• Mijn beste vriend is homo. En dan heb ik het een keer over een jongen of zo iets, en dan voelt hij zich zo kansloos. En dan heb ik geen idee wat ik terug moet zeggen op skype. Ik vind het zo... Ik weet het niet, sneu, dat ik of een andere vriendin dat wel heeft, maar hij niet.
    Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad? Hoe gingen jullie ermee om? Ik heb er echt geen problemen mee dat hij homo is, maar ik vind het niet leuk dat hij zo alleen is.


    Food.

    De meeste homo's die ik ken hebben een interessanter liefdesleven als ik, dus nee, ik herken het probleem niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nee, ik ken geen homo's van mijn/onze leeftijd.
    En eerlijk gezegt zou ik ook niet weten hoe je hem hierbij kunt helpen.
    Maar misschien kun je met hem praten over watvoor jongens hij leuk vind en er dan samen naar opzoek gaan?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cudey schreef:
    De meeste homo's die ik ken hebben een interessanter liefdesleven als ik, dus nee, ik herken het probleem niet.


    Same here.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ken je nog homo's naast jouw beste vriend? Probeer hen anders eens te koppelen, misschien boek je nog succes? ^^

    Cudey schreef:
    De meeste homo's die ik ken hebben een interessanter liefdesleven als ik, dus nee, ik herken het probleem niet.


    Life is full of fake people

    Hmm, de homo's die ik ken hebben allemaal of een vriendje of een interessant liefdesleven, dus sorry, I dunno. ):
    Maar er is een site, www.jongenout.nl, waar heel veel jongeren die bi of homo zijn op zitten. Misschien kan hij daar eens gaan kijken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bluebelle schreef:
    Ken je nog homo's naast jouw beste vriend? Probeer hen anders eens te koppelen, misschien boek je nog succes? ^^


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat hij vast zit: Vast in een soort kring zonder andere homo's. Dat is voor hem namelijk de kunst: andere jongens vinden die ervoor uitkomen dat zij op jongens vallen. Als hij meer jongens ontmoet hoeft hij zich absoluut niet kansloos te voelen. En helemaal niet in Nederland.
    Wat miss een idee zal zijn is om:
    - forums en chats te bezoeken die veel bezocht worden door andere jongens die homo zijn
    - Een keer met het uitgaan een homo kroegje pakken. Echt te gek om een keer heen te gaan, ook al ben je geen homo en tegelijkertijd een mooie kans voor je vriend om een leuke jongen te ontmoeten.
    - als je nog meer homo's kent ze aan je vriend voor te stellen

    Verder zal ik veel praten en hem dus duidelijk maken dat hij echt wel kansen heeft. Het is gewoon een kwestie van tijd. Voor je het weet heeft hij ook een leuke jongen gevonden ;)

    Ik vrees dat je alleen erover kunt praten met hem en hem beter over zichzelf laten voelen. Hem eraan herrinneren dat er ook meisjes zijn zonder vriend en ook andere homos zonder vriend. Dat hij dus echt niet het enige is.


    -

    FabiLouis schreef:
    Ik vrees dat je alleen erover kunt praten met hem en hem beter over zichzelf laten voelen. Hem eraan herrinneren dat er ook meisjes zijn zonder vriend en ook andere homos zonder vriend. Dat hij dus echt niet het enige is.


    26 - 02 - '16

    Cudey schreef:
    De meeste homo's die ik ken hebben een interessanter liefdesleven als ik, dus nee, ik herken het probleem niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cudey schreef:
    De meeste homo's die ik ken hebben een interessanter liefdesleven als ik, dus nee, ik herken het probleem niet.


    Tell me about it, stud.

    FabiLouis schreef:
    Ik vrees dat je alleen erover kunt praten met hem en hem beter over zichzelf laten voelen. Hem eraan herrinneren dat er ook meisjes zijn zonder vriend en ook andere homos zonder vriend. Dat hij dus echt niet het enige is.

    + Ik denk dat hij bang is, en/of onzeker. Misschien moet je hem goed duidelijk maken dat je het echt niet erg vind dat hij zo is en hem af en toe vragen of hij iemand op het oog heeft. Nja, dat laatste kan ook averechts werken, want als iemand mij vraagt of ik een oogje op een meisje heb, dan wil ik diegene het liefst vermoorden. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hij heeft jou toch nog! (: Niet als liefje dan, maar geduld is een schone zaak. Als homo, maar ook als hetero zijnde.


    You are beautiful, you are love.

    FabiLouis schreef:
    Ik vrees dat je alleen erover kunt praten met hem en hem beter over zichzelf laten voelen. Hem eraan herrinneren dat er ook meisjes zijn zonder vriend en ook andere homos zonder vriend. Dat hij dus echt niet het enige is.


    Don't find love. Let love find you.