• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou, nee, eigenlijk juist niet XD Dan kan ze er ook minder snel vandoor gaan :Y)
    Maar het was btw het verkeerde woord. Het was meer een idee dan een plan, maar ik krijg die ideeën omdat ik vandaag dus ong. de hele dag over dingen met/bij paarden heb gepraat en gezien, en ooewwhhh]

    Marcell/Man
    Uit de cel weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik zou haar ergens anders gevangen moeten houden, maar we kunnen nergens ramen in maken zodat een ruimte groter lijkt, -Mensen vd buitenwereld zouden de dansers dan zonder hun masker kunnen zien, op momenten dat ze instorten bijvoorbeeld- dus moet de nieuwe 'cel' groter zijn als deze. "Geloof je me als ik zeg dat als je ook maar iets tegensputtert ik je hier weer in gooi?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben ook vroeg weg vandaag. Wel vaker, eigenlijk. Schoolweken zijn supervermoeiend en ik moet morgen echt aan mijn hw -_-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik slik moeizaam en kijk naar beneden. 'Ja, dat geloof ik,' zeg ik met trillende stem. Ik tril zelf ook nog steeds. De angst blijft veel te lang aan me kleven. Niet dat ik niet goed kan lopen nu, dat lukt me wel. 'Maar bedoel je nu of élke keer dat ik tegenstribbel?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ ik heb niemand om tegen te praten. * sadface*]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Poor you, ik heb geen vrije personage's.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Een combi" Zeg ik terwijl ik nadenk. Zou het haar kwellen als ik muziek op zet maar ze niet kan dansen? Of zou het haar juist goed doen om het ritme te horen? Muziek kán je heel erg helpen.. Maar het lan je ook naar andere emoties drijven. Naar buiten kan ze sowieso niet. Naar de slaapzaal.. Ik zou het willen, ze is in proncipe genoeg gekwetst, maar ik denk dat ze weer te koppig wordt dan.. "En ik bedoel elke keer.. als je nu naar de slaapzaal wil"

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Poor you, ik heb geen vrije personage's.]
    [ik bij jou en nala komen kijken ofzo?]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik blijf verward staan. 'Eerst wil je me terug naar de slaapzaal en stel dat als ik nu naar de slaapzaal zou willen zou je me terug dwingen naar de cel?' vraag ik met trillende stem. Ik wil namelijk terug naar de slaapzaal. En ik wil liggen op mijn bed en slapen en huilen. En voor de rest helemaal niets doen. 'Jij spreekt jezelf ook echt verdomme altijd tegen,' mompel ik boos. Ik kan het nu niet hebben want dit keer raak ik er in de war door. En naast medelijden is in de war zijn ook iets wat ik haat. Dan pas snap ik wat hij bedoelt. Dat als ik nog tegensputter ik niet meer naar de slaapzaal kom en hij me zal laten verrotten in de cel. Dan bedenk ik me dat ik nu heb tegengesputterd, door boos te doen. En ik kijk hem met grote ogen aan. H-hij zal me nu toch niet gelijk weer terug stoppen?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O-o, zo bedoelde hij het niet ;S Ik heb nog geprobeerd aan te passen om het duidelijker te krijgen, maar das dus niet gelukt. Bweh. Hij bedoelde dat als Leslie terug naar de slaapzaal wil ze helemaal niet meer mag tegensputteren, omdat ze voor bijna alles wat ze dan tegensputtert de cel weer in moet. Of eigenlijk probeert hij baar gewoon tam te krijgen zonder dat ze doods is.. Met een dreigement waarvan hij bewezen heeft at hij het doet,z,]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik pas het wel aan (:]

    [Of wacht, ik ga er op verder schrijven ^^]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik blijf verward staan. 'Eerst wil je me terug naar de slaapzaal en stel dat als ik nu naar de slaapzaal zou willen zou je me terug dwingen naar de cel?' vraag ik met trillende stem. Ik wil namelijk terug naar de slaapzaal. En ik wil liggen op mijn bed en slapen en huilen. En voor de rest helemaal niets doen. 'Jij spreekt jezelf ook echt verdomme altijd tegen,' mompel ik boos. Ik kan het nu niet hebben want dit keer raak ik er in de war door. En naast medelijden is in de war zijn ook iets wat ik haat. Dan pas snap ik wat hij bedoelt. Dat als ik nog tegensputter ik niet meer naar de slaapzaal kom en hij me zal laten verrotten in de cel. Dan bedenk ik me dat ik nu heb tegengesputterd, door boos te doen. En ik kijk hem met grote ogen aan. H-hij zal me nu toch niet gelijk weer terug stoppen?


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels
    Ik slik ecen en rol me op mijn buik. Ik blijf Luke aankijken. Geïrriteerd sta ik op en loop naar hem toe. 'Ik vind je bloed irritant.' Ik kijk hem aan en zucht. 'Maar je hebt gelijk,' geef ik toe en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en ga naast hem zitten. 'Maar je bent irritant.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aawwwhhhh!!! Les! Nee serious, het is dat ik stil moet zijn maar anders had ik echt zo'n geluidje gemaakt. Nu kwam er een soort geluidloze versie uit mijn mond XD]

    Marcell/Man
    Eerst zie ik haar boos worden, maar ik blijf emotieloos en reageer er niet op. Dan zie ik hoe ze het doorkrijgt en vanaf dat moment kan ik haar gedachtegang bijna helemaal volgen. Ongeveer. Dus ik weet waarom ze op het laatst zo bang kijkt. En ik weet ook dat ik iets moet zeggen. Dus maak ik een bijna onzichtbaar knikje met mijn hoofd van nee. Oke, eigenlijk schud ik mijn hoofd dus. "Geloof je me?" Herhaal ik.

    [Sorry voor de typfouten overal.. Mobiel en snel typen.. Tjaaa..]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:40 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "Daar ben ik me van bewust. Maar je vind me irritant omdat ik zo rustig blijf is het niet? Omdat je denkt dat ik dom ben is het niet?" zei ik uitdagend.
    "Je hebt het zelfvertouwen Amy, je sloeg me gewoon, alsof het niks was. Je vergat je schrik door me te slaan en te staan schreeuwen. En je vind me irritant omdat ik gelijk heb."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Lukt het me om je te manipuleren? :Y)]

    Leslie Day
    Echt, het valt niet in woorden uit te drukken wat er door me heen gaat als ik hem heel licht nee zie schudden. Nee in de zin van dat hij me niet naar mijn cel brengt? Hoor mij nou denken, ik denk ook echt al mijn cel. 'Geloof je me?' herhaalt hij. En ik sla mijn ogen neer en knik kleintjes. Ik heb zojuist ook al gezegd dat ik hem geloofde en bijna wil ik hem dat ook even vertellen, met botheid. Maar ik houd me in. Anders sleurt hij me toch wel weer zo mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.