• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

“To live will be an awfully big adventure.”

Luke Moore

"Dat wil ik, maar onderbreek me niet." zei ik en schraapte mijn keel.
    "Op mijn twaalfde werd ik ontvoerd naar zoiets als dit alleen leek dat meer op een gevangenis. Geen gedans dus. er was 24/7 bewaking en je kreeg amper genoeg te eten. je kreeg er dezelfde straffen als hier." zei ik. Ik trok mijn broekspijp op en liet haar mijn tweede brandmerk zien. Er stond een vogel op met opengesperde bek. Daarna liet ik haar mijn been zien waar een groot litteken op stond.
    "Zie je? Toen ik er bijna een jaar zat, werd de bende ontmaskerd door de politie."

Sidera nostra contrahent solem lunamque

JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Bleef zijn stem zo ontzettend sexy?
    Stop, Nala! Ik zou mijn kop eens in een emmer ijswater moeten steken!
    "Ja, best wel! En jij?" ik glimlachte naar hem.
    "Nou wat wil je als ik de hele tijd op jouw gezicht moet kijken." zei ik al even plagerig terug en verraste mezelf ermee. Wat waarschijnlijk ook op mijn gezicht te lezen was.

Sam Jason Night
    'Ja hoor,' antwoord ik glimlachend. Ik kijk naar haar. 'Hé dat is niet lief!' zeg ik lachend. En ik woel door haar haar heen zodat het door de war zit. Ik lach om haar haar. 'Dat ziet er heel leuk uit hoor,' zeg ik met een lichte grijns.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Eleadora Amora Alonso

Een klein en gelukzalig glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl ze haar ogen opende en genoot van Julio zijn armen om haar heen die een soort van bescherming gaven. Een beschermd gevoel, een gevoel dat Eleadora op haar gemak liet voelen, haar liet voelen dat ze niet alleen was. Eleadora vleiden haar hoofd tegen zijn borstkast aan waarna ze een kus op zijn wang drukten.

The expert in anything, was once a beginner.

[Ben er weer en Nala is tot over haar oren verliefd, haha.]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Naomia schreef:
    [Ben er weer en Nala is tot over haar oren verliefd, haha.]
    [Idd, btw je rol staat ertussen bij het topic ^^]

Leslie Day
    Ik ben boos en uitgeput en de tranen komen weer. En ik voel me rot. Ik slik en haal een hand door mijn haar. Ik lig weer helemaal opgerold in mijn deken. Ik voel me gewoon zo machteloos en ben bang dat hij elke keer zo binnen kan lopen. En me terug kan sleuren naar de cel.

[Grr nu is demi off ^^]

[Femke ook, dus ik heb nu alleen Les nog vrij XD]

jaimyhoi schreef:
    [Femke ook, dus ik heb nu alleen Les nog vrij XD]
    [Yeah maar ik ben net mijn übershocking verhaal aant vertellen tegen Amy! Als je het nog niet gelezen hebt!]

[Bij mij is ook deem aan de beurt en ik wil uit die saaie ziekenzaal is zo boring, kunnen er niet meerdere mensen op ziekenbezoek komen??? :Y)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ik heb het gelezen. Les is weer terug op de slaapzaal XD]

Julio Martinéz
    Dit is misschien nog wel beter als wanneer we ons verlangen naar elkaar laten opspelen. Eleadoras armen om me heen, maar vederlicht op mijn rug, zodat ze me geen pijn doen. Eleadoras lippen een fractie van een seconde op mijn wang, waarna ze haar hoofd weer op mijn borst terug legt, bij het kuiltje van mijn keel ongeveer. Het voelt alsof de vormen voor elkaar gemaakt zijn. Alsof haar hoofd daar zo hóórt te liggen. Alsof er twee puzzelstukjes aan elkaar gelegd worden. Ze kan mijn hartslag vaag horen -rustig en regelmatig-, en ik kan mijn hoofd op de hare leggen. Maar wel zacht. Mijn wang op haar haar.. En als ik wil mijn kin net er boven, zodat ik zo nu en dan een kus op haar hoofd kan drukken. Maar nu doe ik dat niet. Nu leg ik mijn wang op haar zachte, heerlijk ruikende haren, terwijl ik overdenk of het goed is wat er net gebeurde - ik heb Eleadora tenslotte een soort van afgewezen, ook al vertellen we elkaar nu dat het goed is. Dat afwijzen was niet alleen om Eleadora -wel een groot deel-, maar ook voor mezelf. Het zou ons beide lichamelijk pijn doen om verder te gaan, als het dat geestelijk al niet deed. Mijn rug.. Eleadoras blauwe plekken overal.. De geestelijke pijn konden we nog uitschakelen, de lichamelijke tijdelijk vergeten. Maar als we verder gegaan waren, waren we fysiek zeker achteruit gegaan en zouden we in een minder goede toestand als verwacht op de verplichte trainingen verschijnen, waardoor we onszelf zouden martelen.. En met zo'n reden kan ik wachten.. Door de herinneringen aan daarnet is mijn hartslag verhoogd, en begin ik weer te twijfelen wat er beter is. Zo'n knuffel waarin we ons helemaal overgeven aan elkaar, of zoenen en meer? Misschien is het wel even goed. Misschien ook niet; is het warme gevoel beter.. Het maakt niet uit.

Stop acting normal. It gets bored.

Naomia schreef:
    [Bij mij is ook deem aan de beurt en ik wil uit die saaie ziekenzaal is zo boring, kunnen er niet meerdere mensen op ziekenbezoek komen??? :Y)]
    [haha waren we te snel weg?
    @Jaimy tja tenzij haar hoofd staat naar super hard brainstormen...]

[Even douchw]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Gheheh, Les is niet echt in de stemming... Deem is weer ON, maar even douchen

Maar Luke kan wel zien dat Les huilt? Voor als je verder wilt]