• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Natuurlijk komt het goed." glimlachte ik zwak. Ik stak de tweede pijnstiller naar hem uit.
    "Nu wil je deze niet meer zeker?" zei ik met een zielig lachje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik neem de pijnstiller aan en pak het glas water met zo stevig mogelijke hand. Niets laten trillen, gewoon sterk zijn en de pijn verbijten. Ik neem de pijnstiller in. Dit keer gaat het wel goed. 'Gaat het wel met jou?' vraag ik met een zwakke stem. Ondanks dat het echt slecht met mij gaat vraag ik me af of het wel goed gaat met haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Natuurlijk. Jij bent het die gewond bent." daarna kijk ik hem bedenkelijk aan.
    "Wil je rechtop blijven zitten of terug op je buik? Er is geen andere manier hoe ik aan je rug kan." zei ik terug gespeeld zelfzeker.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik houd me gewoon sterk voor Nala en zeg, 'Ik ga wel op mijn buik, en dat ik gewond ben betekent niet dat ik je gevoelens niet voel.' en ik laat me voorzichtig zakken waarna ik op mijn buik ga liggen met mijn hoofd gedraaid naar rechts. Ik heb mijn ogen gesloten om me te concentreren op het ademhalen en tegen de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nee, als ik jou wil verzorgen, heb ik het nodig om mezelf emotieloos en zelfzeker te tonen. Te veel emotie's leiden me af... Dan geraak ik paniek of zo." legde ik uit, terwijl ik voorzichtig zijn wonden schoonmaak met de natte handdoeken. Daarna wrijf ik er met lichte hand een zalf over.
    "Nu moet je weer even rechtop zitten, zodat ik er een verband rond kan doen. Of wil je liever eerst wat op adem komen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze maakt de wonden schoon en het doet pijn en heel af en toe kerm ik heel zachtjes van pijn. Ze wrijft er daarna een zalf overheen en ik sluit mijn ogen dan tijdelijk. Ik wil inderdaad op adem komen, maar ik besluit te zeggen, 'Ik kom wel rechtop zitten.' en moeizaam kom ik steunend overeind waarna ik wel even moeizaam adem, maar toch gewoon blijf doorademen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik doe met snelle doelbewuste bewegingen het verband om zijn middel. Wanneer het gedaan is, help ik hem weer te gaan liggen. Ik was de wonden op zijn armen ook uit en smeer er voorzichtig de zalf op. Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik ernaar keek.
    "Het zijn barbaren! We zijn getekend voor het leven!" mompelde ik kwaad, nadat ik een blik had geworpen op mijn armen.
    "Ik haat ze." mijn stem was vervormd van woede, terwijl ik zacht het verband ook rond zijn armen bond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze verbindt me helemaal, mijn middel en daarna ook nog mijn armen. 'Dankje,' zeg ik wanneer ze klaar is. 'Maar bij mij kloppen de woorden,' mompel ik. Dan bedenk ik me dat Nala van helemaal niets weet. 'En anders kan ik ze nog altijd als woorden gebruiken tegen anderen.' na dit allemaal gezegd te hebben moet ik weer even op adem komen maar het lukt al wel weer wat makkelijker om te ademen waar ik blij om ben. Ik ga verder met praten, 'Dan toon ik eerst de stfu, en dan asshole. Alsof ik het over anderen heb.' en ik glimlach zwakjes. En ik kijk naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kijk naar mijn armen en zuchtte.
    "Als ik dat zou doen, zou ik alleen maar verkracht worden." haalde ik mijn schouders op. Ik keek naar de woorden op mijn armen.
    I'm a whore, fuck me
    Ik zie een traan op de r vallen en dan pas besef ik dat ik aan het huilen ben. Ik blijf naar beneden kijken, hopend dat hij het niet had gezien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik weet nu een heel botte opmerking, maar ik doe het niet :Y)]

    Marcell/Man
    "Denk je nou echt dat je je eigen straf kan kiezen?" Een lachje kronkelt om mijn lippen. Iets wat ik op mijn werk al zolang niet meer gedaan heb. En het voelt goed, want buiten mijn werk ben ik voorlopig gelukkig en dan lach ik wel. Als ik ontspannen ben ben ik echt té anders. Maargoed. Lachen staat voor geluk. En geluk voor geen werk. Terwijl ik lach op mijn werk. Dat klopt niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem op en zie dat hij lacht. 'Misschien dat ik me toch in je vergist heb,' bijt ik hem toe. Hij lacht dus toch om mijn angst. Hij vindt het leuk dat ik bang ben. 'Eerst laat je me mijn angst vertellen,' zeg ik met een trillende stem. 'En daarna lach je doodleuk.' ik haat hem nu echt. Ik kijk naar beneden en moet nu echt heel erg mijn best doen om niet in shock te raken. Mijn lichaam beweegt een paar keer een beetje spastisch, een soort schokken.

    [Van mij mag je hoor xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik zie hoe haar traan valt en dat ze dat probeert te verbergen door naar beneden te kijken. Ik leg twee vingers onder haar kin en til haar hoofd omhoog. Ik veeg met mijn andere hand een traan weg. 'Ik zal het ze nog betaald zetten dat ze dat bij je gedaan hebben,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    De lach verdwijnt accuut van mijn gezicht. "Nee. Nee, dat is niet waar" Zeg ik. Haar angst neemt meteen toe en ik zie haar banger en banger worden. Maar toch die antwoorden kunnen blijven geven. Al zijn die dan niet zo bot als ze wil, hoor je de angst erin, ze geeft ze. Koppig.. "Dat is niet waar ik om lachte"

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:43 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik schudde zacht mijn hoofd, terwijl ik hem recht aankeek.
    "De enige manier hoe ze me harder kunnen straffen is door mijn vrienden iets aan te doen... door jou iets aan te doen...
    Je mag ze je niet nog eens laten straffen." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    De schokken komen nog steeds af en toe terwijl ik er tegen vecht om niet in shock te raken. Ik ben bang, Ik wil hier uit. 'Zo leek het wel,' zeg ik bot. Nu kan ik echt niet meer praten zonder me concentratie te verliezen. Een schok trekt weer door mijn lichaam terwijl ik blijf trillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.