingen hij maakt om te weten hoeveel cijfers het heeft en kijken of er dubbele cijfers in zitten in verband met het verplaatsen van zijn arm of hand om een ander cijfer in te typen. 'Je bent net zo erg,' zeg ik dan. 'Je gebruikt mijn ergste angsten tegen me.' en dit keer ben ik niet bang. Ik stribbel namelijk niet tegen, ik geef gewoon antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@jaimy wanneer mag leslie weg? Aangezien Amy mij verlaten heeft. En yeah ik ben irritant!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik heb geen idee, dat hangt eigenlijk van Marcell, dus Noa, af wanneer Les weg mag. En ook aan Les zelf. Of ze koppig is of niet XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 0:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik wil ook meedoen, maar demi is offline dus moet ik tgen Les of sam praten]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Julio Martinéz
    Eleadora neemt al snel weer de leiding en geeft me geen kans om in háár nek verder te gaan, dus strek ik de mijne en glimlach om haar aanrakingen. Een neiging om echt geluidjes te maken heb ik niet.. Maar Eleadora maakt zo nu en dan een geluidje. Als reactie daarop druk ik soms mijn lippen op plaatsen waar ik maar bijkan, maar meestal laat ik mijn vinger constant over hetzelfde stukje buik gaan.


    Marcell/Man
    "Maar geen van mijn Collega's weet dat dat jouw angsten zijn" Zeg ik naar waarheid. "Dus ik weet dingen over jou die ik hen niet vertel en ook niet ga vertellen" Hieruit kan ze dus weer afleiden dat ze dus niet altijd als ze koppig is naar de cel moet. Hopelijk draait ze daar niet te ver in door. "denk ik. Op voorwaarde dat je de dingen die je nu over mij weet, de dingen die je over mij weet die je niet mag weten, ook niet aan iemand anders daar vertelt. Mondje. Dicht. En ik geef je nu een keuze hoe verschrikkelijk je het hier wil hebben. Dus geef ik je weer een keuze.." En we weten allebei wat dat zo ongeveer betekent.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 0:06 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    "Daar ben ik me van bewust. Maar je vind me irritant omdat ik zo rustig blijf is het niet? Omdat je denkt dat ik dom ben is het niet?" zei ik uitdagend.
    "Je hebt het zelfvertouwen Amy, je sloeg me gewoon, alsof het niks was. Je vergat je schrik door me te slaan en te staan schreeuwen. En je vind me irritant omdat ik gelijk heb."


    Amy Michels

    Hij haalde het bloed onder me nagels vandaan. 'Ik vind je irritant om je reactie! Omdat je denkt dat ik je dom vindt, omdat je denkt te weten hoe ik in elkaar zit! Maar dat weet je niet! Ik vind ke irritant omdat je alleen maar aan jezelf denkt. Jij denkt er niet aan hoe ik me voel! Jij..' Ik zwijg. 'En ik ben helemaal niet zo zelfverzekerd. Ik sloeg je omdat je antwoord me irriteerde en ik je wakker wilde schudden. Maar het hielp niet! Jij wilt hier weg, net als ons allemaal, maar ke vergeet het feit dat wij dingen mee hebben gemaakt net als jij en dat wij ook gevoelens hebben!' ik bijt op mijn lip en sluit even mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Illumination & Jaimzz: Ik weet niet hoe moe jullie zijn, maar als Les gwn ff meewerkt kan ze ook snel daarheen en hoef ik Marcell ff niet meer te spelen.. En dan kan ik pitten..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    De hele tijd wanneer hij de ergste persoon lijkt die er is, slaat hij weer om in de man die me een keuze geeft en dan de makkelijkste is die hier rondloopt. Maar ik weet dat ik moet oppassen aangezien hij er echt niet voor opschrikt om in de cel te gooien. 'Zegt het genoeg dat ik geen aandacht van camera's heb getrokken om je te verraden?' zeg ik zacht, en bot. Ik ben alsnog bot. Automatisme. Ik kijk hem strak aan. Mijn angst begint weer iets te verdwijnen en maakt plaats voor boosheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik laat haar meewerken.. xd. Was dat wat ik nu net getypt hebt tegenwerken.. nee toe?

    Maar ik ben wel moe. En ik ga ook zo mijn oogjes dicht doen xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Dat had er bij moeten komen!" Zeg ik. "Nee, dat zegt niet genoeg. Het zegt niks over de rest van de groep"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "Oh ja die was ik nog vergeten. Ik voel me nu net Nemo. Marlin zeg ook dat weet je niet. Oh nog een ding dat je moet weten ik ben koppig. En ik denk er heus aan hoe jij je voelt. Je bent laaiend op me omdat ik voor jou denk, je wilt hier weg omdat je mishandeld word. Je hebt heimwee naar Londen. En je hebt me wakker gemaakt. Jullie hebben dingen meegemaakt en dat snap ik. Maar ik heb ook dingen meegemaakt. Dingen waar jij niks over weet."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik ben boos. 'Tuurlijk zegt dat wel genoeg sukkel!' zeg ik dan. 'Dat zegt dat ik het inderdaad niet van plan ben door te vertellen aan anderen. Ik zou mezelf er alleen maar mee kapot maken.' het is puur eigen belang dat ik niets doorvertel aan iemand erover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. Thuis, in Londen, zou ik heel normaal gereageerd hebben, maar hier... Hier kwam alle woedde eruit. 'Wat heeft NEMO hier mee te maken,' gilde ik gefrustreerd. 'En je eigenschappen kunnen me geen Barst schelen! Ja jij hebt dingen meegemaakt waar ik niks van af weet, maar dat geldt andersom ook! Rot toch lekker op! Doe je rug maar lekker zelf! Werp jezelf maar voor de leeuwen. Waarom zou ik je nog advies geven?! Als jij zo graag dood wilt...' Ik kijk hem woedend aan. Alles van de afgelopen dagen kwam eruit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne