• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JackyD schreef:
    (...) Ik heb mijn vriend ook vorige week donderdag voor het laatst gezien. En ik kan hem amper spreken omdat hij op introductie is. Meh

    Das kut D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    een vriendin die constant tegen iedereen en alles liegt, maar als we boos worden gaat ze huilen en excuses aanbieden, dat wij haar vergeven en het liedje van voren af aan weer doorgaat.
    OPZOUTEN KIND!
    zo. dat. is. eruit. :)
    best leuk, zo'n topic:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Morgen: ouders ontmoeten.
    O dear God. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil niet naar mijn vader en Nikki komt zaterdag al terug! Dan ben ik er niet, zondag was veel beter geweest... Dan heb ik niet het gevoel dat ik wel naar haar toe kan maar het gewoon niet mag. Dan is het anders, minder erg en pijnlijk. IK WIL NAAR HAAR TOE VERDOMME ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Auw.


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen zijn zo naïef.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aansteller, aandachttrekkend kind, bah.

    Ik ga 15 september zo hard haten!!!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    xlynnx schreef:
    een vriendin die constant tegen iedereen en alles liegt, maar als we boos worden gaat ze huilen en excuses aanbieden, dat wij haar vergeven en het liedje van voren af aan weer doorgaat.
    OPZOUTEN KIND!
    zo. dat. is. eruit. :)
    best leuk, zo'n topic:)


    Lijkt me super vervelend...


    You are beautiful, you are love.

    Nog een uurtje en we kunnen weer sms'en. c:

    Nog twee uurtjes en dan zie ik je weer! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eigenlijk zing ik nog zo slecht niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom voelt het niet echt aan?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Liefde is zo vreemd. Eerst ben je verliefd, álles is dan werkelijk spannend. Langzaam word het liefde, iets heel speciaals. Je leert elkaar écht kennen, de spanning gaat weg. Ik denk dat veel mensen vreemdgaan, omdat ze van die spanning houden.. Gelukkig zijn wij niet zo. c: No need to be afraid, we promised this is forever. <3


    You are beautiful, you are love.

    Jezus, wat een klote lul, hij liegt dat ie barst tegen mij. :((


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife