• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Zoals ik al zei moet je je stukken langer maken, of ik moet je helaas uit het RPG verwijderen. Sorry, maar ook jij moet je aan de regels houden]


    {Sorry, ik dacht dat het net 6 regels waren.. Ik zal er de volgende keer op letten.}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Bradley Alex MacGreggor
    Ik kijk nog een keer zuchten langs de andere mensen, ik had liever nog een tijdje geslapen vooral aangezien ik dat gister bijna niet had gedaan. Ik zag hoe het gezicht van een meisje betrok toen ze naar mij keek, bij haar gezicht kon ik niet eens een naam plaatsen en je had grote kans dat ik zelfs nooit een woord tegen haar had gezecht maar dat was bij alle mensen zo. Ik trek een wenkbrouw op om vervolgens mijn blik af te wenden.


    [Cica, dit zijn wel degelijk zes regels. Dat zie je wanneer je het quote dat het er zes zijn ^^ maar Q geeft het gewoon aan als minder. Dat heb ik ook weleens gehad, vandaar dat ik weet dat het anders wordt weergeven op Q, dan dat je het getypt hebt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Cica, dit zijn wel degelijk zes regels. Dat zie je wanneer je het quote dat het er zes zijn ^^ maar Q geeft het gewoon aan als minder. Dat heb ik ook weleens gehad, vandaar dat ik weet dat het anders wordt weergeven op Q, dan dat je het getypt hebt ^^]


    [Zo zie ik alsnog vijf xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore 
    Footballer trekt zijn wenkbrauwen op en kijkt vervolgens de andere kant op. 'Arrogante klootzak,' mompel ik. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat gladjanus zich op de grond laat zakken. 'Nou... Hier zitten we dan...' Hij kijkt om zich heen en glimlacht lichtjes. Het lijkt wel of hij dit alles grappig vindt. Ik zucht even en haal een hand door mijn donkerbruine lokken. 'We kunnen beter alvast op weg gaan, denk ik,' meld ik in het algemeen. Ik werp een voorzichtige blik richting de zon. 'Volgens mij is het nu nog ochtend, en het is nu al erg warm. Als het middag wordt zal het nog warmen zijn. Dan kunnen we beter rusten,' vervolg ik dan. Ik kijk de anderen afwachtend aan. Mijn blik valt weer op gladjanus en ik laat mijn ogen even over zijn gespierde buik glijden. 'Als je niet wil verbranden kan je beter je shirt weer aandoen, of je insmeren,' zeg ik tegen hem.


    [Gladjanus is Will ;p]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    [Zo zie ik alsnog vijf xd]


    [Beetje onhandig van me uitgelegd :Y)

    Wanneer je de reactie van iemand quote, zie je wat diegene getypt heeft boven wat jij gaat typen. Voordat je op plaats reactie drukt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Beetje onhandig van me uitgelegd :Y)

    Wanneer je de reactie van iemand quote, zie je wat diegene getypt heeft boven wat jij gaat typen. Voordat je op plaats reactie drukt ^^]


    [Ik dacht al dat je dat bedoelde ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Riley Stewart

    Ik kijk op en ga staan. 'Wauw slim bezig,' mompel ik. Ik grijns even naar haar. 'Ja misschien moet ik wel een shirt aandoen, maar ik ga voor het insmeren. Heb jij zonnebrand?' Ik pak mijn Rugzak van de grond en open die. 'Heeft iemand ook enig idee waar we heen moeten' Ik kijk het meisje aan. 'Aangezien de auto daarheen ging.' Ik wijs naar de kant. 'En de auto moet thuis zien te komen. Of ze zijn omgereden. Iemand iets nuttigs bij zich?' ik kijk ze aan en dan weer naar het meisje. 'Of heb jij nog een slimme opmerking.' ik kijk haar aan en houd mijn hoofd schuin. Dan werp ik weer een blik in mijn rugzak. Wonder boven wonder vind ik daar zonnebrand. Ik smeer mijn buik in en kijk op. 'Wil jij mijn rug insmeren,' vraag ik met mijn charmante glimlach aan het meisje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley
    Ik word nu al geiriteerd door de jongen, en het meisje blijkt me ook niet te mogen het kon me niets schelen ik was hier niet om vrienden te maken ik wilde gewoon weer terug. Zelf hou ik het zwarte T-shirt aan maar trek het zwarte leren jasje uit om die vervolgens in mijn sporttas te stoppen en kijk vervolgens een keer om me heen om wijzer te worden over waar we zijn, waarschijnlijk had niemand een gps bij zich anders waren we snel terug.
    Maar aangezien dat niet het geval was hoopte ik dat we alsnog snel terug zijn.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alan Rider
    Ik zucht diep. Mensen kijken elkaar met boze blikken aan. Ik loop tussen mensen door, uiteindelijk kom ik aan bij een wat rustigere plek, zonder kwade blikken. Er staat een iemand. 'Denk je dat we ooit met elkaar aankomen?' vraag ik na een tijdje, zonder haar aan te kijken.
    Mijn duim heb ik tegen mijn kin aan en met mijn wijsvinger strijk ik langs de andere kant van mijn kin. Zo kijk ik de groep rond. Ik zie een emo, waar ik niks tegen heb, hij moet zelf weten hoe hij is, ik zie meisjes die kwaad kijken, jongens die onverschillig doen, een meisje met oranje haar en nog wat niet heel erg onopvallende mensen. Ik zucht. Dit kon nog wat worden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Greggory 'Greg' Montgommery

    Er wordt wat door elkaar hen gepraat en zoals gewoonlijk, zoals in praktisch elke situatie, val ik er weer buiten. Ze moeten me gewoon niet. Again. Muziek was dus in deze situatie mijn enige gezelschap. Emotieloos staarde ik wat naar naar de jongen die zijn jasje in zijn sporttas propte. Hij leek me wel aardig. Eindelijk een gast met wat ballen in plaats van dat mooiboy gezeik. Ik graaide even mijn broekzak en haalde er een zwarte samsung galaxy s3 uit. Trots was ik op het prachtige ding en misschien zou hij nog handig zijn in de situatie. Ik was echter wat minder blij toen mijn oog viel op het balkje van de energie die hij nog had. Die was nog maar 10%.


    26 - 02 - '16

    Julia Faye Dubois
    Ik was expres een stukje van de groep af blijven staan, ik had namelijk helemaal geen zin om alle hattelijke gezichten te moeten zien en al helemaal niet om met iemand te praten. Maar helaas kwam er iemand mijn kant op lopen, iets wat dat laatste onmogelijk maakte. Toen ik zijn vraag hoorde moest ik even nadenken, ik had namelijk echt geen idee of we dit zouden kunnen. 'Ik dénk het' antwoordde ik uiteindelijk 'Anders hadden ze ons hier niet heen gestuurd toch?' Er zou vast wel een slim iemand in de groep zitten die ons de weg zou kunnen vertellen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Greggory 'Greg' Montgommery

    Ik zag dat een jongen en een meisje net als ik ook buiten het groepje stonden. Aan het starten van het gesprek had ik geen zin, maar ik zette mijn muziek wat zachter en kwam onopvallend wat dichterbij om het gesprek op te vangen. Ik wriemelde wat aan mijn oorbel en pakte mijn ipod uit mijn zak. Dit maal om er een spelletje angry birds op te spelen. Ondertussen luisterde ik mee met het gesprek. Het leken me wel aardige mensen, tenminste niet wannabe's of mooiboys.


    26 - 02 - '16

    Alan Rider

    Even kijk ik haar aan. 'Het is onmogelijk.' mompel ik dan. Ik zucht even.
    'Het is onmogelijk dat ik iemand heb gevonden die niet hatelijk kijkt, maar misschien doe je dat zo wel.' zeg ik en kijk weer de groep rond. Even zucht ik als ik een jongen met zonnebrandcreme zie. Doe een shirt aan, denk ik, maar oke ik ben ook een loser. Hij moet het zelf maar weten.
    'Misschien zit er een slim persoon hier.' herhaal ik wat ze zei. 'Mijzelf kan ik niet slim noemen. Een beetje richtingsgevoel heb ik, maar dan moet ik een aanknopingspunt hebben en dat heb ik hier niet. En voor de rest ben ik niet echt wat je noemt slim.' Ik strijk door mijn haar, een irritante gewoonte die ik niet krijg afgeleerd.
    'He!' roep ik dan naar de jongen met het zwarte haar. Ik wenk hem, niet gemeen maar gewoon, zoals je iemand wenkt die je iets wil vragen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore 
    'Wauw slim bezig,' mompelt hij en hij grijnst even. 'Ja, misschien moet ik wel een shirt aandoen, maar ik ga voor het insmeren. Heb jij zonnebrand?' vraagt hij dan terwijl hij zijn rugzak van de grond pakt. 'Heeft iemand ook enige idee waar we heen moeten'. Hij kijkt me aan. 'Aangezien de auto daarheen ging en de auto moet thuis zien te komen. Of ze zijn omgereden. Iemand iets nuttigs bij zich?' Wow. Gladjanus heeft zowaar nog hersens ook. Wat een schokker. Hij kijkt even naar de rest en dan weer naar mij. 'Of heb jij nog een slimme opmerking?' vraagt hij met een schuin hoofd. Ik haal mijn schouders op. 'De zon komt op in het oosten, als we weten in welke richting de school is. Noord, oost, zuid of west. Dan kunnen we de stand van de zon als een soort kompas gebruiken,' voeg ik er aarzelend aan toe. 'Wil jij mijn rug insmeren?' vraagt gladjanus dan met een charmante glimlach. Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Liever niet maar aangezien ik iemand ander niet aan wil doen om jou aan te raken doe ik het wel,' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop en het flesje zonnebrand uit zijn handen pak. Ik doe dat van het spul op zijn rug en smeer het daarna met lichte masserende bewegingen uit over zijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bradley
    Ik voelde in mijn zakken om te zien of ik mijn mobiel of iets dergelijks meehad en jammergenoeg zat er niets in mijn zakken dus keek ik in de zijvakken van mijn tas waar ik mijn ipod vond en aangezien ik verder niets te doen had besluit muziek te luisteren om de andere pratende en zeikende mensen buiten te sluiten. Ze werkten meer op mijn zenuwen dan dat ze erg helpen en je had er niet veel aan als iemand me op mijn zenuwen werkte daarvan werd ik alleen maar minder 'vriendelijker'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling