• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ellenpoep schreef:
    (...)
    Same here. Wat is der, Nikki?


    Iets waar iemand achter gekomen was en het nu mijn zaak is geworden, terwijl ik dat niet wil. Bij jou?


    Your make-up is terrible

    Morgen zie ik je alweer. Normaal gesproken zou ik dat vreselijk vinden, maar je bent veel te leuk om je niet te zien. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil verdomme niet op kamp, ik ken helemaal niemand. Straks mag niemand me. Dan zit ik daar drie dagen alleen. Ze mogen me vast niet. Kut, kut, kut. :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg, me not want to go to school D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nikki, Nikki. Ik hou van Nikki *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben zo moe altijd volgens mij moet ik meer gaan slapen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Iets waar iemand achter gekomen was en het nu mijn zaak is geworden, terwijl ik dat niet wil. Bij jou?

    Over het algemeen, ik weet even niet meer zo goed wat ik moet zeggen/reageren op mensen en hoe ik me moet gedragen enso puberteitonzin :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik haat school. Stomme mensen die er rond lopen en al het huiswerk.. Ik weet niet hoe ik al die dagen vol moet gaan houden! Ik haat dit..


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik haat school. Stomme mensen die er rond lopen en al het huiswerk.. Ik weet niet hoe ik al die dagen vol moet gaan houden! Ik haat dit..

    Exactly this.
    Verdomme, ik haat jullie allemaal zó... op een dag, als jullie al vergeten zijn dat ik ooit bij jullie op school zat, want ik ben immers dat aparte, stille meisje die er volkomen niet toe doet en die jullie amper kennen, en die alleen maar handig is voor als je écht niet een beter persoon kunt vinden om je tijd mee door te brengen... op een dag zie ik jullie weer, op een reünie of wat dan ook, en dan zal ik iets beters van mijn leven gemaakt hebben dan jullie allemaal bij elkaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vanavond een date! Zo zenuwachtig als het maar kan, ook al ken ik hem al wel even. En weer ruzie met die andere dude, je moet er wel van houden. -.-'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn eerste schooldag was oké, maar ik blijf maar aan je denken! D: Aaaah, volgens mij is het niet gezond om iemand zoveel te missen.
    Ik ben trouwens echt blij dat ik met mijn twee beste vriendinnen in de klas zit, anders zou ik gek worden. (joehoe)

    Ik heb nu al last van de schoolziekte D:
    Maar aan de andere kant is mijn klas wel oké.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    IK WIL NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.
    Nee, dit lucht niet op. (cat).

    aWEFJAWOEIFJAWEOJmoeder. D:<

    Ik voel me zo depri, ik kan wel janken.


    Birds born in a cage think flying is an illness.