• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Ik ga douchen en dan eten dus ik ben waarschijnlijk over een tijdje weer terug :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alan Rider
    Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Ik ben zo terug, Julia. O en dan moeten ze zelf het initiatief nemen om mee te helpen denken.'
    even schud ik mijn haar uit mijn gezicht.
    'Will!' zeg ik kortaf en in een paar stappen ben ik bij hem. 'Als ik niet had gewild dat jij er iets over te zeggen kon hebben had ik je de kaart toch niet gegeven? En dat over die hotels wist ik al, dus bedankt voor de hulp maar... ik was niet dom.' Het klinkt niet gemeen, ik probeer zo vriendelijk mogelijk te zijn, zeker omdat het lijkt of hoe ik ook reageer Will het niet goed vind. 'Trouwens ik heet Alan.'
    Als hij me zou kennen moest er misschien iets beginnen door te dringen.
    Misschien luisterde hij niet naar rock en popmuziek? Dat kon ik moeilijk inschatten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Eetsmakelijk Jaims, eetsmakelijk Ellie!]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    'Jaja,' zeg ik iet wat geïrriteerd. 'Mijn naam weet je al.' Ik kijk even over mijn schouder. 'Ik ga eten zoeken. Ik ben zo terug. Ga maar terug naar...' Ik kijk even naar de cheerleader. 'Weet ik veel wie.' Ze had wel iets gezegd, maar de naam was niet tot me doorgedrongen. ik kijk Alan aan. 'En ik had je naam niet hoeven weten, maar toch bedankt. Ik doe mijn best om hem te onthouden.' Ik begin te lopen op zoek naar eten. Dan draai ik me om. 'Trouwens je naam komt me bekend voor.' Ik draai me om en kijk hem aan. Ik denk even na. 'O, wacht. Ben jij niet die gast met een bandje ofzo?' ik kijk hem even vragend aan en schud dan mijn hoofd. Nee dat kon hij niet zijn. 'Nevermind.' Ik duw planten opzij en kijk om me heen voor eten. Ik bijt mijn kaken op elkaar en inspecteer de omgeving. Ik zag wel bessen, maar dat risico nam ik dus mooi even niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Even rolde ik geïrriteerd met mijn ogen toen ik merkte hoe Will tegen de gitaarjongen, wiens naam ik nog steeds niet wist, deed, maar aan de andere kant snapte ik hem wel. De jongen die normaal alle aandacht kreeg die hij maar wou, werd nu zo goed als genegeerd en vanaf het begin was ik ook niet echt lief tegen hem geweesd. Misscchien had ik wat minder fel op zijn botte opmerking moeten reageren, want misschien bedoelde hij het wel helemaal niet zo. Even had ik de neiging om achter hem aan te lopen, maar toen besloot ik zuchtend om toch maar te blijven zitten. Ik had namelijk helemaal geen idee hoe hij zou gaan reageren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alan Rider
    'Toevallig ben ik dat wel.' zeg ik dan droogjes. 'Je had hem wel moeten weten, want ik vind 'gitaarjongen' nogal een ongebruikelijke naam.' Koeltjes kijk ik naar de bessen. 'Giftig.' mompel ik en kijk om me heen. 'Ik ga andere mensen informeren. je kan altijd water vragen.' mompel ik en draai me om. Terwijl ik terugloop naar de groep denk ik na. 'Oké allemaal. Iedereen die zich wil bemoeien met hoe we deze reis gaan halen mag naar me toe komen, maar niet allemaal tegelijk graag.' Even is het stil. 'We gaan zeer waarschijnlijk het dorp niet halen, en als we er al zijn zal er geen slaapplek zijn zoals een hotel. Dus alle meiden die daar niet tegen kunnen hebben pech, of dood op of slapen in de open lucht. Whatever you want. Als jullie het niet erg vinden gaan we zo snel mogelijk verder.' Ik ga bij mijn gitaar staan en leun tegen dezelfde boom, wachtend of er misschien iemand vragen of ideeën heeft.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Will Riley Stewart

    'Wat had ik moeten weten? Ik heb alleen af en toe je naam horen vallen, meer niet.' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan en kijkdan naar de bessen. Ze zagen er inderdaad giftig uit. Ik zucht en zoek rustig verder. Opeens zie ik bananen aan een boom hangen. Triomfantelijk grijns ik, maar hoe... Hoe kwam ik daar bij? Ik kijk omhoog en zucht even. Ik kijk naar de boom. kon proberen er in te klimmen. Zouden hier apen zitten? Ik grinnik even en loop naar de boom. Ik zet mijn voeten neer en klim zo heel langzaam omhoog. Gelukkig had ik geen last van hoogtes. Ineens hoor ik een soort gesis. Mijn hart slaat even een slag over. Ik inspecteer de boom, maar kon de slang zo snel niet zien. Vlug pak ik de tros bananen en klim weer naar beneden. Sneller dan normaal loop ik terug en zucht opgelucht. Niet gebeten. Ik kijk de andere aan en loop terug naar de rots waar ik lag. 'Ik heb alvast wat te eten ingeslagen,' deel ik mee en houd de tros bananen omhoog.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hij bedoelde met 'je had hem wel moeten weten' als antwoord op dat Will zei dat hij zijn naam niet hoefde te weten....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [O okee, maar dat begreep hij even niet ;) Ik ben vanavond naar de film, dus dan ben ik even weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Als ik zie dat hij benanen heeft kijk ik heel even verbaasd, hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregen? Maar gelukkig kan ik mijn verbaasde gezicht heel snel weer veranderen in mijn normale gezicht. 'Lekker, bananen!' zeg ik zo vrolijk mogelijk, waarna ik hem aan keek. 'Dat heb je echt even knap gedaan hoor, in die paar minuten tijd' complimenteerde ik hem. Mij zou dat namelijk helemaal niet gelukt zijn. 'Trouwens, Will...' begon ik, dit gemene, arrogante gedoe was ik namelijk zat. 'Sorry voor hoe ik tegen je gedaan heb. Je bent dus toch een stuk slimmer dan ik gedacht had' In ieder geval slimmer dan mij.... Even keek ik de groep rond, waarna ik hem weer aan keek. We zouden niet gelijk beste vrienden worden, maar als we een maand met elkaar wouden overleven, zou ik toch echt een beetje aardiger moeten gaan doen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Smith

    Ik zag haar verbaasde gezicht wel, wat mijn grijns vergrootte. Zie je nou wel, sukkels, dacht ik triomfantelijk. Om die gedachtes moest ik weer even lachen. Dan geeft ze me een compliment en ben ik verbaasd. Ik heb een neiging om er een opmerking over te maken, maar dan biedt ze ook nog haar excuses aan. Ik staar haar enkele seconde verbaasd aan en haal dat dan van mijn gezicht af. Ik glimlach even. 'is al goed. Spijt mij ook,' zei ik oprecht en ook wel omdat ze een knap meisje was. Ik grinnik. 'Wie wil de bananen bewaren en wie wilt een banaan?' Ik kijk de groep even rond en glimlach tevreden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Even wou ik zeggen dat ik ze wel wou bewaren, maar toen ik herringerde dat ik twee grote koffers bij me droeg en maar een klein tasje besloot ik dat dat niet zo'n goed idee was. 'Denk je niet dat het handiger is om de bananen voor vanavond te bewaren?' vroeg ik toen hij vroeg wie er een banaan wou. Zelf wou ik eigenlijk wel een banaan, maar ook wou ik graag dat we vanavond nog te eten hadden. 'Of denk je dat er hier meer dan genoeg voedsel is om vanavond weer eten te kunnen vinden?' Ik had er zelf helaas namelijk geen idee van hoe vruchtbaar deze grond was, maar ik hoopte dat hij of iemand anders daar wel verstand van had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik aarzel even. 'Er moet wel genoeg voedsel hier zijn, maar of je dat net op de punten vindt...' Ik zwijg even. 'Dat ik het hier zo snel vond is toeval, maar als we voor het donker onze slaapplaats af hebben moet er wel tijd zijn om te zoeken en dan is de kans groot dat je weer wat vindt. Er zijn alleen veel giftige bessen...' Ik zwijg even en kijk haar aan. 'Dus eet geen bessen.' Ik glimlach even. 'En pas op de slangen,' voeg ik er zacht mompelend aantoe. 'Misschien kunnen de mensen die een banaan willen delen? Zo gaan er minder op, maar hebben we wel wat in onze magen?' Ik kijk de andere aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even eten]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alan Rider

    'Je kan me veel geven, maar geen bananen.' zeg ik. Ik had een beetje verbaasd naar de plotselinge goedmaking tussen Julia en Will staan kijken. Nou ja. Ik ging geen bananen eten. De laatste keer dat ik bananen had gegeten was ik doodziek geweest en had ik nauwelijks kunnen staan. Dat ging dus niet nog een keer gebeuren. 'Ik eet wel niks, of vind iets anders. Of jullie mogen me willen slepen de rest van de reis.' Ik zucht en kijk om me heen. Hoe kon ik hier ander eten vinden? Nou ja, onderweg keek ik gewoon goed of ik nog andere eetbare spullen kon vinden en toen zo veel mogelijk meenemen zodat ik ook aan anderen kon geven.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:37 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel