• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dan maar kaften-_-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In de winkel had je ook al geen aandacht voor mij. Het boeit je zeker niets dat ik al meer dan twee jaar met die versleten jas rondloop. Ja, ga maar lekker boos worden op mij en zeiken dat jij alles moet regelen. Ik heb je dat nooit fucking gevraagd! Drop dead bitch.


    26 - 02 - '16

    That went better than expected. (:


    You are beautiful, you are love.

    Dude, je bent zo kinderachtig. Me verwijderen op Facebook, really?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm freaking out for nothing D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Holy shit. Vrijdag ontmoet ik zijn ouders en hij de mijne. Mag ik even freaken?
    Ik ben zo bang dat zijn ouders mij een stomme trien vinden die totaal niet bij hun zoon past. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Holy shit. Vrijdag ontmoet ik zijn ouders en hij de mijne. Mag ik even freaken?
    Ik ben zo bang dat zijn ouders mij een stomme trien vinden die totaal niet bij hun zoon past. :c

    Die angst had ik ook. Is vaak helemaal nergens voor nodig.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Die angst had ik ook. Is vaak helemaal nergens voor nodig.

    Probleem is dat zijn vader nogal rijk is en ik ben bang dat hij mij te min vindt. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Probleem is dat zijn vader nogal rijk is en ik ben bang dat hij mij te min vindt. :')

    Hmmm, dat kan heel misschien een probleem zijn. Maar de meeste ouders zijn blij als hun kind blij is. Dus, ik denk het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Holy shit. Vrijdag ontmoet ik zijn ouders en hij de mijne. Mag ik even freaken?
    Ik ben zo bang dat zijn ouders mij een stomme trien vinden die totaal niet bij hun zoon past. :c


    Het komt echt wel goed! Je bent voor zover ik weet een vrolijke grappig meid en als je jezelf bent komt het helemaal goed (:


    26 - 02 - '16

    Pfff, vermoeiend. Laat me gewoon mezelf zijn.


    Life is full of fake people

    Hahaha sure! Sukkel. :'D

    I miss you :c Ook al zag ik je maandag nog. En ik moet nog wachten tot het weekend...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Damn it. Ik heb altijd gezegd dat ik geen vent wilde en nu heb ik er een.
    Ik ben verliefd op je stem, je ogen, je gezicht, je zachte lippen en je geweldige zoenen.
    Ik mis je nu al, terwijl ik je gisteren nog in mijn armen heb gehouden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Meeeh, ik wil niet naar mijn vader D: Ik wil zondag Nikki opwachten. Hopelijk ben ik maandag vrij, dan ga ik dan wel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.