• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn zitten op een kleine kostschool net buiten York, ze zijn sinds ze geboren zijn al best gewelddadig. Daarom hebben hun ouders ze op de school gedumpt, maar dat is niet bepaald een goed idee geweest. Ze zijn allemaal rond de 17 jaar en kwamen op een zaterdagavond met een nieuw idee. De kinderen van de kostschool uitmoorden. Dit gaat een week lang goed, tot een paar meiden van ongeveer dezelfde leeftijden door hebben wie de moordenaars zijn. Deze meiden proberen daar een stokje voor te steken en ervoor te zorgen dat ze geen mensen meer gaat haten en vermoorden, maar van iedereen gaan houden. En daar hebben ze veel voor over.


    Rollen:
    Jongens
    - Harry Edward Styles - Dusky
    - Liam James Payne - Malcolm
    - Louis William Tomlinson - Lacey
    - Niall James Horan - LoVe1Dxo
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco

    Meisjes
    - Angelina Elisabetta Ginevra Maldini - SweetDemon
    - Félina Galilea Dawson - Lacey
    - Chandra Salomé Delgado - Malcolm
    - Elanore Noah Woodward - Pwettyness
    - Mirabelle Coco Beaumont - Mhysa

    Slachtoffers
    [Het kunnen er nog minder worden als er weinig vrijwilligers zijn, de mensen die dan vermoord worden worden gespeeld door Dusky]
    - Daniel Jake Williams - Dusky
    - Dae-Hyun Chan - Mhysa
    -
    -
    -
    -
    -
    -


    Lijstje:
    Rol (Jongen, meisje of slachtoffer):
    Naam:
    Leeftijd (en geboortedatum):
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto en minimaal 4 regels beschrijving):
    Innerlijk (minimaal 7 regels):
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk, lijkt me.
    - Maximaal 2 personages (Max. één meisje, max één jongen, max. één slachtoffer).
    - Met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het realistisch!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of waarschuwing uit.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages).
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen.
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linea recta uit.
    - Alleen Dusky maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    - Naamsveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    Ik stuur elke keer dat er een nieuwe dag aanbreekt Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn een bericht met wie ze kunnen vermoorden die dag.
    Dit telt natuurlijk alleen de dagen dat ze nog mensen vermoorden.


    Ik hoop dat iedereen die mee doet een leuke tijd heeft in zijn rol (:

    Groetjess,
    Dusky

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 14:09 ]

    Ik moet er nog even over nadenken, want misschien heb ik niet genoeg tijd en dan is het niet zo leuk meer voor iedereen..
    Je hoort nog van me.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    mag ik een meisje en een slachtoffer reserveren?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    mag ik een meisje en een slachtoffer reserveren?


    Jup, ik zet het er bij.

    Ik twijfel echt heel erg. Het hangt er ook erg vanaf wie er mee gaan doen, eigenlijk. :')
    Ik reserveer voor de zekerheid alvast Louis en een meisje, als dat mag, ik kan me altijd nog bedenken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik twijfel echt heel erg. Het hangt er ook erg vanaf wie er mee gaan doen, eigenlijk. :')
    Ik reserveer voor de zekerheid alvast Louis en een meisje, als dat mag, ik kan me altijd nog bedenken.


    Oke, ik zet je naam erbij (:

    Dusky schreef:
    (...)

    Oke, ik zet je naam erbij (:


    Dankjewel. ^^
    Is bromance trouwens ongeoorloofd in dit RPG?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    *Lees 'Extra' niet als je niet tegen enge verhalen of horror kunt.

    • Naam: Louis William Tomlinson.

    • Leeftijd: Achttien jaar, geboren op vierentwintig december.

    • Nationaliteit: Brits.

    • Uiterlijk: Louis heeft bronskleurig haar en zeeblauwe ogen. Zijn neusbrug is over het algemeen aan de brede kant, hoewel zijn neusvleugels daarentegen een stuk smaller zijn. Zijn wenkbrauwen zijn borstelig, maar mooi van vorm. Ook zijn kaaklijn is overduidelijk aanwezig. Louis laat zijn gezichtsbeharing over het algemeen staan, aangezien hij er dan ouder uitziet. Hij knipt en scheert het hier en daar wel bij, zodat het er verzorgd uit blijft zien. Als hij lacht, zijn er lachrimpels rondom zijn ogen en mond te zien. Qua figuur gezien is hij tenger en aan de kleine kant, hoewel Louis wel degelijk gespierd is. Zijn borst-, buik- en armspieren vallen over het algemeen duidelijk op.
    Louis' kledingstijl wordt over het algemeen als strak beschreven. Hij draagt graag skinny jeans en shirts die strak rondom zijn torso zitten, hoewel hij de kraag altijd op een nonchalante manier laat bungelen. Qua schoeisel draagt hij sneakers, gympen of Vans. Als hij in een koelbloedige bui is, trekt hij een zwart lijntje boven zijn ogen met een oogpotlood.
    Hij is in het bezit van verschillende tatoeages, waarvan hij de tel is kwijtgeraakt, en hij heeft een enkele oorpiercing door zijn linkeroor laten steken.

    • Innerlijk: Louis heeft twee persoonlijkheden. Op het eerste gezicht lijkt hij op een drukke, speelse jongen die om zijn medemens geeft en er alles voor zou doen om zijn dierbaren een gelukkig leven te zien leiden, maar niets is minder waar. Dit is enkel een masker dat Louis iedereen voorhoudt zodat hij niet zo snel als verdacht wordt gezien. Eigenlijk is hij een verbitterde jongen die niets anders wil dan zijn wrange houding tonen en zijn emoties de vrije loop kan laten gaan. Naarmate je Louis beter leert kennen, zul je zien dat zijn pijn verder gaat dan je ooit hebt kunnen denken. Er gaat geen dag voorbij of hij laat zijn woede, verdriet en koelbloedigheid door zijn aderen vloeien. Elke dag wordt hij wel eens agressief om vervolgens het uit te schreeuwen van verdriet en pijn. Misschien is het een stoornis, maar Louis noemt het liever een periode waar hij doorheen moet. Je moet in ieder geval op je tellen letten als je met Louis probeert om te gaan, aangezien hij uit het niets zijn zelfbeheersing kan verliezen. Hij bedoelt het allemaal heus niet verkeerd, maar als hij zijn beheersing nou eenmaal verliest, zal hij niet stoppen voordat hij zijn prooi op zelfverzonnen wijze heeft gedood. Diep vanbinnen is hij nog steeds die speelse, drukke Louis die niemand kwaad wil doen, maar aangezien zijn wrok erg diep geworteld zit, kan hij niets anders dan zijn pijn verdrijven door mensen te vermoorden.

    • *Extra: Louis heeft een speciale techniek die hij toepast als hij iemand vermoordt. Het is een lugubere wijze en misschien toont dit aan hoe gestoord zijn manier van denken wel niet is, maar als Louis iemand wil vermoorden, voltooit hij eerst zijn speciale ritueel. Ten eerste gebruikt hij zijn aansteker om een groot gedeelte van de oogleden van zijn slachtoffer weg te branden, waarna hij de overige restjes wegsnijdt met een kartelmes. Dit doet hij zodat zijn slachtoffer hem wel in zijn ogen moet aankijken.
    Hierna kerft hij met het kartelmes een glimlach op het gezicht van zijn slachtoffer, waarna hij hem of haar een spiegel voorhoudt. Dit doet hij zodat het slachtoffer vredig sterft; met een glimlach op zijn of haar gezicht.
    Als laatste doorboort Louis het hart van zijn slachtoffer met het kartelmes, waarna hij het lichaam in brand steekt met zijn aansteker om alle sporen uit te wissen.

    • Extra II: Louis is een roker. Hij heeft altijd zijn aansteker en een pakje sigaretten bij zich. Als hij zijn pakje sigaretten niet opmaakt voor het einde van de dag, is hij erg chagrijnig.
    Louis' zwakke plek zijn -zijn zusjes, bovenal Lottie en Fizzy. Hij zou het niet over zijn hart kunnen verkrijgen om zijn zusjes iets aan te doen en als er iets met ze zou gebeuren, zou hij helemaal door het lint gaan. Zijn zusjes betekenen alles voor hem en zijn de enige die hem geestelijk gezond kunnen houden, voor zover dat nog mogelijk is. Als zij er niet meer zijn, zou Louis compleet doordraaien.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 1:08 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    EIijah schreef:
    Niall? (:


    Is goedd ((:

    Ik ben geen Directioner of fan ofzo, maar ik wil wel meedoen.
    Mag ik een meisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ben vergeten om de notificatie te doen (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Lacey schreef:
    (...)

    Dankjewel. ^^
    Is bromance trouwens ongeoorloofd in dit RPG?


    Ja, als beide users het er mee eens zijn natuurlijk.

    Ik ben geen Directioner of fan ofzo, maar ik wil wel meedoen.
    Mag ik een meisje?


    Jup, je staat erbij.

    Mag ik een meisje? : )


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis is af. Als je hem té luguber vindt, kan ik het eventueel aanpassen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rol (Jongen, meisje of slachtoffer): Meisje
    Naam: June Scarlett Carter
    Leeftijd (en geboortedatum): 17, ze is geboren op 5 mei 1996.
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk :

    June heeft lichtbruin haar dat een lichte slag heeft. Ze is lang en dun. Haar lengte is 1,71 meter. Haar ogen zijn groenblauw. Soms zijn ze groen en soms blauw. Dat ligt eraan van waar je kijkt. Ze heeft een stralende glimlach. Ze draagt niet veel make up. Zonder is ze ook mooi.
    Innerlijk (minimaal 7 regels): Junes ouders zijn rijk, waardoor ze zelf ook rijk is. Ze houdt van merkkleding en shoppen. Ze leert veel, omdat ze later succesvol wil worden. Ze sport ook veel en houdt zich aan een dieet. Stiekem vindt ze zichzelf te dik, maar dat zegt ze tegen niemand. Ze houdt ervan om mensen te helpen, als ze diegene kan vertrouwen. Ze is niet echt zuinig met haar geld, omdat ze zo van shoppen houdt. Haar ouders zijn erg druk en daardoor is ze naar deze school gestuurd. June is zelfverzekerd en populair. Ze wordt niet snel verliefd op een jongen, omdat ze nooit echt zeker weet of de jongen verliefd is op haar of haar geld. Het liefst wil ze aardig zijn tegen iedereen, maar soms komen dingen onaardig over. Ze vindt mensen snel aardig en als ze je haat heb je iets heel ergs gedaan.
    Extra: /

    Ik vul het later aan.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 17:10 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman