• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Verdomme, ga weg. Het is zo sneu dat jij denkt dat ik nog niet doorheb dat je me alleen maar wilt gebruiken en vervolgens aan de kant gaat gooien. Fffff, rot op met je "ik hou van je" en je "ik kijk zo tegen je op" want dat doe je helemaal niet.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Strider schreef:
    Aansteller, aandachttrekkend kind, bah.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bleh, ik voel me cht niet lekker. En dat net voor school...

    Ik kan echt niet meer stoppen met aan je te denken! Ik hou zoveel van je dat het zelfs pijn begint te doen. D:

    ...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:56 ]

    xMissMarije schreef:
    Het doet pijn om te beseffen dat ik niks bent.
    Het doet pijn om te weten dat ik voel dat ik gebruikt word.

    ...Sorry er ging iets fout met mijn berichten

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 15:56 ]

    Ik verveel me kapot. D:
    Kan het vast avond zijn?


    You are beautiful, you are love.

    Waarom in godsnaam moet jullie mij altijd hebben.
    Jullie doen me pijn.
    Ik houd me groot maar zijn jullie dan echt zo achterlijk !!!


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    I Wish I Was Beautiful Maybe Than I Will Be Accept In This Totally Fucked Up World


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Sms me please!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I love you! c:

    Het voelt als een opluchting, maar ik heb ook een naar gevoel in mijn buik. Maar ja, als single voel ik mij momenteel beter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn keel en neus doen ontzettend veel pijn en ik voel me niet lekker.

    Ik ben een wrak. Of zo voel ik me toch. Misschien een beetje overdreven maar die reactie heeft me zeker geen deugd gedaan! Waarom denk je toch dat iedereen zoals wij drie is?! Wij zijn normaler, rustiger en.braver dan de anderen maar eigenlijk zijn we het beu dat we niks mogen! Normale mensen zouden zoiets niet eens moeten vragen!!!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes