• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheMarauders schreef:
    [wat is er voor het laatst tegen Milou / Alan gezegd?]


    [Volgens mij is er niks tegen hun gezegt nadat je weg was gegaan]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leslie Fields
    We hebben de keuze gekregen, door een paar mensen die dat ineens besloten, dat je of in je eentje kan achterblijven, of met ze meegaan. In eerste instantie wilde ik zeggen, je bekijkt het lekker, ik kom er wel alleen. Maar uiteindelijk heb ik toch mokkend toegestemd. Ik zit op dit alles dus echt niet te wachten. Hoewel ik hier wel een geweldig artikel over kan schrijven. Ik kijk naar de mensen waar ik mee loop. We zijn allemaal zo verschillend. Ik vind het hatelijk. Ze snappen nooit de dingen die je als hoofdredactrice moet doen. Ze onderschatten al het organiseerwerk, deadlines die te halen zijn, werk op orde houden. Volgens mij zijn we nu richting de rivier aan het lopen. Ik kijk weer naar iedereen en mijn blik blijft hangen bij degene die ik misschien wel het meeste haat. De aanvoerder van het footballteam. Ik heb altijd het gevoel dat hij zichzelf zó geweldig vindt. En o, hij is zo knap, blablabla. Allemaal onzin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Alex MacGreggor
    Ik besluit me niet te bemoeien met hun besprek en hielt me stil en moest moeite doen om geen sarcastische opmerkingen te maken, ik hoopte gewoon dat ik iets te eten kon vinden of anders iets te drinken. Ik keek rond om vervolgens te zien dat nog een meisje me hatelijk aankeek, fijn nog iemand die me hate, waar had ik het deze keer aan verdient? Ik kende haar naam niet en ik zou niet weten wat zij normaal deed en verassing heb kon me ook niets schelen dus wierp ik een neppe glimlach richting het meisje -ze zou wel weten dat ik het niet meende- om vervolgens een appel te vinden in het jasje wat ik in mijn tas had gestopt en gooide die de lucht in om haar hem vervolgens weer op te vangen en ergens anders naar te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Julia Faye Dubois
    Na anderhalf uur gelopen te hebben, iets wat met mijn hakken en koffers wel een paar uren leek, kwamen we eindelijk aan bij de rivier. 'We zijn er!' zei ik blij, waarna ik naar Will en de jongen met de gitaar keek. 'Kunnen jullie ons vertellen welke kant we op moeten?' vroeg ik, terwijl ik ondertussen op mijn tas ging zitten. Ik zou het wel horen wanneer ze eruit waren, nu was ik namelijk allang blij dat ik uit kon rusten. Even keek ik om me heen, waarna ik een appel uit mijn tas haalde en deze op begon te eten. Nee, tot nu toe waren alle spullen die ik mee had genomen echt niet voor niks geweesd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Volgens mij is er niks tegen hun gezegt nadat je weg was gegaan]


    [Dan kan ik moeilijk ergens op reageren... O.o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [Dan kan ik moeilijk ergens op reageren... O.o]

    [Julia praat nu tegen Alan, omdat hij haar kaart nogsteeds heeft]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alan
    Ik liep veel, thuis ook, dus de tocht was me minder zwaar gevallen dan het meisje dacht ik, want ze had hakken aan en veel koffers. Oké, ik had een tas en een gitaar mee moeten sjouwen, maar niet op hakken, waar ik vast geen drie seconden op stil kon staan.
    'Nou ik kan even kijken. Ik zette mijn gitaar zorgvuldig neer en zette mijn tas er als een soort bescherming tegen aan. Ik vouwde de kaart open. Met mijn vinger liep ik mompelend langs de rivier en keek soms even op om te kijken. 'Aan de zon te zien is dáár het noorden, dus moeten we ook dáár heen.' Ik wees in de richting die voor mij rechts was, ik stond met mijn rug naar de rivier. Als jij het er ook mee eens bent?' vroeg ik en hield de kaart zo dat de andere jongen hem ook kon pakken als hij wilde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Greggory Greg Montgommery
    Ik zette mijn muziek weer op en slenterde achter de menigte aan, die hopelijk wist waar we naartoe gingen. Ik vond deze dropping werkelijk verschrikkelijk en wilde het liefst terug naar huis om me terug te trekken in mijn donkere maar oh zo vertrouwde slaapkamertje. Ik zette wat muziek op, zachter dan eerst en besloot dat ik voorzichtig moest doen met vriendschappen. Ik wist dat deze mensen allemaal de pest aan elkaar hadden. Al dacht ik dat ik wel een klik had met iemand qua vriendschap, het oranje harige meisje.


    26 - 02 - '16

    Leslie Fields
    Hij merkt mijn hatelijke blik op, wat me dus ook echt totaal niet boeit. Hij mag weten dat ik hem.. verafschuw? Nee, dat is te overdreven. Ik haat hem in iedergeval. Waarschijnlijk heeft hij een heel hoog beeld van zichzelf. Hij werpt een glimlach naar me waar ik gelijk de neiging van krijg om te kotsen. Overduidelijk nep. Denkt hij dat ik hem soms geloof? Misschien dat hij wel zo dom is. Spieren, vast zat, hersenen? Daar twijfel ik aan. Ik denk dat die ontbreken. 'Sukkel,' mompel ik. En ik loop hem voorbij. Dan lijkt het alsof we aankomen. En ik kijk om me heen. Het enige wat ik draag is een rugzak, gewoon handig. Een grijze eastpack. Ik haal die van mijn rug af en zet die naast me neer. Ik werp nog even een hatelijke blik op de jongen. Zo irritant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer. Moet ik gewoon op Julia reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Ben er weer. Moet ik gewoon op Julia reageren?]


    [Alan heeft gereageerd op Julia, dus moet je even stukje Julia + stukje Alan lezen en dan reageren]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik kijk naar de kaart en dan naar de lucht. Ik kijk even naar de stand en knik dan. 'Mee eens.' Ik glimlach even en zucht diep. 'Dus wat gaan we doen? Gelijk die richting op of hier even blijven zitten uitrusten?' Ik kijk naar de cheerleader haar hakken. 'Heb je perfect uitgekozen,' zeg ik sarcastisch en kijk haar aan. Dan kijk ik naar haar koffer en dan weer naar haar. 'Twee koffers?' Ik slaak een diepe zucht en pak een koffer en til die op. Hij was zwaar, maar niet moeilijk te dragen. 'Dus wat gaan we doen?' Ik kijk de groep even rond en mijn ogen blijven eerst even bij Dee hangen. Ik verwachtte wel dat ze een slimme opmerking of iets zou maken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Milou Ranel Addams
    Ik was de eerste die het water in de rivier uitprobeerde. 'Het is drinkbaar!' zei ik vrolijk. Daarna verhief ik mijn stem. Ik kon niet heel hard schreeuwen, maar ik was goed verstaanbaar. Mijn stem was zacht en een beetje dromerig, maar fel genoeg zodat iedereen het kon horen. 'Iedereen die flesjes of een flesje heeft, of waar dan ook drinken in kan, vul het hier met water. Je weet maar nooit of we water tegenkomen. Ik vind het niet erg als we hierna gelijk verder gaan, maar laten we éérst flesjes vullen en water drinken.' Ik stopte met hard praten en begon gelijk mijn flesjes te vullen, en dronk water uit mijn hand.
    Het was hun eigen schuld als ze niet deden wat ik zei, maar volgens mij deden ze het toch.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bradley Alex MacGreggor
    'Ik zou eerst een pauze inlassen tenzij je iedereen zometeen nog doodmoe wil hebben aangezien nou niet iedereen de beste schoenen heeft aangetrokken' Zeg ik tegen de mooiboy met een blik op de schoenen van Julia toen ik langs hun liep om me vervolgens ergens alleen tegen een boom liet zakken en mijn tas van mijn schouder haal. Als ze slim waren luisterden ze, zo niet eigen schuld zelf had ik de conditsie wel om het nog uren vol te houden maar dat betwijfelde ik bij de anderen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Julia Faye Dubois
    Toen ik het meisje met de rode haren hoorde roepen dat het water drinkbaar was en Bradley vervolgens hoorde zeggen dat we het beste een pauze in konden lassen knikte ik. 'Dat lijkt me een heel goed idee' antwoordde ik, waarna ik even naar mijn schoenen keek en vervolgens naar de player die mijn koffer op had gepakt. Even dacht ik na, maar toen pakte ik toch de andere koffer waar ik sokken en een paar gympen uit haalde, om vervolgens mijn tas weer dicht te doen. Na dit gedaan te hebben trok ik mijn hakken uit, om vervolgens mijn sokken en gympen aan te trekken. 'Zo, dat loopt een stuk beter' zei ik tevreden, waarna ik wat flesjes uit mijn tas pakte, om vervolgens naar het water te lopen waar ik de flesjes vulde.


    Keep your head up, keep your heart strong