• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik kijk ook even om me heen. Dan kijk ik Dee aan. 'Aangenaam beauty. Will,' stel ik mezelf voor. Ze pakt haar zonnebril. Staat haar goed. Ik lach even en kijk dan om me heen. Mijn blik valt op een, waarschijnlijk, cheerleader. Zag
    Er goed uit. Ik kijk naar de meiden. De meiden met oranje haar vielen me wel op, maar ze waren niet mijn types. Als ik daar mee moest leven moest ik dat maar. Ik kijk weer naar Dee. Ik kon het niet laten: 'Zonnenbril staat je goed,' glimlach ik. Dan kijk ik om me heen. 'Jongens zullen we gaan lopen,' vraag ik hardop aan iedereen. Ik kijk ze even aan, schenk de meiden een glimlach en de jongens schenk ik gewoon een neutrale blik. Ik kijk dan weer naar Dee. 'Links of rechts?' dan vraagt de cheerleader ineens de aandacht. Ik trek even mijn wenkbrauw op en knik dan. 'Ja prima. Mag ik die kaart ook even zien?' Het kwam er botter uit dan bedoeld.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Will Riley Stewart

    Ik kijk ook even om me heen. Dan kijk ik Dee aan. 'Aangenaam beauty. Will,' stel ik mezelf voor. Ze pakt haar zonnebril. Staat haar goed. Ik lach even en kijk dan om me heen. Mijn blik valt op een, waarschijnlijk, cheerleader. Zag
    Er goed uit. Ik kijk naar de meiden. De meiden met oranje haar vielen me wel op, maar ze waren niet mijn types. Als ik daar mee moest leven moest ik dat maar. Ik kijk weer naar Dee. Ik kon het niet laten: 'Zonnenbril staat je goed,' glimlach ik. Dan kijk ik om me heen. 'Jongens zullen we gaan lopen,' vraag ik hardop aan iedereen. Ik kijk ze even aan, schenk de meiden een glimlach en de jongens schenk ik gewoon een neutrale blik. Ik kijk dan weer naar Dee. 'Links of rechts?'
    ]

    [volgens mij is Milou de enige oranje harige? -oke dit klinkt vaag...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Demi1309 schreef:
    Will Riley Stewart

    Ik kijk ook even om me heen. Dan kijk ik Dee aan. 'Aangenaam beauty. Will,' stel ik mezelf voor. Ze pakt haar zonnebril. Staat haar goed. Ik lach even en kijk dan om me heen. Mijn blik valt op een, waarschijnlijk, cheerleader. Zag
    Er goed uit. Ik kijk naar de meiden. De meiden met oranje haar vielen me wel op, maar ze waren niet mijn types. Als ik daar mee moest leven moest ik dat maar. Ik kijk weer naar Dee. Ik kon het niet laten: 'Zonnenbril staat je goed,' glimlach ik. Dan kijk ik om me heen. 'Jongens zullen we gaan lopen,' vraag ik hardop aan iedereen. Ik kijk ze even aan, schenk de meiden een glimlach en de jongens schenk ik gewoon een neutrale blik. Ik kijk dan weer naar Dee. 'Links of rechts?'


    [Deems, lees Julia's laatste reactie even]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ben film aan het kijken sorry]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ben film aan het kijken sorry]


    [Toch is het wel even handig als je je reactie aanpast]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [gedaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Als ik hoor hoe bot hij zijn vraag stelt rol ik even geïrriteerd met me ogen. Sukkel... Maar uiteindelijk knik ik. 'Natuurlijk, vraag maar aan...' even wou ik de naam van de jongen zeggen, maar toen besefte ik me dat ik die nog helemaal niet kende. 'die jongen met de gitaar' Even keek ik hem aan, proberend geen botte opmerking te plaatsen, maar helaas lukte dit niet. 'Kan jij kaartlezen dan?' vroeg ik voor ik het zelf door had 'Ik had altijd gedacht dat jij het te druk had met je uiterlijk om op te letten in de les' Zelf was ik ook niet de slimste, maar daar hadden we het op dit moment even niet over.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore 
    'Aangenaam beauty. Will,' stelt de jongen zich voor. Aangenaam gladjanus. Niet geïnteresseerd. 'Zonnebril staat je goed,' glimlacht hij nadat hij even naar de rest van de groep heeft keken. 'Jongens zullen we gaan lopen?' vraagt hij in het algemeen. Hij glimlacht naar de meisjes maar kijkt normaal naar de jongens. 'Links of rechts?' vraagt hij als hij weer naar mij kijkt. 'MAG IK EVEN DE AANDACHT?' vraagt het cheerleadermeisje dan. 'Een jongen en ik hebben een riviertje gevonden en zijn van mening dat we daar de weg beter ik kunnen schatten. Gaan jullie mee?' vraagt ze. 'Ja prima. Mag ik die kaart ook even zien?' vraagt Will de gladjanus op een botte toon. Cheerleader rolt met haar ogen. 'Natuurlijk, vraag maar aan...' Ze zwijgt even. 'die jongen met de gitaar,' zegt ze uiteindelijk. 'Kan jij kaartlezen dan?' vraagt ze dan. 'Ik had altijd gedacht dat jij het te druk had met je uiterlijk om op te letten in de les'. 'Moet je horen wie het zegt,' grinnik ik geamuseerd waarna ik lichtjes frons. 'Volgens mij is er geen rivier in de buurt van de school, dus dan zouden we juist beter de andere kant op kunnen gaan,' zeg ik. En waarschijnlijk hebben ze de kaart verkeerd ingeschat en is het iets van 100 km lopen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wait, ik pas mijn bericht even aan -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Riley Stewart

    'O, goh. Nu kan ik niet kaart lezen? Zeg jij die alleen maar met haar nagels bezig is,' reageer ik bot. 'Ik ga niet blindelinks op jouw voorstel in. Straks zitten we straks nog in Alaska. Nee dankje. En ja ik kan heel toevallig kaart lezen.' Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. Ze moest is weten... 'En lieve schat, niet alleen ik ben met mijn uiterlijk bezig. Jij erger dan mij.' Ik loop naar de jongen die de kaart heeft. 'Zou ik de kaart mogen van jouw?' Ik kijk hem even aan en steek mijn hand al uit. Ik kijk even naar het meisje, zou echt niet weten wat haar naam is. 'En hoe weet je eigenlijk precies waar we zitten?' Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar nog steeds aan, terwijl ik inmiddels bij die andere jongen sta.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    Als de jongen over mij begint moet ik mijn best doen niet te gaan lachen. 'Gelukkig ben ik de gene die de rivier als eerste zag, dus het is nog te betwijfelen of ik zo dom ben' verdedigde ik mezelf. 'Alaska ligt in ieder geval bóven amerika, dus zouden we eerst door Amerika moeten komen om daar aan te komen' hielp ik hem herringeren. 'En ik heb wat connecties in de laatste klas, de leerlingenraad daar bijvoorbeeld. Die mensen hebben mee mogen helpen met beslissen waar we heen gingen, heel handig' Als ik de opmerking van het meisje hoor rol ik met mijn ogen. 'Voor zover ik weet ligt onze school ook niet in de buurt van Mexico, dus is het normaal dat we eerst langs rivieren en gebergtes moeten lopen. Maar als je hier wilt blijven, vind ik het ook goed hoor' Ik ging in ieder geval die rivier opzoeken, wat zij deden mochten ze zelf weten.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:43 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Okee laat mijn reactie maar -_- Ik spring wel weer in als mensen het geduld hebben op de reactie van de ander te wachten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Riley Stewart

    Ik schiet in de lach en kijk haar aan. 'Ik zie in de wijde omstreeks geen rivier.' Ik kijk nog even om me heen. 'En ik weet wel waar Alaska ligt hoor. Maar hebben we toch nog mazzel dat jij connecties hebt.' Ik leg de nadruk op connecties. 'Hoef je zelf niet na te denken.' Ik kijk haar aan. 'Want je hebt of geen hersens of je hebt ze gewoon uit gezet.' Ik kijk haar even aan en slaak een diepe zucht. Dit begon me te irriteren, maar het deed me weinig. Ik wist dat ik slimmer was dan dat ze dacht. Ik kijk haar aan en glimlach dan even. 'Het is niet zo moeilijk om een rivier op een kaart te vinden trouwens.' Ik grits nu de kaart uit de jongen zijn handen en vouw hem open. Ik frons mijn wenkbrauwen even. Als we door Amerika heen zouden moeten gaan waren we dus in Mexico. Ik tik met mijn vinger op Mexico en kijk dan naar waar we heen moeten. Ik kijk naar Mexico en zie dan een groot bos aangegeven. Daar zouden we dan zitten als het goed is. Ik denk even na en kijk om me heen. In de verste verte leek het landschap nog niet te veranderen. Dus we zaten niet bij de randen. Ik zag wel een rivier, maar het was niet zeker of die dichtbij lag. 'En hoe weet je zeker dat die rivier dicht bij ons ligt? Het oppervlakte is groot zat. Het is bloedheet, we hebben niet heel veel drinken en bovendien hebben we ook slaap plaatsen nodig.' Ik kijk even naar de weg en grijns dan even. Een weg, er liep maar een weg die aangegeven was door de bossen. Ik grinnik even en kijk op. 'Als we deze weg volgen naar het noorden komen we bij een dorpje uit.' Ik kijk triomfantelijk op.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 22:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alan Rider.
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik de ruziemakers aan. Jemig wat een gedoe om niks. Verveeld haal ik de kaart uit mijn zak. Ik heb hem al even vast zonder dat hij het merkt. Ik heb geen zin in ruzie met iemand dus ik zeg niks doms. 'Hier.' ik reik hem de kaart aan. 'Daar is het logisch dat we zijn.'
    Als hij iets anders beweerde gaf dat aan dat hij niet heel goed kaart kon lezen. Maar ik liet hem rustig zijn gang gaan en leunde ondertussen tegen de boom aan, mijn gitaar losjes tegen mijn been aan staand. Rustig zat ik te denken wat ik leuker vond, deze 9 mensen die ik (nog) niet mocht, of een gillende groep meiden om me heen na een optreden. Ik kwam er niet echt uit. Moest ik een andere naam bedenken zodat als iemand me hier in deze groep kende als wie ik was, de gitarist van The Riders, me misschien niet zou herkennen. Maar ook al zou ik mijn naam veranderen. Ik bleef nog steeds het uiterlijk van hem hebben en ik had een gitaar. Ik besloot dat ik gewoon niks gin veranderen aan mijn naam.
    'Erg leuk van dat dorpje. Maar we zijn daar zo'n paar dagen mee bezig, als je een beetje kaartgevoel hebt en volgens mij heb je dat. Dus ik weet niet wat jou slimmer lijkt. Eerst naar die rivier, rond de anderhalf uur hier vandaan, of rechtstreeks op dat dorpje af. '

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 23:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Julia Faye Dubois
    Even wou ik heel graag reageren op zijn gemene opmerkingen, maar toch besloot ik het erbij te laten. 'Als je zo graag de held uit wilt hangen, fíjn' antwoordde ik toen hij zei dat hij de weg wist, zonder dat deze ook maar op de kaart aangegeven was. 'Maar ik ga naar die rivier die ik daar zie liggen, net als deze vier mensen. Wat de andere gaan doen, moeten ze zelf weten, maar ik ga de weg naar huis proberen te vinden. Zolang we ons op die rivier daar in de verte blijven oriënteren, weet ik zeker dat we er wel uit komen' Tevens sprak ik geen woord spaans, dus aan die dorpen had ik ook niks. 'Trouwens, ik zou een bril gaan kopen als ik jou was, als je die rivier echt niet ziet liggen' Voor mij was de rivier namelijk heel duidelijk zichtbaar.


    Keep your head up, keep your heart strong