• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Les, wat doe je me aan?! *More dramatic voice*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Les doet jou niet wat aan, en Marcell nóg niet 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar als ze Marcell iets aandoet doet ze mij iets aan, want ik moet hem spelen o_0 En ik heb echt geen idee hoe ik dát dit keer ga doen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahahaah, you'll see (; ik geef je een tip; het hoeft niet per se te gebeuren hè. (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar dan voel ik me schuldig tegenover Leslie XD Wow, best triest, me schuldig voelen tegen een verzonnen persoontje o_0]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi aan als Amy en Luke verdwenen zijn. 'Waarom kwam hij nou weer ineens binnenvallen?' ik lach even en kijk haar verbaasd aan. 'Heb ik je net even voor mezelf,' fluister ik en druk mijn lippen op de hare. ik lach en kijk haar aan. 'Het liefst doe ik dat elke seconde, weet je dat?' Ik grijns even en speel met haar haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer, wow, wat did I all miss? En moet ik ergens op reageren, hoe, wat?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Les is eindelijk weer terug in de slaapzaal XD

    Nala is verliefd aan het worden op Sam :')

    Luke heeft gepraat met Amy.

    En je weet zelf wat er gebeurd is met Ian en Naomi ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi aan als Amy en Luke verdwenen zijn. 'Waarom kwam hij nou weer ineens binnenvallen?' ik lach even en kijk haar verbaasd aan. 'Heb ik je net even voor mezelf,' fluister ik en druk mijn lippen op de hare. ik lach en kijk haar aan. 'Het liefst doe ik dat elke seconde, weet je dat?' Ik grijns even en speel met haar haren.



    Naomi Micheal


    Ik grijns en kijk hem aan. 'Elke seconden.' zeg ik dan en grijnzend en hij speelt met mijn haren en weer grinnik ik even kort. 'Lukt het?' vraag ik dan lachend en kijk hem aan terwijl hij nog steeds aan mijn haar zit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam hoe kun je, je bedriegt me! Of isalleen Nala op Sam? Haha!]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Alleen Nala op Sam xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Elke seconden ja,' grinnik ik en geef haar nog een kus. 'Ja het lukt. Moet ik een knoop in je haar leggen?' Ik grinnik even en kijk Naomi aan. Dan laat ik haar haren los en geef haar nog een kus. 'Maar dat zal ik niet doen.' Ik streel even over haar wang en glimlach. Dan ga ik weer rustig liggen.

    [Ja, sam en Naomi weten alles over bedriegen he? Haha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb spontaan weer zin om Ian even pijn te doen. HIj is helemaal niet zielig!!!!!!!!!!!!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehehe, nee grapje. hij is wel zielig! Alleen het is weer goed en het gebeurd niet meer, dus heeft hij geen reden om zielig te doen. Bovendien is Sam ook zielig omdat hij hard geramd is en Naomi ook zielig :( Ze zijn allemaal zielig! Doe hem geen pijn! Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sam is halfdood :') en wie zegt dat het niet mee gebeurd? :Y) het is al eens eerder gebeurd, dus ja.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.