• Oké, ik heb nu dus een nieuwe baan. Allemaal heel leuk en geweldig en wauw enzo, alleen nu moet ik dus ontslag gaan nemen bij mijn oude. En ik wil niet want ik ken mijn (oude) baas langer dan vandaag en hij doet daar heel, heel HEUL moeilijk over, vooral als je niet kan / wil uitwerken 2 maanden (en dat moet blijkbaar volgens de huisregelementen, alleen ik kan niet, en het mag niet van de wet of zo, plus ik heb geen contract waar dat in staat). Ik zie er dus heel erg tegenop.

    Hebben jullie ooit ergens heel erg tegenop gezien?


    He's a lion. Who Can Talk.

    Aw succes!
    Ik heb morgen school... ik ben nu dus even aan het dood gaan. ><

    Elk jaar zie ik ergens heel erg tegen op en dat is als de vakantie voorbij is.

    august9 schreef:
    Elk jaar zie ik ergens heel erg tegen op en dat is als de vakantie voorbij is.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat klinkt echt heel erg vervelend, ik ken dat gevoel maar al te goed en ik heb er echt een hekel aan als mensen zo doen. D: Ik zal voor je duimen en veel succes!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Danku danku.

    Ja ik ben dus net bij het werk geweest, en mijn baas was er niet vandaag. Kan ik morgen dus wéér terug. --'


    (Ik was zaterdag dus ook al gegaan, en toen was hij er ook niet.)


    He's a lion. Who Can Talk.

    august9 schreef:
    Elk jaar zie ik ergens heel erg tegen op en dat is als de vakantie voorbij is.

    ik moet morgen weer naar school, daar zie ik tegen op--
    maar veel succes!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    august9 schreef:
    Elk jaar zie ik ergens heel erg tegen op en dat is als de vakantie voorbij is.


    + succes!


    stay safe because I like being alive at the same time as you