• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Me2.. Frans leren..]

    Julio Martinéz
    Eigenlijk hou ik me de hele tijd gedeist, zodat Eleadora zelf kan kiezen wat ze in mijn nek doet, en waar ze naartoe gaat. Ik luister naar de geluidjes die ze maakt en concentreer me op welke gevoelens ze bij me losmaakt, terwijl ik haar amper tegen hoef te houden. Ze komt niet op mijn rug of lager dan de rand van mijn broek.. Maar als ze haar lippen op de mijne drukt, zie ik een kans om de leiding weer te nemen en ik zoen haar net zo fel terug als zij mij.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik sluit mijn ogen en laat mezelf wegglijden in de duisternis.
    Vanzelf maak ik mezelf weer wat kleiner en drukte me dichter tegen me aan. Toch speelde er een glimlach om mijn lippen, terwijl ik lag te dromen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Het voelt goed om gewoon even lekker te slapen. Ik droom niet echt ergens over, in iedergeval niet over slechte dingen. Maar ik weet ook niet waar ik wél precies over droom. Gewoon zo'n droom waarin je weet dat de dingen goed zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wil weten waar Nala over droomt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein geluidje rolden over de lippen van Eleadora naar buiten, ze liet haar handen over zijn armen omhoog glijden om deze uiteindelijk in zijn nek te plaatsen. Zachtjes maar een tikkeltje wild streelden ze door zijn zachte haren en over de huid in zijn nek terwijl ze zichzelf dichterbij bracht en het warme gevoel weer plaats nam in haar lichaam. Zachtjes beet ze in zijn onderlip waarna ze tegen zijn lippen aan glimlachten en een hand uit zijn nek over zijn borstkast liet glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Een zacht lachje ontsnapt opnieuw uit mijn mond als Eleadora toch weer naar mijn borst gaat met haar hand; ze kan er echt niet vanaf blijven. Dan geef ik haar alweer een kus op haar lippen en laat langzaam het verlangen weer opspelen, terwijl mijn handen bij haar buik blijven, en een in haar nek.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze genietend haar ogen sloot. Eleadora haalde haar lippen van die van Julio waarna ze deze weer in zijn nek plaatsten en daar elke kleine centimeter van zijn nek beroerden. Eleadora wist waarom Julio een zacht lachje liet, en haalde daarom express haar hand van zijn borstkast en plaatste deze gewoon in zijn nekterwijl een klein glimlachje op haar lippen speelden. Teder, liet ze een spoor van kusjes achter in zijn nek, waarna ze een kus op zijn oor drukten en fluisterden: "Te amo Julio" waarna ze zachtjes in zijn oorlelletje beet en opnieuw de huid in zijn nek verkenden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Opnieuw fluister ik een "te amo también" in haar oor en laat haar dan weer doen in mijn nek, die ik alweer voor haar strek. Ik vind het niet vervelend, juist niet, en ik ben er blij mee dat Eleadora dit durft na haar verkrachtingen, dat ze het wil.. Ik geef haar zacht een kusje op een willekeurige plaats terwijl ik met mijn vinger patroontjes over haar buik blijf maken. Soms schrijf ik het alfabet, soms haar naam. Soms een te amo. Soms iets anders.. Gewoon willekeurige, kleine beweginkjes.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen en de willekeurige figuurtjes die Julio op haar buik maakten, zorgden ervoor dat kippenvel haar lijf bekroop. Niet van de kou, nee integendeel, Eleadora kon er niet tegen als iemand over haar buik streelden. Een kleine onderdrukten grom verliet haar mond terwijl ze op haar onderlip beet en haar lippen terug plaatsten op die van Julio.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Eleadoras lippen maken een grijns onmogelijk, maar als het gekund had, had ik het gedaan. Nu ben ik juist weer bezig met een heleboel andere gevoelens.. Ik laat mijn hand even stil liggen -op haar buik- om haar wat te plagen en zich te laten concentreren op haar mond, waar ik me nu ook op focus. Hoe meer aandacht, hoe intenser..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een onderdrukt geluidje verliet haar mond terwijl Eleadora zich concentreerden op haar lippen tegen die van Julio. Terwijl een klein geluidje haar mond verliet, ze kon er niet tegen als hij dat deed bij haar buik. Eleadora liet haar handen over zijn armen omhoog glijden terwijl ze over zijn schouders streelden en masseerden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Toch blijf ik Eleadora plagen. Ik laat mijn ene hand op haar buik liggen, terwijl mijn andere hand naar haar nek verschuift, maar wel via haar hele rug, zonder tussenstop ofzo. Mijn mond blijft hetzelfde doen en ik geniet van de warme golven die Eleadora door mijn lichaam zendt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine onderdrukten grom verliet Eleadora haar mond terwijl ze een hand op JUlio zijn wang plaatsten en deze streelden met haar duim, zich concentreerden op de zoen en op Julio en haar en haar en Julio. Zachtjes streek ze met haar vingertoppen over zijn nek en door zijn zachtjes haren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Wat kan ik nog schrijven? Ze hoeven niet echt verder uit te kleden als het aan mij ligt, dus ehh..?]

    Julio Martinéz
    Mijn nekhaartjes gaan overeind staan en zenden een rilling door mijn lichaam heen, gevolgd door dat warme, bekende gevoel. Ik twijfel of ik mijn hand op haar onderrug kan leggen of dat dat te veel pijn doet, maar besluit het dan niet eens uit te proberen. Ik zou het moment niet willen verpesten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora voelt hoe Julio twijfelt, weet hoe hij aarzelt. Lngzaam brengt ze haar eigen hand naar de zijne en pakt deze vast waarna ze hem op haar onderrug legt, want pijn nee dat doet het niet. Zachtjes trok ze haar lippen terug waarna ze hem aankeek met kleine rode blosjes op haar wangen. "Het doet geen pijn, echt niet. Maak je maar geen zorgen" zei ze met een glimlachje op haar lippen.

    [Idk XD]


    The expert in anything, was once a beginner.