• Ik vroeg mij af of er belang is bij iemand (ik dus) die een fanfiction schrijft over De Avengers 2012?
    Zo ja, heb je een suggestie? Laat alsjeblieft een reactie achter :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Over Thor lees ik wel als het tenminste goed geschreven is met een goede spelling en interpunctie.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tja, ik ben behoorlijk dyslectisch, maar het vaak wel goed. Heb je nog een idee voor een Thor-fanfiction?

    Oeh, The Avengers! :9~ Mij lijkt het geweldig om over ze te lezen (zolang Loki er maar niet buiten wordt gelaten). Wel ben ik heel erg kritisch wanneer het op verhalen lezen neerkomt, dus moet 'ie wel erg goed zijn. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga mijn best doen, beloofd :P.
    Dat heb ik zelf ook, maar soms kunnen er wel fouten bij mijn verhalen inzitten :$

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:32 ]

    Ik ken genoeg mensen met dyslexie die prima kunnen schrijven, zelfs al maken ze hier en daar een spelfout en halen ze letters door elkaar. Ik ben heel erg benieuwd! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb er zelf één en ik vind dat er véél te weinig Avenger-verhalen zijn, hier op Q:Y)
    Dus ik zeg doen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wiarda: dankje, erg fijn om te horen :'))
    Grammarnazi: haha, laat ik er dan maar snel wat gaan schrijven! Ik ga die van jou zo lezen :J

    Misschien ga ik ooit een Advengers story lezen :3.

    En voor die Dyslexie: Join the club :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    haha, doe ik xD