• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

“To live will be an awfully big adventure.”

Nala
    "De jævla drittsekker. Jeg skal drepe dem!" vloekte ik zacht en ingehouden.
    Ik nam hem voorzichtig vast en draaide hem op zijn buik. Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en keek naar de wonden. Mijn handen begonnen te trillen en ik voelde een bal van woede in mijn maag branden.
    Ik stond op, haalde de EHBO-doos en maakte wat handdoeken nat.
    "Ik geef je nog even een pijnstiller voor ik begin, maar als het alsnog pijn doet, dan spijt me dat, maar de wonden moeten verzorgd worden." mijn stem klonk lief en zorgzaam, maar mijn gevoelens waren hard en vol haat. Ik haatte die mannen! Maar ik mocht het niet op Sam uitwerken.
    Ik gaf hem de rest van mijn glas water met een pijnstiller. Ik had er nog 1 in mijn hand en twijfelde even.
    "Wil je er 1 of 2?"

[Uuhh.. Dus dat hij wat precies door zou hebben?]

Stop acting normal. It gets bored.

[Ze bedoelt ermee dat ze had verwacht dat hij door zou hebben dat ze hem alleen maar zwakkeling noemt omdat ze weet dat het hem raakt, en ze het eigenlijk niet meent. En dat ze hem misschien niet mag, maar niet echt haat.

Tenmisnte, ze haatte hem niet echt totdat hij haar in de cel weer stopte]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Marcell/Man
    "O" Zeg ik, waarna ik dat even tot me door laat dringen en haar de kans geef om te beslissen wat ze met haar tranen doet. Ze noemt me dus alleen maar zwakkeling omdat ik daarop reageer. Niet omdat ik dat ook echt bén.. Een klein beetje opluchting stroomt door me heen en ik besluit dat ik maar beter kan doen alsof ik al die tijd al door had dat ze me daarom zo noemde. "Nou, weet ik dat ook weer" Zeg ik droog. "Maar dat haalt je hier nog niet uit. Ik kan je niet meer vertrouwen. Mijn vertrouwen daarnet was onterecht, want je wilde er alweer vandoor gaan"

Sam Jason Night
    Nala draait me op mijn buik wat pijn doet. Ik probeer mijn pijnlijke kreunen in te houden. Ik klem mijn kaken op elkaar. Ze is zorgzaam en volgens mij ook wel lief voor me. Waarschijnlijk omdat ze meelij met me heeft. Ik zeg met opeengeklemde kaken dat ik maar 1 pijnstiller hoef, anders moet ze weer gaan zoeken naar nog eentje. Ik adem een beetje zwaar. Dit is niet prettig liggen zo.

Nala
    Ik kijk naar zijn van pijn vertrokken gezicht.
    "Ok, ik zoek er nog 1. Neem ondertussen deze al." mompelde ik zacht. Ik sta op en begin een tweede pijnstiller te zoeken.

Leslie Day
    Ik kijk op en veeg mijn tranen ruw weg. Ik heb het allang opgegeven om te proberen te stoppen met trillen. Ik houd wel mijn kaken op elkaar geklemd zodat ik niet ga klappertanden van angst. 'Als ik echt had willen wegkomen daar had ik je neergeslagen en weggerend, niet rustig gelopen,' zeg ik opgevend. Ik ga op mijn zij op de grond liggen en probeer gewoon niet in shock te raken.

Sam Jason Night
    Ik neem de pijnstiller in en bijna verslik ik me erin. Ik krijg hem gelukkig weg maar moet wel hoesten en ik haal even piepend moeizaam adem. Tranen van pijn staan in mijn ogen maar die knipper ik verwoed weg.

Nala
    Net wanneer ik de tweede pijnstiller vind, hoor ik wat gepiep en gestommel achter me. Ik draai me met het pilletje in mijn hand om en loop naar hem toe. Ik kniel naast hem neer en help hem rechtop te gaan zitten.
    Ik voel een lichte angst in mijn binnenste zinderen, maar langs de buitenkant zie ik er rustig en onbewogen uit.
    "Rustig maar, het komt goed. Blijven ademhalen." zeg ik op rustige toon. Ik wrijf met mijn hand over zijn voorhoofd en wang om hem te proberen kalmeren.
    "Zo voorbij." glimlachte ik.

[Ga nu over op mijn mobiel]

Marcell/Man
    "Daar heb je gelijk in" Zeg ik bot, maar ik doe nog steeds niks. Leslie ligt op de grond en is écht bang. Dus laat ik me maar via de deur op de grond zakken om een beetje op gelijke hoogte te zijn en iets te doen te hebben, in plaats van stom over de gangen lopen. Ik doe alweer mijn werk niet. "Hoe is het om claustrofobisch te zijn?"

Sam Jason Night
    Nala helpt me overeind, waardoor heel even mijn adem benomen wordt maar daarna krijg ik weer adem maar gaat het nog steeds zwaar. Ik slik moeizaam, maar ik blijf proberen door te ademen zoals Nala zegt en ik aan Naomi heb moeten beloven. Ze gaat met haar hand over mijn voorhoofd en wang en glimlacht naar me. Ik blijf gewoon rustig, want ik weet dat ik dat als enige kan doen om weer adem te krijgen. En uiteindelijk gaat het ook ietwat beter. Maar ik weerhoud mezelf ervan om gelijk te gaan praten en eerst nog even door te ademen. 'Dankje,' zeg ik zwak en zacht. Ik sluit even mijn ogen tegen wat duizeligheid door het onregelmatige ademen en open ze dan weer en kijk naar Nala.

Leslie Day
    'Ik heb altijd gelijk,' zeg ik met een trillende stem. Ik maak maar een grapje, niemand heeft altijd gelijk. Hij vraagt om het is om claustrofobisch te zijn. Het doet me alleen nog maar meer trillen door eraan te denken. 'Beangstigend, soms verlammend. Ik ga er van trillen en moet altijd mijn best doen om niet in s-shock te raken,' soms ik op. Ik probeer mezelf af te leiden. Ik moet er weer door huilen. 'En de muren lijken op me af te komen,' zeg ik met verstrikte stem door het huilen.

Marcell/Man
    "Nu ook?" Vraag ik zacht. "Helpt het als je je ogen dicht doet?" Ik twijfel. Ik mag geen medelijden hebben en dat heb ik ook niet, maar ik voel me schuldig als ik nu weg zou lopen. Dus probeer ik een tussenweg te vinden met wat ik moet- en wat ik wil doen.

{God, nare herinneringen... :(}
    Nala
    Het gevoel van machteloosheid gonsde door me heen. Stel je voor als hij nu geen lucht meer zou krijgen, als er iets echt ergs gebeurd... dan kon ik gewoon niets doen.
    Ik sta nog steeds even machteloos als die dag dat mijn moeder dood op de grond lag.
    Ik leg mijn hoofd op het zijne, terwijl ik nog steeds over zijn gezicht streek. Alleen trilden mijn handen nu en zocht ik met die aanraking steun van hem.

Leslie Day
    'Ja, nu ook ja,' geef ik toe. Hij vraagt of het helpt als ik mijn ogen dicht doe. Ik schud mijn hoofd en blijf de hele tijd tranen wegvegen va nmijn wang omdat ik maar blijf huilen de hele tijd. 'Ik kan jou misschien voor de gek houden maar mezelf niet,' zeg ik met verstrikte stem. Ik probeer het gesprek luchtig te houde maar ik word de hele tijd door mezelf herinnert aan het feit dat ik claustrofobisch ben doordat ik maar blijf trillen en huilen. 'Ik wil hier gewoon uit, straf me op een andere manier,' zeg ik zwak.

Sam Jason Night
    Ik blijf doorademen. Iets anders heb ik toch niet te doen. 'Het komt goed,' zeg ik zwak tegen Nala. Ik had het over mezelf. Ze trilt, haar handen in iedergeval en ik sla mijn arm om haar heen om haar steun te geven, die heeft ze nodig volgens mij. Ik wil niet dood, dus ik ga niet dood. Zo simpel is dat.