• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Smith

    'Oké, pauze.' Ik zet haar koffer weer neer en pak mijn rugzak. Ik zie dat mijn flesjes nog vol zijn en besluit dus om niks te pakken, maar wel even een slokje te maken. Ik zet mijn tas wel neer en loop naar de rivier. ik maak mijn handen tot kommetje en neem een slokje. Ik glimlach even en staar naar het water. Zwemmen in deze hitte is ook wel verleidelijk. Ik grijns even, trek mijn shirt en broek uit en duik het water in. Ik grijns en sluit even genietend mijn ogen. Het koelde lekker af. Ik kijk even naar de andere. het kan me echt niet schelen wat ze er van vonden. ik duik onder water en kom weer boven. 'Het is heerlijk,' schreeuwde ik en lachte even.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Alex MacGreggor
    Ik keek in mijn tas opzoek naar iets om het wat in te doen en vond twee legen flessen waar eerst sportdrank in had gezeten en liep daar mee naar het water, de mooiboy was het water in gedoken en had een domme grijns op zijn gezicht. Ik voelde erg de neiging om het water in zijn gezicht te duwen maar inplaats daarvan liep ik terug naar mijn tas om mijn schoenen en sokken uit te trekken en vervolgens terug te lopen naar het water. Ik vulde de flesjes om die vervolgens naast me neer te zetten terwijl ik alleen mijn voeten in het water stak, ik hoefde niet zo nodig halfnaakt in het water te springen als de mooiboy.


    Don't be like the rest of them, darling

    Julia Faye Dubois
    Nadat ik mijn flesjes gevuld had keek ik naar Will die het water in gedoken was en het heerlijk leek te vinden. Het liefste was ik, net als hem, het water in gegaan. Maar helaas had ik op dit moment geen bikini aan en in mijn lingerie gaan zwemmen, bij deze mensen, leek me ook niet echt een goed idee. Daarom dronk ik via het kommetje van mijn handen wat water, waarna ik op één van de grote stenen die bij het water ging zitten, wachtend tot we weer verder gingen. Gelukkig had ik wel een bikini bij me, dus als we morgen nog steeds langs het water liepen, zou ik deze morgenochtend maar aan gaan trekken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alan Rider
    Ik heb mijn flessen gevuld en heb de kaart nog eens goed bekeken. Ik liep terug naar het meisje dat nu op een steen zat. 'Je heette Julia toch? Nou, hier is je kaart terug, maar ook even... Waar wilde je stoppen? In het dorpje daar, of al eerder ergens anders aan de rivier? Het dorp gaat ongeveer 5 uur lopen duren en bij de rivier kunnen we de hele weg door stoppen.' Ik had zo het gevoel dat zij de leider was, waarom wist ik niet maar daar had ik zo het idee van. Misschien omdat zij de mensen bij elkaar had meegekregen. 'Was je van plan om vandaag aan te komen in het dorp?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leslie Fields
    Ik ben ergens op het gras gaan zitten, ik heb zelf drinken mee genomen, dus heb het water uit de rivier pas nodig als dat op zal zijn. Ik zie hoe een ietwat verstrooid uitziende jongen naar het huppeltutje loopt om te vragen waar ze wil stoppen. Ik trek een wenkbrauw op en sta op en loop naar ze toe. 'Ehm, wìj zijn er ook nog hoor,' zeg ik dan. 'Misschien dat je zoiets met z'n álle kunt bespreken?' stel ik ietwat sarcastisch voor. Waarom zou zíj het moeten bepalen. Echt, urgh, dit soort gedoe haat ik. Omdat ze toevallig cheerleader is, betekent het niet dat ze alles bepaalt of gelijk aan de top staat van dit groepje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leslie is naar @Alan @Julia]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julia Faye Dubois
    Toen de jongen met de gitaar naar mij toe kwam lopen en me de kaart terug geefde wou ik hem zeggen dat hij hem wel mocht houden, maar toen hij vervolgens ook aan mij begon te vragen waar ik wou stoppen keek ik hem verbaasd aan. Dacht hij dat ik de persoon was die ons veilig thuis zou kunnen brengen ofzo? 'Ik heb geen idee waar we moeten stoppen' antwoordde ik 'Pauze's onderweg, langs de rivier lijken mij wel handig denk ik, en misschien dat we een hotel in het dorp kunnen vinden.' Even keek ik naar de kaart, waarna ik hem weer aan keek. 'Ik denk dat jij die het beste even bij je kan houden' antwoordde ik. 'Jij bent namelijk de persoon die ons heeft laten zien waar we waren, niet ik, dus ik denk dat jij het beste de leiding kan nemen. Als ze niet naar je luisteren, zal ik je daarmee helpen. Maar aan jouw ideeën zullen we vast een stuk meer hebben dan aan de weinige, meestal zelfs slechte, ideeën die ik kan verzinnen' Het meisje dat zich ermee komt bemoeien negeer ik. Zolang je niet normaal tegen mij kan praten, zou ik ook niet weten waarom ik mijn aandacht aan je zou besteden.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:24 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik kreeg al door dat niemand anders het water in ging. Ik rolde met mijn ogen en dook nog een keer onder. Dan zwem ik terug naar de kant en ga op een rots liggen. Met deze zon was je binnen een kwartiertje droog. ik sluit mijn ogen en geniet even van de warmte, geluiden en alles. Het was ook de enige manier om de andere niet te zien. Ik grijns even en houd mijn ogen koppig gesloten. Ik hoor vaag de jongen met zijn gitaar tegen de cheerleader praten over de weg. 'Als het dorp niet te ver van de rivier afligt dan zou ik gewoon naar het dorp gaan. Als hij 2 uur van de rivier afligt zou ik de rivier blijven volgen. Het is drinkbaar, dus dat is handig. bovendien is de kans op meer eten ook groter bij de rivier in de buurt.' Ik houd mijn ogen gesloten en wacht op een reactie. 'Even dat jullie het weten.' Ik lach nog even na op haar hotel idee. 'Er zijn echt geen hotels in die kleine dorpjes. We zitten in de middle of nowhere. Maar ga gerust zoeken naar een hotel.'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Will ligt op gehoor afstand van het gesprek van Alan, Leslie en Julia]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alan Rider
    'Dus...' Zeg ik als ik even snel het meisje dat naar ons toe komt bekijk. 'Sorry hoor. Ze was alleen degene die tegen iedereen zei dat we hierheen moesten.' zeg ik dan een beetje verwijtend. 'Maar als je jaloers bent dan zal ik ook wat meer aandacht aan jou geven.' zeg ik dan een beetje sarcastisch. 'Trouwens, het is niet omdat ik op haar val of zo, ze is niet mijn type, dus ik help je bij deze uit de droom.' Ik kijk haar even onderzoekend aan. Zou ze weten wie ik was? Ik wist niet of ze het type was om naar mijn muziek te luisteren, maar het kon altijd.
    'O nou, als ik het moet zeggen wat we moeten doen, dan denk ík dat we beter kunnen lopen tot het donker is en dan gewoon gaan slapen. Waar we dan zijn weet ik niet. Mensen die niet in de buitenlucht kunnen slapen moeten maar een tent vinden of zo, het zou me niks verbazen als er een paar tenten in onze rugtassen zijn gestopt in de busreis, en de rest slaapt gewoon buiten als ze dat willen. Dan kunnen we morgen snel weer verder voor het te heet wordt.' Ik wrijf door mijn haar. 'Dus...' zeg ik dan en kijk een beetje moedeloos om me heen. Ik negeer de jongen, ik kon zelf ook wel bedenken dat er in geen velden of wegen geen hotel te bekennen was. Alsof ik, alleen omdat ik in een band speelde, gelijk dom was of niets wist of zo.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bradley Alex MacGreggor
    Blijkbaar waren er een paar bezig om een plan te maken -fijn om daar verder ook andere mensen bij te betrekken- maar veel kon het me niet schelen, als het te erg werd liep ik wel gewoon verder in mijn eentje. Veel beter. Ik haalde mijn voeten uit het water om terug te lopen naar de boom waar ik mijn spullen had gedropt en ging daar tegenaar zitten en zette wat muziek op, luid genoeg om de stemmen van de andere mensen te kunnen negeren terwijl ik een paar slokken nam van het water uit de rivier en een beetje om me heen kijk -iets wat ik vandaag al te vaak heb gedaan-


    Don't be like the rest of them, darling

    Julia Faye Dubois
    Bij de opmerking die de gitaarjongen naar het meisje maakte moest ik mijn best doen mijn lach in te houden, wat gelukkig wel aardig lukte. Ja, ik mocht deze jongen wel. Toen hij vervolgens zijn plan uit legde en ik dit met het plan van de player vergelijkte knikte ik. 'Dat lijkt me een heel goed idee. Vooral omdat er volgens meneer mooiboy toch geen hotel hier in de buurt ligt' antwoordde ik glimlachend. Buiten slapen zou voor mij redelijk moeilijk worden, het liefste lag ik lekker in mijn eigen bedje of in een luxe hotelkamer, maar slapen in een tent zou ik al helemaal niet willen. 'Trouwens... mag ik weten hoe je heet?' vroeg ik. Zijn naam kende ik namelijk nog niet en het leek me wel zo handig die te weten als ik hem de volgende keer aan wou spreken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    'Will,' zei ik, ook al weet ik dat ze mij niet bedoelde. Wat een stelletje klootzakken hier. Probeer ik normaal en aardig te reageren is het weet niet goed. Ik heb nu echt de neiging om mijn spullen te pakken en zelf op onderzoek uit te gaan. Ik open mijn ogen en staar naar de lucht en de bomen hoog boven me. 'Dus het word het plan van...' Ik kijk even opzij om te kijken wie die gast was. 'Gitaarjongen.' Ik kijk weer naar boven en voelde me wel steeds kwader worden. Ik bal mijn vuisten even en bijt mijn kaken op elkaar. Dan sta ik op, trek mijn broek aan, mijn shirt en pak mijn rugzak van de grond. Ik moest zo snel mogelijk thuis zien te komen. Ik ging het hier niet uithouden met deze onnozele mensen. 'Nou ik ga, deze pauze duurt me wel weer lang genoeg.' Ik pak mijn rugzak van de grond en kijk nors om me heen. Dan kijk ik even naar de lucht om te bevestigen waar het noorden is en loop langzaam die richting uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik moet eten, baay.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julia Faye Dubois
    Als ik de player zijn naam hoor zeggen verschijnt er een grijns op mijn gezicht. 'Prettig kennis met je te maken, Will' zeg ik terwijl ik mijn best moet doen niet te gaan lachen 'Ik heet Julia.' Ik had geen idee of hij me nog zou horen, aangezien hij al weg liep, maar dat maakte me eerlijk gezegt niet uit. Even keek ik naar de jongen, die dus blijkbaar Will heette, waarna ik me weer op de gitaarjongen richtte. 'Volgens mij is het slim als je volgende keer aan de hele groep vraagt wat ze het beste idee vinden' zei ik met een grijns op mijn gezicht. 'Als je het alleen aan mij vraagt, vinden de anderen dat dus blijkbaar niet zo leuk'


    Keep your head up, keep your heart strong