• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julia Faye Dubois
    Toen hij voorstelde om één van de koffers achter te laten keek ik hem even verbaasd aan, waarna ik mijn hoofd schudde. 'Nee,' atwoordde ik 'daar zijn ze echt veel te duur voor geweesd' Ik zou wel iets verzinnen, misschien dat ik de inhoud van de koffers bij elkaar kon doen en er dan één achter kon laten zónder inhoud, maar ze gewoon zo achterlaten, zonder te kijken wat ik in welke koffer had zitten, kon ik echt niet. Wie weet wat voor waardevolle spullen ik dan allemaal achter zou moeten laten en nooit meer terug zou kunnen zien.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Strwart.

    Ik kijk haar aan en kijk Haar verbaasd aan. Ze was echt slim! Ik kijk dan weer voor me. 'Heb je nog meer belangrijke dingen om ons te laten weten,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik laat mijn blik door het bos dwalen. We zouden zo aangevallen kunnen worden door een tijger. Ik denk even na. Vanavond ging het grootste probleem worden. Ik kijk weer naar Dee. Ik weet wel Hoe ze over ke dacht. Zo dacht iedereen over mij en het deed me vrij weinig. Zij behoorde toch niet bij mijn vrienden. Ze was leuk, maar dat waren de meeste meiden wel. Hoe ver zou ok moeten gaan voor een meisje? Ik ging echt niet super veel mijn best doen! Het waren maar meiden! Nee, ik had wel wat beters doen dan een meisje over te halen me leuk te vinden. Al waren de discussies best grappig. Net zoals net met de cheerleader. Hoewel ik me irriteerde aan haar was het ook wel weer grappig. Ik kijk Dee aan en schenk haar ecen een glimlach. Ik zou het nog een tijdje volhouden en kijken waar het uitkomt. Als ze te irritant zou doen was ik er klaar mee, maar zij verdiende wel een kans. Zo moeilijk kon het toch niet zijn om haar in te palmen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    'Dat is wel waar, maar de rivier is niet zo groot. En als ze er zitten moet je, zoals jij zegt, gewoon niet irriteren. Mensen maken van krokodillen altijd een groot monster in verhalen en laat ze menseneters zijn. Ze eten je alleen op, of vallen je alleen aan als je hen irriteert. Je moet dus gewoon een beetje rustig doen en niet op ze gaan jagen.' zegt het meisje. 'Nog ongeveer een kwartier lopen'. Ik haal mijn schouders op. Je hebt ook krokodillen die je aanvallen als je hen niks doet, maar die heb je hier toch niet. ''Heb je nog meer belangrijke dingen om ons te laten weten,' glimlacht Will de gladjanus. Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet niet zoveel over Mexico,' antwoord ik. 'Alleen dat het er warm en zanderig is,' voeg ik er nog aan toe. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat hij naar me glimlacht maar ik reageer er niet op. Zijn soort jongen is niet mijn type. 'Het belangrijkste is dat we genoeg te drinken hebben,' zeg ik. 'En we hebben ook eten nodig, volgens mij heeft iedereen wel wat meegenomen maar dat is nooit genoeg om het een week mee uit te houden'. Ik frons lichtjes. Misschien hadden we toch beter eerst een dorpje kunnen zoeken. 'En ik ga mooi geen dieren eten'.

    [Will mag wel wat beter zijn best doen als hij Dee wil inpalmen ;p]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 12:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Riley Stewart

    'TJa voor eten heb je dorpjes. Maar aangezien iemand...' Ij kijk naar de cheerleader. '... Naar de rivier wilde om weet ik veel wat te doen...' Ik denk even na. 'Voordat we in het dorp zijn zijn we een paar dagen verder. Misschien kunnen we vruchten plukken?' ik kijk Dee aan en dan de andere. Vruchten leek me wel handig. Dan hadden we tenminste wat te eten. 'Er moeten hier wel bananen en alles zijn toch?' Ik kijk de cheerleader aan. 'Wat wil je eigenlijk bij de rivier doen?' Ik glimlach even kleintjes van haar. Dan kijk ik weer voor me uit en zucht even. Wauw dit werd steeds leuker en leuker. Waarom wilde niemand naar dat dorpje? Ik zucht. Toevallig had ik Spaans en ze spraken in Mexico Spaans dus.. Ik kijk de Cheerleadef weer aan. Waarom gingen we in hemelsnaam naar de rivier? Wat kon je daar nou doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Toen de player vroeg wat ik bij de rivier wou gaan doen, maar vervolgens weer de andere kant op keek zuchtte ik. Als je wilt dat ik je antwoord geef moet je wel mijn kant op kijken. Even dacht ik dat hij helemaal niet geïnteresseerd was in het antwoord, maar toen keek hij me toch weer aan. 'De rivier gaat, op de kaart, richting Amerika.' legde ik hem uit. 'Dus zullen we de rivier moeten volgen om weer terug te komen' Of hij het nou wou of niet, ik had echt wel een beetje verstand van de weg. 'Meestal liggen er aan een rivier ook een aantal dorpjes, dus daar kunnen we eten kopen' Waarschijnlijk moesten we gewoon eten van wat de natuur ons te bieden had, ik had namelijk geen creditcard bij me...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    'Tja voor eten heb je dorpjes. Maar aangezien iemand...' Will werpt een blik op de cheerleader '... Naar de rivier wilde om weet ik veel wat te doen...Voordat we in het dorp zijn zijn we een paar dagen verder. Misschien kunnen we vruchten plukken? 'Er moeten hier wel bananen en alles zijn toch?' Ik knik instemmend. 'Vast wel, als we gaan rusten kunnen we wel even gaan zoeken,' antwoord ik met een lichte glimlach. 'Maar we kunnen beter alleen vruchten nemen die we kennen, andere zijn misschien wel giftig,' voeg ik er aan toe. 'Wat wil je eigenlijk bij de rivier doen?' vraagt hij dan aan de cheerleader. Hij kijkt even weg van haar maar dan weer terug. Het meisje legt uit waarom.'Dan moet je er alsnog achter komen welke kant je op moet gaan,' meld ik. Dat kan je natuurlijk aan de stand van de zon zien maar ik vraag me af of Miss Cheerleader uit zichzelf daarop kan komen. Als dat zou is, is er een nieuw wereldwonder. Cheerleader's met hersens. 'En we kunnen beter ook iets van slaapzakken regelen, dan word je 's nachts tenminste niet lek geprikt door insecten,' voeg ik er nog aan toe. Ik kijk haar nog even aan en richt mijn aandacht dan op Will. 'Nooit gedacht dat jij nog zo intelligent zou zijn om op het idee te komen om vruchten te zoeken,' zeg ik met een lichte grijns en ik geef hem een klopje op zijn schouder. 'Misschien heb ik je wel te laag in geschat'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julia Faye Dubois
    'Dan moet je er alsnog achter komen welke kant je op moet gaan,' hoorde ik het meisje zeggen nadat ik uit had gelegd welke kant we op moesten en even keek ik haar verbaasd aan. Dit meisje was dus niet zo slim als ze zich voor deed óf ze deed gewoon expres alsof ze dom was omdat ze dacht dat ík dom was. 'Ooit gehoord van de stand van de zon?' vroeg ik haar daarom. 'Aan de zon kun je zien welke kant we op moeten en aangezien er een klein kompasje aan de bovenkant van de kaart staat, moeten we daar wel uit zien te komen' Zoiets had ik geleerd tijdens mijn reis in Australië, waar we een zoektocht hadden. Zelf had ik geen idee hoe je aan de zon kon zien waar noord of zuid was, maar er was waarschijnlijk wel iemand in de groep die ons dat wel zou kunnen vertellen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [shir had reactie en die was ineens wee weg:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Will Riley Smith

    Ik zucht ecen en kijk de cheerleader aan. 'Oke ik stel voor dat we naar de rivier gaan en dan via de zon naar het noorden. Ondertussen kijken we of we wat eetbaars vinden,' stel ik voor en kijk iedereen even aan. 'Ik weet wel hoe de zon werkt.' Ik kijk de cheerleader aan. 'Of weet jij dat ook?' Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan. Dan kijk ik naar Dee en daarna naar de andere. Echt, ik weet niet hoe ik dit ga volhouden. Er klonk gekrijs van vogels. Ik kijk naar de richting van de rivier en begin weer te lopen. Dit had veel leuker kunnen zijn. Ik slaak een diepe zucht en kijk over mik schouder. Dit gingen nog lange weken worden en ik zou het knap van mezel vinden als ik niet super gefrustreerd raak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Toen meneer de player voorstelde om naar de rivier te gaan en via de zon naar het noorden en ondertussen te kijken of er wat eetbaars te vinden was knikte ik. 'Dat lijkt mij een heel goed plan' antwoordde ik. Toen hij vervolgens zei dat hij wist hoe de zon werkte keek ik hem verbaasd aan. 'Dan mag jij dat doen' antwoordde ik, zijn vraag of ik het ook kon negerend. Want nee ik wist niet hoe de zon werkte, maar dat was ik ook niet van plan toe te geven. Waarschijnlijk was het gewoon bluf en wist ook hij niet hoe de zon werkte. Hij zag er namelijk niet echt uit als de meest slimme jongen die we hier in de groep hadden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kan ik een samenvatting krijgen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Kan ik een samenvatting krijgen?]

    [Will en Julia hebben een beetje een "ruzie" gehad omdat ze beide de andere kant op wouden, uiteindelijk zijn ze naar de rivier gaan lopen en daar komen ze over iets van 10 minuten aan. Sommige mensen praten al met elkaar, andere mogen elkaar niet. Verder is er niets belangrijks gebeurd]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Dus ik kan gewoon gaan typen over dat ze richting de rivier aan het lopen zijn...

    Doet heel de groep dat?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De groep had de keuze om mee te gaan óf alleen achter te blijven en hun eigen weg te gaan, maar dat lijkt me niet zo heel slim. Dus ja, de hele groep doet dat en ja, je mag gewoon typen dat je richting de rivier loopt. Je mag ook tegen iemand gaan praten of typen dat we bij de rivier aankomen ofzo]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [wat is er voor het laatst tegen Milou / Alan gezegd?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel